Nee. Gewoon nee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:06 schreef hugecooll het volgende:
Was trouwens geen grap
[ afbeelding ]
@ Domino's
Een pizza hoeft van mij geen -tig ingredienten te hebben. Zolang er maar paddestoelen en/of artisjokken op zitten, dan ben ik tevredenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:08 schreef hugecooll het volgende:
Funghi is wel lekker
Ik eet zelden pizza, maar ik bestel meestal salami of pepperoni
Ik heb een combi, quattro formaggi en funghiquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een pizza hoeft van mij geen -tig ingredienten te hebben. Zolang er maar paddestoelen en/of artisjokken op zitten, dan ben ik tevreden
Bohquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een combi, quattro formaggi en funghi.
Wat is er nu weer slecht aan kaas?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:17 schreef Yvie_lu het volgende:
4 kazen
Ach, hoe slechter hoe lekkerder toch
Alweer, zo goed bevallen?quote:
Met een plakje kaas niet zoveel, maar een hele pizza vol is niet echt goed voor je cholesterol geloof ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is er nu weer slechts aan kaas?
Niet als je dagelijks een pizza naar binnen zou werken, nee. Maar goed, dat soort discussies heb ik al geen zin meer in, life kills, deal with it.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alweer, zo goed bevallen?
[..]
Met een plakje kaas niet zoveel, maar een hele pizza vol is niet echt goed voor je cholesterol geloof ik.
Dat dan weer net niet, wel bij lokale slager dus beter dan supermarktquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
hamburger ook zelf maken, of dat niet?
Ik loods je wel naar binnen hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nog niet de legale leeftijd daarvoor.
Ja, dat zag ikquote:
Gewoon, het leven is goedquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik. Ik ben benieuwd waarom
.
Precies. En dat mag best wel eens gezegd wordenquote:
Wel vaker dan eens, eigenlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Precies. En dat mag best wel eens gezegd worden
Ik hoop hetquote:
Grrrr, waarom zo gemeen?quote:
Sorry, bro. Ik was van slag omdat ik je bier op moest drinkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:48 schreef El_Thijs het volgende:
Naamtopic, en dan mijn naam verkeerd!
BARB HOE KUN JE!
Dan moet ik inbreken in het penthouse hierboven, gaan ze niet waarderen denk ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel vaker dan eens, eigenlijk. Als je blij bent mag je dat best van de daken schreeuwen, vind ik.
Oh, ik heb ze beide niet, maar ADO is voor mij gewoon jeugdsentimentquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mee eens.
No offence Yats, maar ik heb geen vitesse spelers in mijn team staan.
Ah, zie daar mijn eerste inlooppunten van dit weekend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, ik heb ze beide niet, maar ADO is voor mij gewoon jeugdsentiment
lol, nee yats juicht gewoon vast zo hard dat hij dat niet laat gebeuren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, zie daar mijn eerste inlooppunten van dit weekend.
Mwa, je kunt 't altijd proberen... Misschien woont er een knappe vrouw en kom je er met je charmes mee wegquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, bro. Ik was van slag omdat ik je bier op moest drinken
[..]
Dan moet ik inbreken in het penthouse hierboven, gaan ze niet waarderen denk ik
Maar, ik weet wat je bedoelt
Grrrrr, ook jij kan te ver gaan.quote:
We zullen zien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, nee yats juicht gewoon vast zo hard dat hij dat niet laat gebeuren.
Volgens mij woont er een 60 jarige alleenstaande manquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mwa, je kunt 't altijd proberen... Misschien woont er een knappe vrouw en kom je er met je charmes mee weg.
Bummerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volgens mij woont er een 60 jarige alleenstaande manEn die charmes bewaar ik liever nog even
Ik geloof daar werkelijk niets van.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik bén gek. Zou je moeten weten
Jawel joh. Lekker gek. Op de bank met een glaasje rose. Hihi.quote:
Kan hier helaas niet echtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
True. Zou het ook wel willen kunnen. Beetje indruk maken op mooie deernes. En het is tof.
Die zijn niet onder de indruk hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
True. Zou het ook wel willen kunnen. Beetje indruk maken op mooie deernes. En het is tof.
Hij heeft zijn kapsalon niet opgegeten. Dat is best wel gek.quote:
Ik doe dat regelmatig, hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel joh. Lekker gek. Op de bank met een glaasje rose. Hihi.
Zoeken of ze ergens een kleine(re) portie kapsalon hebben dan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik bén gek. Zou je moeten weten
Weet je hoe vullend dat spul is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft zijn kapsalon niet opgegeten. Dat is best wel gek.
Hoe vullend is het?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je hoe vullend dat spul is.
Is dat al gek tegenwoordig? Dat zegt wat over mij danquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jawel joh. Lekker gek. Op de bank met een glaasje rose. Hihi.
Zal Fax je eens laten voelen wat écht vullend is hihiquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het aantal door mij verorberde kapsalons maakt mij wel een expert op dat gebied denk ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein maagje denk ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het aantal door mij verorberde kapsalons maakt mij wel een expert op dat gebied denk ik.
Ik moest me inhouden. Kon wel twee van die dingen op, maar wilde niet als een varken over komen. Beetje goede indruk maken he.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij heeft zijn kapsalon niet opgegeten. Dat is best wel gek.
Dat kan. Ik kreeg mijn eerste ook niet op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb maar een klein maagje denk ik.
Nu nog steeds? Ik dacht dat jullie die fase al lang voorbij waren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik moest me inhouden. Kon wel twee van die dingen op, maar wilde niet als een varken over komen. Beetje goede indruk maken he.
Ik ook niet geloof ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:13 schreef yats het volgende:
Ik ben nu dus de enige die nooit kapsalon gegeten heeft? Wie wil mij daarin samen ontmaagden?
Nou ja, de eerste keer eten met haar ouders was ook spannend inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan. Ik kreeg mijn eerste ook niet op.
[..]
Nu nog steeds? Ik dacht dat jullie die fase al lang voorbij waren.
Mensenkennis en ervaring met 'gekken'. Die zie ik immers elke dag.quote:
quote:
Mensen die mijn lichtvoetige sociaal-kritische mopjes niet snappenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:12 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat al gek tegenwoordig? Dat zegt wat over mij dan
Ik snap dat welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Mensen die mijn lichtvoetige sociaal-kritische mopjes niet snappen
Kom je een kapsalon met me eten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:21 schreef Samzz het volgende:
Ik heb ook nog nooit een kapsalon gehad.
Drank maakt nu al meer kapot dan je lief isquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, bro. Ik was van slag omdat ik je bier op moest drinken
Dat ben jij heul nie met je jurkjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Ik wilde alleen even aangeven dat ik een saaie muts ben
.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nou ja, de eerste keer eten met haar ouders was ook spannend inderdaad.
Ik ben vegetariër, waarom zou ik in godsnaam een kapsalon willen eten?quote:
Ja weet ik veel wat daar allemaal in zitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër, waarom zou ik in godsnaam een kapsalon willen eten?
Als men erover lofzangt, moet er haast wel vlees in zitten, héquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat daar allemaal in zit
Ow.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik moest me inhouden. Kon wel twee van die dingen op, maar wilde niet als een varken over komen. Beetje goede indruk maken he.
Jij boft maar weerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:27 schreef Barbusse het volgende:
On a lighter note: nog drie daagjes werken en dan vier daagjes vrij. Waarvan 3 dagen fully suited up conferentie betaald open bar. Fuck yeah
Mja klinkt ergens wel logischquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als men erover lofzangt, moet er haast wel vlees in zitten, hé.
Ik steek ook een lofzang af over groene asperges gewokt in oestersaus, witte wijn en knoflook hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als men erover lofzangt, moet er haast wel vlees in zitten, hé.
En oesters zijn niet dierlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik steek ook een lofzang af over groene asperges gewokt in oestersaus, witte wijn en knoflook hoor
Tja...quote:
Ja, conferenties zijn meestal om mensen kennis te laten maken met de werkzaamheden van andere afdelingen, en hoe men de omzet kan vergroten. Maar ja, online gaming he? Crisis? Wat voor crisis? 3 dagen in een 5 sterren hotel-crisis met het hele bedrijf, all inclusivequote:
Ohquote:
Nou ben ik jaloersquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, conferenties zijn meestal om mensen kennis te laten maken met de werkzaamheden van andere afdelingen, en hoe men de omzet kan vergroten. Maar ja, online gaming he? Crisis? Wat voor crisis? 3 dagen in een 5 sterren hotel-crisis met het hele bedrijf, all inclusive![]()
[ afbeelding ]
Ik wil best wel eens vragen voor je. Wat is je opleiding?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou ben ik jaloers
Zoeken ze nog mensen bij jullie?
communicatie en multimedia design, richting interaction design. Sign me!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil best wel eens vragen voor je. Wat is je opleiding?
Het wordt meestal gebruikt bij kip of vis als marinade en/of saus, maar ik vind het heerlijk met groenten.quote:
quote:Soy sauce, rice wine, sake, sugar, ginger, and garlic
Fax, niet zo vervelend doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja er zit wel wat vlees aan naar het schijnt
Jij ook al? Zodadelijk heb ik allemaal Fok!kers als collegaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
communicatie en multimedia design, richting interaction design. Sign me!
Zo lang ik het niet hoef te eten, primaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sounds goodquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het wordt meestal gebruikt bij kip of vis als marinade en/of saus, maar ik vind het heerlijk met groenten.
[..]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo lang ik het niet hoef te eten, prima.
[..]
Sounds good.
Working on that. Al blijft het chubby helaas. Of bedoelde je iets anders?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
The innocence is endearing in you, my young padawanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:46 schreef yats het volgende:
[..]
Working on that. Al blijft het chubby helaas. Of bedoelde je iets anders?
Nee heb nu wel leuke functie, maar zon en zee in de toekomst is ook niet verkeerdquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij ook al? Zodadelijk heb ik allemaal Fok!kers als collega
Haha echt hequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The innocence is endearing in you, my young padawan
En cocktails. En boatparties. En BBQ's op het strand. En een relaxte levenstijl.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee heb nu wel leuke functie, maar zon en zee in de toekomst is ook niet verkeerd
Dat inderdaad. En als een aangespoelde walvis in de branding liggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En cocktails. En boatparties. En BBQ's op het strand. En een relaxte levenstijl.
Dus. Waarom werk ik nog niet bij dat bedrijfquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En cocktails. En boatparties. En BBQ's op het strand. En een relaxte levenstijl.
te mooi om waar te zijn is idd te mooi om waar te zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus. Waarom werk ik nog niet bij dat bedrijf?
Ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat ik geen fuck weet van online gaming.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:52 schreef perro. het volgende:
[..]
te mooi om waar te zijn is idd te mooi om waar te zijn.
In de zomerzon, met zout water over je heen? Boy, don't you like to live dangerouslyquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat inderdaad. En als een aangespoelde walvis in de branding liggen
Erm....omdat je er niet gesolliciteerd hebt misschien?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus. Waarom werk ik nog niet bij dat bedrijf?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
The innocence is endearing in you, my young padawan
Ja, de kapsalon was nog maar het begin.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de zomerzon, met zout water over je heen? Boy, don't you like to live dangerously
[..]
Erm....omdat je er niet gesolliciteerd hebt misschien?
alcoholvrij? Veel plezier met jong Chelseaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Zo, en nu tijd voor bier, voetbal en schreeuwen
Ik dacht dat het meer te maken heeft met mijn lack of knowledge in online gamingquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In de zomerzon, met zout water over je heen? Boy, don't you like to live dangerously
[..]
Erm....omdat je er niet gesolliciteerd hebt misschien?
Meh, ze hebben startersfuncties, hoef je geen ervaring voor te hebben. Maar je moet wel solliciteren om aangenomen te worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat het meer te maken heeft met mijn lack of knowledge in online gaming.
Echt... Solliciteren om aangenomen te worden... That's what I've been doing wrong all these yearsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, ze hebben startersfuncties, hoef je geen ervaring voor te hebben. Maar je moet wel solliciteren om aangenomen te worden.
Heineken helaasquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
alcoholvrij? Veel plezier met jong Chelsea
Ugh.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:06 schreef Barbusse het volgende:
Maar zeg nu eerlijk, een BBQ met wijntje of biertje, en dan dit als uitzicht. Dat is gewoon paradijs
[ afbeelding ]
Had jij geen vakantie geboekt? Spijt van zeker?quote:
Ja, heel ergquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Had jij geen vakantie geboekt? Spijt van zeker?
HBO Informaticaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil best wel eens vragen voor je. Wat is je opleiding?
Je bent een volwassen vrouw, je kunt met teleurstellingen omgaan.quote:
Dude, dan moet er zeker wat te vinden zijn hier voor je. Check de sites Pentasia en Bettingconnections.quote:
Er is wel meer dat ik zou moeten kunnenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent een volwassen vrouw, je kunt met teleurstellingen omgaan.
Ik zal eens kijken. Het moet alleen geen programmeerwerk zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dude, dan moet er zeker wat te vinden zijn hier voor je. Check de sites Pentasia en Bettingconnections.
Zeker niet alleen programmeerwerk. Succes met zoeken!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken. Het moet alleen geen programmeerwerk zijn
Maar bedankt alvast man
Ja, ik kan me wel wat dingen bedenkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is wel meer dat ik zou moeten kunnen.
Thanks! Waardeer het in ieder geval zeerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeker niet alleen programeerwerk. Succes met zoeken!
Tell me about thatquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik kan me wel wat dingen bedenken
Graag gedaan kerel. Als je vragen hebt, dm of pm evenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thanks! Waardeer het in ieder geval zeer
Mijn naam is geen Faxiequote:
Gelukkig niet, anders zou ik heel erg in de war zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag gedaan kerel. Als je vragen hebt, dm of pm even
[..]
Mijn naam is geen Faxie![]()
Die film maakte me heel verdrietigquote:
He bah, al die flirtende reacties ook steedsquote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:29 schreef yats het volgende:
[..]
He bah, al die flirtende reacties ook steeds
Kom maar lieverd. Alles komt goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die film maakte me heel verdrietig
Zal ik doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag gedaan kerel. Als je vragen hebt, dm of pm even
Aaahwquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heb ik een keer aan een ex gegeven. Die 64 cm is echt huge![]()
Ik gaf mijn ex ook konijnenknuffels.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ook, maar mijn buurvrouw in het stadion wil niet knuffelenquote:
Ja, ze wilde het ding niet meer loslatenquote:
*huilt*quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liefquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, ze wilde het ding niet meer loslaten
En hij was ook lekker zacht
Een knuffel of een knuffelquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
Nu wil ik iemand om een knuffel aan te geven
Aan wie wil jij je Stampertje geven?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
Nu wil ik iemand om een knuffel aan te geven
Knuffeltjes deden het altijd goed jaquote:
Die is ook best origineelquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lief. Ik heb van m'n ex een knuffelkoe gekregen
.
Tering, Airquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan wie wil jij je Stampertje geven?
Het ging toch over konijnenknuffels?quote:
Beidequote:
Je vond toch niet dat ze samen moesten eindigen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die film maakte me heel verdrietig
Nee, maar meer hoe zulke mooie verliefdheid langzaamaan als het ware uitdooft, dat maakt me verdrietig. Ervaring mee en zulksquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je vond toch niet dat ze samen moesten eindigen?
Damnquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar meer hoe zulke mooie verliefdheid langzaamaan als het ware uitdooft, dat maakt me verdrietig. Ervaring mee en zulks
Scoringspercentage mag misschien wat hoog liggen, maar mijn slagingspercentage is tot nu toe 0% bro. Als ik de zoon was geweest van een rijke aziatische industrieel had hij me allang mijn trust fund ontnomen.quote:
Nee, eigenlijk niet... Maar misschien komt dat omdat ik nog nooit hopeloos verliefd ben geweest wat daarna langzaam doofde, of zo.quote:
Wanneer is het volgens jou geslaagd dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
Scoringspercentage mag misschien wat hoog liggen, maar mijn slagingspercentage is tot nu toe 0% bro. Als ik de zoon was geweest van een rijke aziatische industrieel had hij me allang mijn trust fund ontnomen.
Haha nou ik heb beide niet echt hoog zitten. Nu wel happy hoor, maar heb tijdens laatste relatie ook wel gehoord van mensen om me heen dat ik een stuk vrolijker was dan voorheen. Verliefdheid kan je laten stralen. En is het mooiste (en/of wreedste) dat er is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Scoringspercentage mag misschien wat hoog liggen, maar mijn slagingspercentage is tot nu toe 0% bro. Als ik de zoon was geweest van een rijke aziatische industrieel had hij me allang mijn trust fund ontnomen.
Good for youquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet... Maar misschien komt dat omdat ik nog nooit hopeloos verliefd ben geweest wat daarna langzaam doofde, of zo.
Ik heb een slechte leerschool gehad volgens mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer is het volgens jou geslaagd dan?
Ik zie dat bij mijn oudersquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb een slechte leerschool gehad volgens mijMijn ouders zijn mijn grote voorbeeld, al bijna 45 jaar samen en ze gedragen zich regelmatig nog als verliefde pubers. Die verbondenheid, die heb ik nog bij niemand anders gezien.
Een relatie is iedere dag opnieuw moeite doen. Mijn beeld is dat dat tegenwoordig wel es wordt vergeten. Vergelijkbaar met of je telefoon kapot is. Repareren? welnee, meteen een nieuwe halen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:05 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb een slechte leerschool gehad volgens mijMijn ouders zijn mijn grote voorbeeld, al bijna 45 jaar samen en ze gedragen zich regelmatig nog als verliefde pubers. Die verbondenheid, die heb ik nog bij niemand anders gezien.
Heb je dat gisteren niet gehad? Knuffelenquote:
Ik ben niet zo gemakzuchtig. Als ik van iemand hou doe ik er moeite voor, alle moeite, om dat in stand te houden. Maar ik kan haar natuurlijk niet dwingen of zo he?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een relatie is iedere dag opnieuw moeite doen. Mijn beeld is dat dat tegenwoordig wel es wordt vergeten. Vergelijkbaar met of je telefoon kapot is. Repareren? welnee, meteen een nieuwe halen.
Name your place and time.quote:
Eens. Mooi om te zien als je ouders van die intens gelukkige en liefdevolle momenten kennen en delen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een relatie is iedere dag opnieuw moeite doen. Mijn beeld is dat dat tegenwoordig wel es wordt vergeten. Vergelijkbaar met of je telefoon kapot is. Repareren? welnee, meteen een nieuwe halen.
En zou je dat zelf niet willen? Ik wel namelijkquote:
Het moet wel van twee kanten komen, inderdaad. En soms is het de moeite ook gewoon niet meer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gemakzuchtig. Als ik van iemand hou doe ik er moeite voor, alle moeite, om dat in stand te houden. Maar ik kan haar natuurlijk niet dwingen of zo he?
Zekerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zou je dat zelf niet willen? Ik wel namelijk
Uiteraard werkt het enkel als de moeite van twee kanten wordt genomen. Anders is het trekken aan een dood paard. Of je bent het dode paard.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben niet zo gemakzuchtig. Als ik van iemand hou doe ik er moeite voor, alle moeite, om dat in stand te houden. Maar ik kan haar natuurlijk niet dwingen of zo he?
Wijze woorden en (helaas) bekend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha nou ik heb beide niet echt hoog zitten. Nu wel happy hoor, maar heb tijdens laatste relatie ook wel gehoord van mensen om me heen dat ik een stuk vrolijker was dan voorheen. Verliefdheid kan je laten stralen. En is het mooiste (en/of wreedste) dat er is.
Nooit leuk, het dode paard zijn..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uiteraard werkt het enkel als de moeite van twee kanten wordt genomen. Anders is het trekken aan een dood paard. Of je bent het dode paard.
Wil je hem van mij op een tegeltje?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Nooit leuk, het dode paard zijn..
Het zou zomaar een gezegde kunnen worden.
Ja he?quote:
Ohwja, van die tegeltjes, ooit nog, toen ik schattig verliefd was, cadeau gedaan aan iemand.quote:
quote:
Misschien ging het daarom wel altijd mis bij mij, dat ik te graag wilde en blind werd of zo. Ik weet het nietquote:
Hmm. Ik kijk er met iets andere ogen naar moet ik zeggen. Kwam ook wel door dit:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, maar meer hoe zulke mooie verliefdheid langzaamaan als het ware uitdooft, dat maakt me verdrietig. Ervaring mee en zulks
Jij niet. Of geeft jij dat wanneer je niks beters weet aan je vrouw?quote:
Er bestaat ook niet zoiets als de juiste. Vroeg of laat komt dat moment dat je ook elkaars onhebbelijkheden leert kennen. En één van de kenmerken van een goede relatie is dat je daar samen een weg in vindt om mee om te gaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:16 schreef Samzz het volgende:
Misschien ging het daarom wel altijd mis bij mij, dat ik te graag wilde en blind werd of zo. Ik weet het niet. Of ik ben gewoon echt de juiste persoon nog niet tegen gekomen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er bestaat ook niet zoiets als de juiste. Vroeg of laat komt dat moment dat je ook elkaars onhebbelijkheden leert kennen. En één van de kenmerken van een goede relatie is dat je daar samen een weg in vindt om mee om te gaan.
Dan heb je dus de juiste gevonden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er bestaat ook niet zoiets als de juiste. Vroeg of laat komt dat moment dat je ook elkaars onhebbelijkheden leert kennen. En één van de kenmerken van een goede relatie is dat je daar samen een weg in vindt om mee om te gaan.
Ik heb mijn vrouw nog nooit een tegeltje met wijsheid cadeau gedaan. Nog nooit een bos bloemen ook overigens. En toch zijn we iedere dag opnieuw weer blij met elkaar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Jij niet. Of geeft jij dat wanneer je niks beters weet aan je vrouw?
Gelukkig heb jij vast genoeg mooie uitspraken.
Waarschijnlijk daardoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw nog nooit een tegeltje met wijsheid cadeau gedaan. Nog nooit een bos bloemen ook overigens. En toch zijn we iedere dag opnieuw weer blij met elkaar.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd "Het zijn de goede eigenschappen waarom we iemand leuk vinden, en het zijn de wat mindere die we tolereren waarom we van ze houden." I think there's truth in that.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd toch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij niet. Of geeft jij dat wanneer je niks beters weet aan je vrouw?
Gelukkig heb jij vast genoeg mooie uitspraken.
Zit zeker een kern van waarheid in.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:21 schreef Barbusse het volgende:
Mijn oma zei altijd "Het zijn de goede eigenschappen waarom we iemand leuk vinden, en het zijn de wat mindere die we tolereren waarom we van ze houden." I think there's truth in that.
Is het niet 'omdat we van ze houden'quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn oma zei altijd "Het zijn de goede eigenschappen waarom we iemand leuk vinden, en het zijn de wat mindere die we tolereren waarom we van ze houden." I think there's truth in that.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Succes gegarandeerd toch.
Een stom tegeltje als teken dat ik van je hou
Want voor mij ben jij echt de ware vrouw.
Niks zo irritantquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:21 schreef Royco1 het volgende:
Succes gegarandeerd toch.
Een stom tegeltje als teken dat ik van je hou
Want voor mij ben jij echt de ware vrouw.
Boven op de rand van je bed tuurlijk, dan is de liefde nog dichterbijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks zo irritant
Als een truttig tegeltje aan de wand
Dat rijmt nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Boven op de rand van je bed tuurlijk, dan is de liefde nog dichterbij
![]()
Nee, niet. Dat waardoor slaat op het feit dat men in staat is om, hoe verliefd men ook is, te kunnen zien dat niemand perfect is, en jouw partner dus ook niet. Maar het doet er niet toe, je accepteert dat en houdt ondanks dat van hem/haar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het niet 'omdat we van ze houden'?
Ach, ik heb nog alle vertrouwen in de rest van de wedstrijden dit weekend.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dus jij vindt yats ook even niet lief?
Het komt goed schatje
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks zo irritant
Als een truttig tegeltje aan de wand
Sommigen waarderen de morgenstondquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:26 schreef Yvie_lu het volgende:
Boven op de rand van je bed tuurlijk, dan is de liefde nog dichterbij
![]()
Ik dacht, omdat we van ze houden tolereren we de mindere kanten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet. Dat waardoor slaat op het feit dat men in staat is om, hoe verliefd men ook is, te kunnen zien dat niemand perfect is, en jouw partner dus ook niet. Maar het doet er niet toe, je accepteert dat en houdt ondanks dat van hem/haar.
hehe ik verheug me er nu al opquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weer bijna tijd voor dope sinterklaas rijms Lola
Eerder andersom, maar het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. het feit dat je de mindere eigenschappen tolereert is het teken dat je echt van hem/haar houdt...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht, omdat we van ze houden tolereren we de mindere kanten.
In de hal, naast de kapstok.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommigen waarderen de morgenstond
Ik geniet meer van mijn pik in jouw kont
Waar kan die het best? In de keuken?
uiteraardquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hehe ik verheug me er nu al op
gaan we dan weer een dagje rijmen
Wow.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik voor omdat zou kiezen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eerder andersom, maar het is maar hoe je het bekijkt natuurlijk. het feit dat je de mindere eigenschappen tolereert is het teken dat je echt van hem/haar houdt...
Da's wel jouw soort rijmelarij?quote:
Best wel, ja. Dat ik een geen pik heb is een kleinigheidje.quote:
Ik neem aan dat je wel een kont hebt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:34 schreef Fascination het volgende:
Best wel, ja. Dat ik een geen pik heb is een kleinigheidje.
He! Ik ben liefquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, dus jij vindt yats ook even niet lief?
Het komt goed schatje
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denken in oplossingen, zo kennen we je weer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel een kont hebt.
Correct.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel een kont hebt.
Dan is enkel nog de vraag of je liever geeft of ontvangt.quote:
quote:
Utrecht CS, zodat je makkelijk met de trein naar Den Haag of Amsterdam kan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:
Morgen Utrecht onveilig maken. Wel overdag, niet 's avonds. Nog spots doe ik moet zien? Shops die ik niet mag missen?
Niet haten op Utrechtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Utrecht CS, zodat je makkelijk met de trein naar Den Haag of Amsterdam kan.
Ik snap niet hoe je hem tof kan vindenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je kunt haten op Aquaman.
Amsterdam werk ik. Ik ga inderdaad naar Utrecht CS, parkeren is me te duurquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Utrecht CS, zodat je makkelijk met de trein naar Den Haag of Amsterdam kan.
Geef es één goede reden waarom niet?quote:
Ik woon erquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef es één goede reden waarom niet?
Je hebt geen onuitwisbare indruk achtergelaten dat het voor mij telt als reden om Utrecht ineens een briljante stad te vinden.quote:
Nja je hoeft het ook geen briljante stad te vinden, maar afzeiken is dan gelijk weer de andere kant.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt geen onuitwisbare indruk achtergelaten dat het voor mij telt als reden om Utrecht ineens een briljante stad te vinden.
Ik zeik niks af, ik geef enkel een tip over nuttige plaatsen in Utrecht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja je hoeft het ook geen briljante stad te vinden, maar afzeiken is dan gelijk weer de andere kant.
Mijn indruk was 15 geleden, dus geef mij nu maar de benefit of the doubt dan.
Ik moet daar morgen nog heen trouwens na de meetquote:
Ok, nou een beetje bewijs danquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zeik niks af, ik geef enkel een tip over nuttige plaatsen in Utrecht.
En Malta International Airport is de beste locatie in Malta, omdat je daar het vliegtuig naar Nederland kan pakken.quote:
I bet that's what he wants to do right nowquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En Malta International Airport is de beste locatie in Malta, omdat je daar het vliegtuig naar Nederland kan pakken.
Dan klopt toch precies wat ik zeg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:57 schreef Samzz het volgende:
I bet that's what he wants to do right now.
Leuke knutselpagina met een zelfverklaarde winnaar, maar wat bewijst het precies?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Ok, nou een beetje bewijs dan
http://www.upcoming.nl/st(...)iste-van-europa-zijn
Nee, dan is Portomaso of Grand Harbour de beste plek, want daar kun je fatsoenlijk vervoer naar huis pakken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En Malta International Airport is de beste locatie in Malta, omdat je daar het vliegtuig naar Nederland kan pakken.
Het bewijst dat Utrecht CS dus niet het mooiste deel van Utrecht is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuke knutselpagina met een zelfverklaarde winnaar, maar wat bewijst het precies?
I think the lady has something to learn about calculating some odds....quote:
Nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I think the lady has something to learn about calculating some odds....
Alleen als jij uit de gate komt lopen, verder heb ik daar niks te zoekenquote:
Wil je niet naar Nederland op visite? Of zoquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen als jij uit de gate komt lopen, verder heb ik daar niks te zoeken
Deze zomer nog geweest. Dus geen haastquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je niet naar Nederland op visite? Of zo.
Ah, maar ooit wel weer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze zomer nog geweest. Dus geen haast
Tuurlijkquote:
Then go for it.quote:
Romequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:10 schreef Barbusse het volgende:
Ik zag wel tripjes naar Rome en Istanbul, 80 en 110 euro. Das veul interessanter
Tijdsverschil met de mensen hier op Fok! hequote:
SPQR. La Citta Eaternaquote:
Wie weet ooit? Dat lijkt me een fijn recept voor spijt krijgen van de dingen die je nooit gedaan hebt maar zou willen doen. Sorry als ik hard klink.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tijdsverschil met de mensen hier op Fok! he
Nee heb wel eens vaker gedacht over emigreren naar het buitenland. Nu zit ik in principe nog wel eventjes goed, maar wie weet... Ooit.
Ik heb een tijd in Singapore gewoond. Zat je overdag op je werk, en ondertussen contact met alle gekkies uit Nederland die in het holst van de nacht nog op internet zaten. Komt dus wel goed hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:13 schreef artelligence het volgende:
Tijdsverschil met de mensen hier op Fok! he
Nee heb wel eens vaker gedacht over emigreren naar het buitenland. Nu zit ik in principe nog wel eventjes goed, maar wie weet... Ooit.
Oh je klinkt niet hardquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie weet ooit? Dat lijkt me een fijn recept voor spijt krijgen van de dingen die je nooit gedaan hebt maar zou willen doen. Sorry als ik hard klink.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ditniet weten dat Zwolle de mooiste stad van Nederland is.
ach na appelpop valt alles meequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:32 schreef aeque het volgende:
Stomme NS met hun kleine trein. Heb 2 uur op zo'n stom klapstoeltje gezeten...
Inb4 #firstworldproblems opmerkingen.
Ja dat is ook waar. De ambitie om paaldanser te worden had ik nu niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
ach na appelpop valt alles mee
En kon je bij niemand op schoot zitten?
Tsja, nood breekt wetten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is ook waar. De ambitie om paaldanser te worden had ik nu niet.
En wel schattig dat jij denkt dat ik zoiets durf te vragen.
Dan was dit geen noodgeval blijkbaar.quote:
Welterusten bro, en nogmaals bedanktquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:38 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga aflsuiten, internet is toch dood met een half uurtje als het zo doorgaat. Slaap lekker
Pas maar op dan. Genoeg mannen hier waar de nood heel hoog is.quote:
Ik ga morgen naar Utrechtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas maar op dan. Genoeg mannen hier waar de nood heel hoog is.
Volgens mij valt dat best mee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas maar op dan. Genoeg mannen hier waar de nood heel hoog is.
Art komt je halen zo te zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |