Ik reed bij twijfel altijd tot en met de motorkap naar binnen en dan stapte ik uit of t zou lukken. Werkte altijd primaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:24 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Max. hoogte in Almere is 1.90 geloof ik. Weet niet hoe lang je zelf bent maar als je achter de auto staat kan je vast wel inschatten of het lukt toch?
En als je echt twijfelt zou ik ff naar binnen wandelen.![]()
OT:
Vandaag 2 ritjes gehad, Amsterdam - Breda, Klundert - Breda in een A1 en een A3.
Ik rij Viano altijd in de 1.90 parking op Schiphol binnen. Past précies.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:31 schreef Solidberg het volgende:
Vito gaat niet lukken denk ik, gewoon even bij het kantoortje stoppen en daar vragen, of aan 1 van de medewerkers buiten.
*mompelt iets over imperiaal*quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:32 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik rij Viano altijd in de 1.90 parking op Schiphol binnen. Past précies.
Dan zou ik het er niet op wagen nee.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:32 schreef Solidberg het volgende:
[..]
*mompelt iets over imperiaal*
Zou risico niet nemen
Had laatst een Sprinter bakwagen, ook van rond de 3 ton. Wat kun je uberhaupt met die dingen vervoeren, bubbeltjesplastic?quote:
Het zou me niets verbazen, in mijn ritomschrijving stond als opmerking 'achteras maakt geluid', nou ik heb er de hele reis op gelet, maar bij geen enkel toerental/snelheid heb ik iets vernomen..quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:52 schreef trolley het volgende:
[..]
Krijg net een sms van EW of ik nog zin en tijd heb voor een ritje Wieuwerd - Groningen. Zou het dezelfde zijn?
Godver ook eens gehad, zat er nog een CD in met allemaal Arabische zooi.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:43 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Zo, ik ben eindelijk weer thuis. Onderweg naar Breda nogal wat vertraging gehad, terugweg kon ik wel lekker doorrijden. Al met al door de vertraging van vanochtend en vanmiddag kan ik toch 13,5 uurtjes schrijven
[..]
Het zou me niets verbazen, in mijn ritomschrijving stond als opmerking 'achteras maakt geluid', nou ik heb er de hele reis op gelet, maar bij geen enkel toerental/snelheid heb ik iets vernomen..
Die bus was van een (ik gok) Turkse marktkoopman, hele bak lag nog vol meuk. Leuk detail was wel dat de radio geen ontvangst had, dus had de USB stick maar aangezet, allemaal van die Turkse muziek. Was wel grappig
Ik heb eigenlijk wel een lichte duikverslaving. Maar teamsport sowiesoquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 22:25 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ik heb helaas ook nooit een P-uitreiking gehad, wellicht mede doordat ik er 3 jaar over heb gedaan![]()
Maar anders had ik me helemaal vol laten lopen. Wat ik op 15 meter diepte kan doen zal me dan een zorg zijn. Maar ieder zijn hobbie
Ik zou me ziek melden.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:38 schreef Wave103 het volgende:
Nooit überhaupt een papiertje voor m'n P gehad![]()
Morgen trouwens een Fiat Panda ruilen voor een C1, 60 pk onder de kont, vlammen![]()
Helaas al om 8 uur ophalen buiten m'n woonplaats
![]()
Ik haal ze wel onderweg op, kom toch langs t bedrijf.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:58 schreef yosander het volgende:
Ben een keer een pakje peuken vergeten, kwamen toch uit het Oostblok
Mijn portemonnee was vandaag uit mn broek in de auto gevallen. Ik kwam er gelukkig na 2 km achter dus snel terug gereden.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 13:58 schreef yosander het volgende:
Ben een keer een pakje peuken vergeten, kwamen toch uit het Oostblok
Nee ik heb niet op Boerhaave gezetenquote:Je hebt als het goed is info over de sollicitatie gekregen per mail. Een van de eisen daarvan was geloof ik dat je er representatief uit moest zien. De eisen voor de ritten zeggen wel dat spijkerbroek en baard niet zijn toegestaan![]()
Vraagje voor jou, ik kom zelf uit Deventer en ken verschillende Daniels. Je hebt zeker niet toevallig op de boerhaave en het vlier gezeten en in de brugklas gymnasium gedaan?
Ik heb in mijn werktas een USB-stick met muziek, audiokabel voor AUX en een handjevol CDs zitten. Dan zit je altijd wel gebakken eigenlijk, via USB/AUX/Bluetooth/CD.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:43 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Die bus was van een (ik gok) Turkse marktkoopman, hele bak lag nog vol meuk. Leuk detail was wel dat de radio geen ontvangst had, dus had de USB stick maar aangezet, allemaal van die Turkse muziek. Was wel grappig
Goed weertjequote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:56 schreef Huisjesmelkert. het volgende:
Ik moet morgen 2,2km lopen naar een bushalte
Mag ik geen taxi op EW's kosten.. ?
Oké, dan misschien de Daniel die bevriend was met M Haring?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:29 schreef danieldeventer het volgende:
[..]
Nee ik heb niet op Boerhaave gezeten
Excusesquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:13 schreef RacerDKB het volgende:
Sommige dingen hier zouden ook wel via DM kunnen vind ik.
Ja wil niet zeuren maar je post voorletters + achternamen met bijbehorende woonplaats en welke school ze hebben gezeten. Niet iedereen wilt dat.quote:
Ja, en nu begint het eng te worden.. (sorry allemaal ik kan nog geen pb's sturen)quote:quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 17:29 schreef danieldeventer het volgende:
[..]
Nee ik heb niet op Boerhaave gezeten
Oké, dan misschien de Daniel die bevriend was met M Haring?
je bedoeld zeker een Scudo?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:25 schreef trolley het volgende:
Morgen voor de laatste keer tegen een uurtarief van ¤7,26 werken, vanaf vrijdag voor ¤8,50 p/uur
Heerenveen - Amsterdam in een Fiat Scundo (ik moest googlen)
Hoofddorp - Meerkerk in een 320d
My bad, die bedoelde ik jaquote:
Gast, ik denk dat wij even moeten praten...quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:08 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Oké, dan misschien de Daniel die bevriend was met M Haring?
1.6d automaat is ergste wat er is, hoop dat die automaat in de 2.0 een 'echte' is.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:52 schreef stripe het volgende:
Morgen een peugeot 508 2.0 automaatnog nooit gereden dus ben erg benieuwd. Hier mensen met ervaring in deze auto?
Prima auto, het was ff zoeken hoe de kofferbak open moest.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:52 schreef stripe het volgende:
Morgen een peugeot 508 2.0 automaatnog nooit gereden dus ben erg benieuwd. Hier mensen met ervaring in deze auto?
What the hell is going on.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:47 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Gast, ik denk dat wij even moeten praten...![]()
Ik ken ook een Daniel (zit op het Saxion) en ik ken een M Haring.
Is inderdaad een "echte" automaat met flippersquote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:47 schreef Solidberg het volgende:
[..]
1.6d automaat is ergste wat er is, hoop dat die automaat in de 2.0 een 'echte' is.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:05 schreef underground1009 het volgende:
Nee man, Demtah city is het gewoon! Deventer me stad Eagles me hart
/gemiddelde Rivierenwijk-bewoner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Je moet eens op 'Green Lake Austria' zoeken. Dat meer is echt gaaf.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:50 schreef Solidberg het volgende:
Vraag me af wat in de volgende posts wel niet allemaal voor onverwachte dingen zullen staan
Klopt, meeste wel ja. Maar heb er toch nog een hoop liggen van onder andere Koopman, die werkten (of nog steeds?) met zo'n drievoudig formulier. En alle ritbonnen ook nog. Mijn eerste drie ritten voor EW: drie keer een 107.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:01 schreef Irritatie100 het volgende:
2009? Ik ben in oktober van dat jaar aangenomen en heb ik mijn eerste jaar alles per post moeten opsturen omdat er toen nog niet zoiets als een digitale ritbon bestond. Dus die formulieren liggen allang bij EW joh
Werk je bij EW? Daar gaat de loonsverhoging namelijk in in de maand waarin je jarig bentquote:Op woensdag 8 oktober 2014 18:25 schreef trolley het volgende:
Morgen voor de laatste keer tegen een uurtarief van ¤7,26 werken, vanaf vrijdag voor ¤8,50 p/uur
Heerenveen - Amsterdam in een Fiat Scundo (ik moest googlen)
Hoofddorp - Meerkerk in een 320d
EW ja, even better!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 03:24 schreef Viezze het volgende:
[..]
Werk je bij EW? Daar gaat de loonsverhoging namelijk in in de maand waarin je jarig bent
Over 10 jaar ben ik toch geen student meer, hoop ikquote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:51 schreef Solidberg het volgende:
In 10 jaar bestaat ons werk helemaal niet meer, rijden die kutdingen zelf
Break a leg!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:46 schreef Amoeba het volgende:
De Dag des Oordeels.
Gepost vanuit het CBR.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Succes, en halen hè!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:46 schreef Amoeba het volgende:
De Dag des Oordeels.
Gepost vanuit het CBR.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:18 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Succes, en halen hè!![]()
Zou trouwens wel gaaf zijn als je aan AR doorgeeft dat je je rijbewijs A hebt dat je motoren zou mogen vervoeren of zo![]()
Zie je al met een gloednieuwe Harley naar de Hells Angels of Saturadah gaan en dan aankloppen met je formuliertje
Bij het schade noteren een paar kogelgaten tegen komenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 10:18 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Succes, en halen hè!
Zou trouwens wel gaaf zijn als je aan AR doorgeeft dat je je rijbewijs A hebt dat je motoren zou mogen vervoeren of zo
Zie je al met een gloednieuwe Harley naar de Hells Angels of Saturadah gaan en dan aankloppen met je formuliertje
Nicequote:
Yup that was me. Vanuit hartje Leiden naar Meerkerk feestlocatie. 3.5 uur bezig geweest, zou t zo weer doen =Dquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:35 schreef Wave103 het volgende:
Er was hier toch iemand die een keer een scooter moest afleveren?
Gehaald=gehaald, gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:54 schreef Amoeba het volgende:
Trouwens was wel echt kantje boord. Examinator zei dat het dubbeltje toevallig de goede kant opviel.
Want? Wat ging er niet helemaal goed dan?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 11:54 schreef Amoeba het volgende:
Trouwens was wel echt kantje boord. Examinator zei dat het dubbeltje toevallig de goede kant opviel.
Gefeliciteerdquote:
Congrats!quote:
Vlak voor de A67 bij Keersel heb je een benzinestation, daar kreeg ik (daar rekende ik serieus op) een stop & go opdracht. Bij het invoegen kwam een truck (zonder 'aanhanger', dus alleen de cabine) voorbijgeknald. Ik zakte terug en voegde tussen twee vrachtwagens in die op voldoende afstand van elkaar reden. Examinator vond dat niet zo'n grandioos idee en had liever gezien dat ik die truck voorbijknalde met de snelheid van de machine.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Want? Wat ging er niet helemaal goed dan?
Vond je zelf ook dat je wat traag reed? Kan me namelijk wel voorstellen dat je niet de keuze maakt het gas open te trekken om die truck voorbij te gaan..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vlak voor de A67 bij Keersel heb je een benzinestation, daar kreeg ik (daar rekende ik serieus op) een stop & go opdracht. Bij het invoegen kwam een truck (zonder 'aanhanger', dus alleen de cabine) voorbijgeknald. Ik zakte terug en voegde tussen twee vrachtwagens in die op voldoende afstand van elkaar reden. Examinator vond dat niet zo'n grandioos idee en had liever gezien dat ik die truck voorbijknalde met de snelheid van de machine.
Nog iets over kijkgedrag, ik keek niet altijd ver genoeg in de dode hoek. Verder remde ik soms wat te snel alsin op geruime afstand voor de afslag. En tempo lag soms wat te laag.
Mwah, gewoon defensief en +-5 km/u over de maxsnelheid waar ik vond dat dat kon.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 14:00 schreef stripe het volgende:
[..]
Vond je zelf ook dat je wat traag reed? Kan me namelijk wel voorstellen dat je niet de keuze maakt het gas open te trekken om die truck voorbij te gaan..
Ja die is nieuw hea, schrok me dood toen ik ineens een vent aan de telefoon had. Dacht dat het de commercieel directeur was in eerste instantie.. Dan is er iets goed mis als die belt.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:14 schreef Solidberg het volgende:Kasper van EW is wel chille gozer, zegt nog welke autos je gaat rijden, hoef je zelf niet na te kijken
Die werkt er al een poosje hoor. Heb hem al voor de zomervakantie nog zelfs wel een aantal keer aan de telefoon gehad.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:24 schreef TommieAH het volgende:
[..]
Ja die is nieuw hea, schrok me dood toen ik ineens een vent aan de telefoon had. Dacht dat het de commercieel directeur was in eerste instantie.. Dan is er iets goed mis als die belt.
Moet je der terug mailen, en feliciteren met der nieuwe functie. Dan scoor je pasquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:31 schreef trolley het volgende:
[..]
Die werkt er al een poosje hoor. Heb hem al voor de zomervakantie nog zelfs wel een aantal keer aan de telefoon gehad.
C.E. daarentegen nooit meer de laatste tijd. Kreeg laatst wel een mailtje van haar waar onder stond 'financiële administratie' dus misschien is ze wel naar een andere afdeling verhuisd
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:38 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Moet je der terug mailen, en feliciteren met der nieuwe functie. Dan scoor je pas![]()
Zoals mijn vader zegt:quote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:45 schreef trolley het volgende:
[..]
Beetje creepy om haar na 3 weken nog een reply te sturen
En ze was meende ik ook al voorzien.
Ben wel echt een grote fan vanquote:Op donderdag 9 oktober 2014 16:31 schreef trolley het volgende:
[..]
Die werkt er al een poosje hoor. Heb hem al voor de zomervakantie nog zelfs wel een aantal keer aan de telefoon gehad.
C.E. daarentegen nooit meer de laatste tijd. Kreeg laatst wel een mailtje van haar waar onder stond 'financiële administratie' dus misschien is ze wel naar een andere afdeling verhuisd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. echt altijd vriendelijk. Heb ook het gevoel dat ze altijd wel weten wie ik ben haha. Vooral als je dan belt en dan heel vrolijk zegt: HeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en daarna nog vraagt hoe het met haar gaat haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |