abonnement Unibet Coolblue
pi_145284048
Hij blijft tof IJsdraakje! O+

Ik ben begonnen met Belle.... Viel nog mee dat ik gewoon nog zo'n lap stof had uberhaupt! Damn, wat is dit groot!


Moet wel effe een nieuwe naald halen want die ik nu heb is veel te scherp en dik. Maar voor nu is er een beginnetje en kan ik effe vooruit. Vanmiddag maar es zien welke kleurtjes ik op korte termijn allemaal nodig heb en moet bestellen. Ik had ongeveer de helft al (maar lang niet genoeg uiteraard) dus dat scheelt.
  Moderator dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:03:18 #102
382129 crew  Donna
pi_145284718
Mooi Ijsdraakje. En essnhills jeetje jij gaat echt snel.

Goed begin Lijnloos.

Ik hoop dat ik vandaag een reactie krijg met het goede patroon, want dit begint wel irritant te worden. En anders zoek ik het zelf wel uit aan de hand van het eerste patroon, dan maar de kleurpotloden erbij pakken. }:|
pi_145284760
Oh ja, dat gezeik met het patroon... vet irritant! Ben benieuwd wel hoor. Anders ff negatieve reactie/review geven, kijken hoe snel ze dan reageren :D
  Moderator dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:10:36 #104
382129 crew  Donna
pi_145284838
Ja, ze bood gisteren wel haar excuses aan voor het late doorsturen van het patroon (ik had gevraagd wanneer ik het ging krijgen) omdat ze door family emergency vertraagd was. Prima.

Maar ze reageert sowieso niet vlot. Duurt soms wel meer dan 24 uur. Misschien ben ik verwend hoor, maar ik heb veel ervaring met Ebay enzo en daar reageren verkopers doorgaans echt super snel (en direct probleem oplossend).

Anyway. Ik wacht vandaag nog even af, heb meestal in de ochtend reactie gekregen. En anders ga ik idd m`n review negatief aanpassen.
pi_145287118
Mooi ijsdraakje!

DonnaRush die joshi's zijn van patapon he? ;) maar ik ga inderdaad hard :+ :

"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:24:35 #106
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_145288125
Het lijkt mij dat als je een patroon maakt en verkoopt dat je de boel goed controleert. Ik heb het patroon van de Yoshis zelf gemaakt en nu ik het aan het borduren ben maak ik nog aanpassingen in kleur en steekjes en dan verkoop ik het niet eens!
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:25:32 #107
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_145288160
Wauw essnhills, hij is echt mooi!
  Moderator dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:53:28 #108
382129 crew  Donna
pi_145289086
Haha sorry, dat had ik niet in de gaten. Het is ook zoveel hier allemaal. Jullie gaan beide hard! :D Mooi zeg!

Ja dat lijkt mij dus ook Patapon. En als er dan een foutje insluipt en je stuurt diegene opnieuw het patroon, zorg dan dat je tenminste de goede combinatie van patroon en chart opstuurt. Ik kan er ook echt niet bij hoor.

Sowieso baal ik al, want alle icoontjes zijn op de schop gegaan. Ik ben al gewoon bezig natuurlijk en je sommige zitten al zo in m`n hoofd dat ik sterk overweeg om gewoon dat ene icoontje wat 2 kleuren heeft maar gewoon in te kleuren. Het is een verschil tussen roze en groen, zal even wat tijd kostten, maar daarna kan ik tenminste wel lekker aan de slag. :')
pi_145299636
Jeeeej mn stof en garen zijn binnen!! *O*
Lijkt zo wel erg veel maar had nog niks geen dmc garen dus alles maar aangeschaft.



Kreeg alleen mail van online borduurwinkel dat mn bestelling pas volgende week binnenkomt. Daar had ik oa bobbins, opbergdozen en zo'n stift besteld. Nu twijfel ik of ik netjes wacht totdat ik alles heb en georganiseerd kan beginnen, of dat ik stiekem al een begin ga maken met de eerste pagina... mn handen jeuken zo om te beginnen ;)

@ Lijnloos, wat stoer dat je er toch aan begonnen bent! Ben benieuwd naar de vorderingen.

@ DonnaRush, wat vervelend dat je niet lekker door kan, zeer frustrerend.

@ essnhills, prachtig wordt die tijger! Erg mooi effect zo!
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:38:35 #110
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_145301054
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:27 schreef Lalena het volgende:
Ik vind de disneyplaat van Belle echt heel mooi, zou er zo zelf aan beginnen! Maar heb besloten om meteen maar met twee Haed's te beginnen :Y dus dat lijkt me voorlopig wel genoeg. Had mezelf nog zo voorgenomen 1 project tegelijk te doen, ben daar al vanaf gestapt nog voor ik uberhaupt begonnen ben :') maar ik wil verschillende counts proberen (vond ik een goed bedacht excuus)
Ben met smart op de pakketjes aan het wachten, maar denk dat ik nog een dagje geduld moet hebben... wachten duurt lang ;)

@Papaton, doe jij nog iets van stof tussen je borduurring om je werk te beschermen? Zat ook te twijfelen of ik de qsnap aan zou schaffen maar denk dat ik het voorlopig bij mn ring hou.
Nee, ik doe niets ertussen. Eerst haalde ik telkens de ring eraf maar nu laat ik de ring zitten totdat er een pagina af is. Als je het glad strijkt zie je de afdruk toch niet meer.

De Q-snap is zo strak dat ik het ding met grof geweld van mijn borduurwerk moet halen, vandaar mijn vrees op beschadigingen. Wel jammer want de stof houdt ie mooi strak.
pi_145301844
Dankje, dan blijf ik bij mijn ring. Ik had idd ook op youtube filmpjes gezien dat de qsnap erg strak zit, zonde als het daardoor zou beschadigen
pi_145334219
Die disney's!! :-D
Ik wordt altijd zo hebberig van die leuke patronen, zowieso van leuke crea-dingen, maar ik moet toch echt eens dingen afmaken voordat ik iets nieuws begin *kijkt naar bureau vol onafgemaakte frutsels*

Het schiet nog niet echt op, ik heb mn fout voor het grootste gedeelte hersteld maar een aantal kruisjes kan ik er niet meer uithalen dus dat is niet anders. Het stoort gelukkig niet :)
  donderdag 9 oktober 2014 @ 08:34:38 #113
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_145354595
Ik denk dat ik mezelf een jaar-abonnement op crossstitch cards cadeau ga doen. Ziet er leuk uit, veel kleine patroontjes en ideetjes. :D
  donderdag 9 oktober 2014 @ 08:35:19 #114
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_145354606
Sjees Elohel, wat ga je snel!!
pi_145354799
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:34 schreef Patapon het volgende:
Ik denk dat ik mezelf een jaar-abonnement op crossstitch cards cadeau ga doen. Ziet er leuk uit, veel kleine patroontjes en ideetjes. :D
Das echt zon leuk blad idd! Ik neus daar heel graag in.
pi_145357175
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 16:37 schreef Elohel het volgende:
Die disney's!! :-D
Ik wordt altijd zo hebberig van die leuke patronen, zowieso van leuke crea-dingen, maar ik moet toch echt eens dingen afmaken voordat ik iets nieuws begin *kijkt naar bureau vol onafgemaakte frutsels*
Het schiet nog niet echt op, ik heb mn fout voor het grootste gedeelte hersteld maar een aantal kruisjes kan ik er niet meer uithalen dus dat is niet anders. Het stoort gelukkig niet :)
[ link | afbeelding ]
Nice :D

Waar zit je foutje dan?

Als ik ergens een foutje maak dan kijk ik eerst altijd hoeveel invloed het foutje heeft op de rest van het plaatje :+ Als dat verwaarloosbaar is en makkelijk op te lossen dan laat ik het lekker zitten :+
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  donderdag 9 oktober 2014 @ 10:56:39 #117
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_145357559
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:44 schreef essnhills het volgende:

[..]

Nice :D

Waar zit je foutje dan?

Als ik ergens een foutje maak dan kijk ik eerst altijd hoeveel invloed het foutje heeft op de rest van het plaatje :+ Als dat verwaarloosbaar is en makkelijk op te lossen dan laat ik het lekker zitten :+
Zelfde hier, en aangezien ik moeite had met het terugvinden van het foutje in mijn pokémon ben ik blij met die keuze. :+

En ik neem me steeds voor om wat uitgebreider te reageren op een moment dat ik niet mobiel zit, maar ik open deze vooral mobiel. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_145358163
Zo doe ik het ook met foutjes... inschatten hoe erg het op gaat vallen en eventueel aanpassen, anders lekker zo laten.
Bij mijn pokemon zit er ook 1 tussen met nét niet de juiste kleur roze. Maar boeiend. Alleen ik weet het en welke het is :+
pi_145363439
Zo voelt het niet Patapon ;-)

quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 10:44 schreef essnhills het volgende:

[..]

Nice :D

Waar zit je foutje dan?

Als ik ergens een foutje maak dan kijk ik eerst altijd hoeveel invloed het foutje heeft op de rest van het plaatje :+ Als dat verwaarloosbaar is en makkelijk op te lossen dan laat ik het lekker zitten :+
De blaadjes bij de bloemen, daar had een kleur eigenlijk in halve kruissteekjes gemoeten. De kleur komt ook terug in de pauw zelf, maar dan in zowel halve als hele kruisjes, toen moest ik het wel corrigeren.

En ik had nog zo gezworen dat dit mn eerste werkje zonder foutjes zou worden :p
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 18:30:22 #120
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_145403350
quote:
11s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:52 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Das echt zon leuk blad idd! Ik neus daar heel graag in.
Besteld! Nu wachten op het eerste exemplaar.... :Y
pi_145405015
Ik ga niet kijken wat voor blad het is. Ik mag namelijk voorlopig niets op hobbygebied kopen van mezelf! Moeilijk!!!!
  Moderator vrijdag 10 oktober 2014 @ 20:40:41 #122
382129 crew  Donna
pi_145407856
Haha ik ga ook niet kijken! :D
  vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:08:25 #123
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_145409102
Ik zal trouw foto's plaatsen. O-)
pi_145430448
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 oktober 2014 21:08 schreef Patapon het volgende:
Ik zal trouw foto's plaatsen. O-)
Onder een spoiler graag :-P
pi_145432514
Dat ik dit topic nooit eerder ontdekt had. Ik heb mijn borduur-Mojo deze zomer weer teruggevonden, toen ik een op etsy gekocht patroon borduurde voor vrienden die gaan trouwen. Die laat ik nu nog niet zien, want vrijdag is het huwelijk pas en je weet maar nooit wie er meeleest natuurlijk...

Nu ben ik weer bezig met mijn grote project.



Ik ben inmiddels begonnen aan de poes, en de backstitching van dit gedeelte dat al af is. Backstitching vind ik beetje saai, dus probeer steeds een of 2 draadjes te doen voor ik verder ga met de kat.

Uiteindelijk zal hij er zo uitzien:


Ik ben trouwens ook een borduurblog begonnen, maar ik hou niet van mezelf spammen. Maar goed, als ik dat nooit ergens ga doen, blijf ik de enige bezoeker en dat is ook een beetje loos, dus meer van mijn borduursels kun je zien op http://Strawberrystitching.blogspot.nl

Ik zag trouwens dat iemand hier aan dat patroon met alle 151 eerste Pokémon begonnen is. Dat is er een waar ik ook stiekem aan zou willen beginnen. Het ziet er ook uit als een relatief makkelijk patroon, alleen heel groot.

[ Bericht 8% gewijzigd door Zeester op 11-10-2014 17:57:13 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')