quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Daar staat tegenover dat we dan nog veel meer gefrustreerde konijnen hebben waarvan we kunnen genieten op Fok! Het leven wordt goed.
Zo moeilijk is het niet inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:01 schreef TLC het volgende:
So the fuck what ? eigen schuld, had ie maar gewoon ff moeten luisteren
Wat mij betreft wel. Kutfietsers.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:30 schreef Ouder1 het volgende:
Het aanpakken van 'wildfietsers' heeft natuurlijk ook een veel hogere prioriteit dan het opsporen van uitbuiting van werknemers..
Ja? Ik hoor de laatste tijd heel vaak dat met name schoolverlaters schofterig slecht betaald krijgen. Zo'n werkgever geeft dan een of ander flexcontract of ze verpakken het als een soort veredelde stageplek. Scheept zo'n HR-manager (5K) in opdracht van de directeur (10K) zo'n snotneus af met een fooiquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verzonnen problemen verzonnen door politiek correct links
Als jij morgen door een fietser omvergereden wordt, durf ik er mijn hoofd onder te verwedden dat je hier komt roepen om een systematisch verbod op alles met twee wielen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:34 schreef Ouder1 het volgende:
"To serve and protect" van het volk, is in Nederland "controleren en beboeten" van het volk.
Wil je aangifte doen dan verwijzen ze je naar een website want daar hebben ze geen tijd voor hoor! Veel te druk met verkeerscontroles in samenwerking met belastingdienst en incassobureaus en patrouilleren in winkelcentra om de brave burger op kleine misstapjes te kunnen betrappen.
Wat?quote:en het weigeren van bevelen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je hebt de problemen dus flink aangepakt gefeliciteerd:
R&P / Mijn leven #8
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |