http://www.omroepgelderla(...)aan.htm#.VC6UQ_l_uZxquote:BARNEVELD - Een 35-jarige man uit Barneveld moet 446 euro betalen aan boetes. De man fietste door het voetgangersgebied in de Jan van Schaffelaarstraat toen hij werd aangehouden. De man fietste echter gewoon door.
Enige tijd later fietste de man opnieuw voorbij en ook toen weigerde hij te stoppen. Nog later zagen de agenten de man in een winkel staan. De man weigerde mee te werken en gaf ook zijn naam niet op. Toen de politie hem wilde aanhouden, weigerde de man mee te werken.
Dat leverde hem uiteindelijk boetes op voor fietsen door voetgangersgebied en het weigeren van bevelen.
4 euro administratieve kosten!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:22 schreef Anosmos het volgende:
Nee, 446 euro. Geen 450. Niet fantastisch.
Ja tuurlijk, praat het maar weer goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:30 schreef Ouder1 het volgende:
Het aanpakken van 'wildfietsers' heeft natuurlijk ook een veel hogere prioriteit dan het opsporen van uitbuiting van werknemers..
Alsof werknemers in Nederland worden uitgebuitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:30 schreef Ouder1 het volgende:
Het aanpakken van 'wildfietsers' heeft natuurlijk ook een veel hogere prioriteit dan het opsporen van uitbuiting van werknemers..
Onder welke steen leef jij?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof werknemers in Nederland worden uitgebuit
Verdiep je dan eerst in dingen voor je er over gaat blaten:quote:
quote:Uitbuiting komt overal voor
Uitbuiting in arbeid of diensten komt in alle sectoren voor en beperkt zich zeker niet tot de prostitutie. Het gaat altijd om kwetsbare groepen op de arbeidsmarkt. Bovendien hebben deze situaties veelal een internationaal karakter. Dwang, geweld, dreiging, afpersing, fraude en misleiding spelen vaak een rol.
Verzonnen problemen verzonnen door politiek correct linksquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Verdiep je dan eerst in dingen voor je er over gaat blaten:
http://www.nu.nl/economie(...)pese-werknemers.html
https://www.inspectieszw.(...)n/arbeidsuitbuiting/
[..]
Als je geen werk hebt kan je ook niet uitgebuit worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Verdiep je dan eerst in dingen voor je er over gaat blaten:
http://www.nu.nl/economie(...)pese-werknemers.html
https://www.inspectieszw.(...)n/arbeidsuitbuiting/
[..]
Mee eens ik buit mijn stagiaires toch niet uit?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof werknemers in Nederland worden uitgebuit
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mee eens ik buit mijn stagiaires toch niet uit?
Ze moeten blij zijn dat ze 200 euro per maand krijgen.
Oh je bedoelt werknemers, ach ja dat zijn natuurlijk geen werknemers die laat meer dan 40 uur per week werken, luie lapzwansen wat het toch zijn.
Ik heb geen echte werknemers in dienst dat doe ik via een ZZP constructie, stukken goedkoper en beter voor de (werknemer) omdat die dan minder belasting betaald, zo kan ik ze minder dan het minimumloon legaal uit betalen.
Als ze vragen om meer loon is het toch wel welletjes geweest, ik laat ze niet voor niets 27 kilometer per dag in mijn pakhuis lopen.
Die pakketjes moeten toch op tijd aankomen, wat een stelletje luie barbaren zijn het toch.
Ik ben het hier mee eens ik ben veel te goed voor mijn personeel, en ik ben het zat met Nederland en de arbeidsvoorwaarden die ik hier moet bieden, ik ga binnenkort wat personeel ontslaan en het werk outsourcen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Verzonnen problemen verzonnen door politiek correct links
Je hebt de problemen dus flink aangepakt gefeliciteerd:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:54 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Mee eens ik buit mijn stagiaires toch niet uit?
Ze moeten blij zijn dat ze 200 euro per maand krijgen.
Oh je bedoelt werknemers, ach ja dat zijn natuurlijk geen werknemers die laat meer dan 40 uur per week werken, luie lapzwansen wat het toch zijn.
Ik heb geen echte werknemers in dienst dat doe ik via een ZZP constructie, stukken goedkoper en beter voor de (werknemer) omdat die dan minder belasting betaald, zo kan ik ze minder dan het minimumloon legaal uit betalen.
Als ze vragen om meer loon is het toch wel welletjes geweest, ik laat ze niet voor niets 27 kilometer per dag in mijn pakhuis lopen.
Die pakketjes moeten toch op tijd aankomen, wat een stelletje luie barbaren zijn het toch.
Ik ben het hier mee eens ik ben veel te goed voor mijn personeel, en ik ben het zat met Nederland en de arbeidsvoorwaarden die ik hier moet bieden, ik ga binnenkort wat personeel ontslaan en het werk outsourcen.
Er is een reden waarom dat topic dicht is en dat is omdat de mods er niks meer over willen horen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Je hebt de problemen dus flink aangepakt gefeliciteerd:
R&P / Mijn leven #8
Daar staat tegenover dat we dan nog veel meer gefrustreerde konijnen hebben waarvan we kunnen genieten op Fok! Het leven wordt goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:02 schreef hmmmmmmm het volgende:
Er zijn veel van dit soort constructies bijna niemand krijgt meer een vaste baan dus over echte ''werknemers'' praten we over een paar jaar niet meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |