quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Geniaalquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:59 schreef Dekatria het volgende:
Dat bier over die wisselspelers bij de 1-0
Hoe ze ook omkijkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:59 schreef Dekatria het volgende:
Dat bier over die wisselspelers bij de 1-0
Vond Bilal maar een beetje gek doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:20 schreef H.FR het volgende:
Bilal maakte ook wel een goede indruk als invaller.
En Nelom een halve minuut voor tijd![]()
Vorige keer 40k toch? 2e keer, dus zal wel dubbele worden ofzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor straf we krijgen van de UEFA voor alweer incompetente organisatie.
Zal wel weer enkele tienduizenden euro's boete worden, voor mensen op de trappen en vuurwerk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor straf we krijgen van de UEFA voor alweer incompetente organisatie.
¤ 50k tot nu toe, in 5 wedstrijden excl. deze.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vorige keer 40k toch? 2e keer, dus zal wel dubbele worden ofzo
Trappen moeten vrij blijven van de UEFA, veiligheidsmaatregel (en dan zijn ze makkelijker te filmen en te herkennen)quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat gezeik met ''mensen op de trappen'' dan?
Goede verliezers inderdaad.. Als ze nou nog een wereldpot hadden gespeeld had ik er begrip voor kunnen opbrengen, maar vond het niet veel bijzondersquote:Standard wil duel met Feyenoord overspelen
Voorzitter Roland Duchâtelet van Standard Luik ziet het liefst dat de verloren wedstrijd tegen Feyenoord (2-1) wordt overgespeeld. "Als blijkt dat de bal niet werd beroerd, stappen we naar de UEFA om de match te herspelen," tekent Het Laatste Nieuws op uit de mond van Duchâtelet.
Duchâtelet doelt op een moment vlak na rust. Feyenoord kwam toen in het Europa Cupduel tegen de Belgen op vreemde wijze op voorsprong. Uit een ingooi van Nelom scoorde Sven van Beek bij de eerste paal. Maar het was niet 100 procent duidelijk of Van Beek de bal ook echt beroerde. Is dat niet het geval, dan had het doelpunt moeten worden afgekeurd.
Trainer Guy Luzon van Standard gaf de Portugese arbiter Manuel De Sousa eerder al de schuld van de nederlaag in De Kuip. "Het waren twee illegale goals van de tegenstander'', bromde hij. "We hebben door twee fouten van de arbitrage verloren. Bovendien hadden we in de extra tijd ook nog een strafschop verdiend na een overtreding van de doelman van Feyenoord tegen Yuji Ono.''
Feyenoord heeft daar geen boete voor gehad naar mijn weten. Besiktas was 45.000 vanwege slechte organisatie en vuurwerk. Die daarna was 5000 vanwege vuurwerk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Trappen moeten vrij blijven van de UEFA, veiligheidsmaatregel (en dan zijn ze makkelijker te filmen en te herkennen)
Dat Luik is echt een matig ploegje. Wij hadden echt probleemloos moeten winnen van deze figuren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Goede verliezers inderdaad.. Als ze nou nog een wereldpot hadden gespeeld had ik er begrip voor kunnen opbrengen, maar vond het niet veel bijzonders
Zover ik weet ook niet, PSV kreeg daar afgelopen keer wel een boete voor volgens mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord heeft daar geen boete voor gehad naar mijn weten. Besiktas was 45.000 vanwege slechte organisatie en vuurwerk. Die daarna was 5000 vanwege vuurwerk.
Ik ben eigenlijk allang blij dat we hebben gewonnen.. het is 10 jaar geleden dat we in Europa voor het laatst wonnen van een enigszins aansprekende tegenstander (Schalke 04)quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat Luik is echt een matig ploegje. Wij hadden echt probleemloos moeten winnen van deze figuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |