Ik snap je wel hoor, kinderen zijn machtig maar op het moment probeer ik het zoveel mogelijk te voorkomen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Super leuk a mattie
wrm doe je zo
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
In mijn familie is nog nooit zo veel verwijdering van elkaar geweest sinds iedereen besloot zich als een idioot voor te planten eigenlijk. Een fatsoenlijk gesprek voeren zit er niet meer bij omdat oftewel oma oftewel baby zichzelf ondergescheten heeft.
Goed excuus om jezelf te bedriegen over je gebrek aan sociale kwaliteiten; een gesprek voeren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
Een fatsoenlijk gesprek voeren zit er niet meer bij omdat oftewel oma oftewel baby zichzelf ondergescheten heeft.
Je bent nog jongquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, kinderen zijn machtig maar op het moment probeer ik het zoveel mogelijk te voorkomen.
Dat is het ook. Zijn van die dingen die blijven je de rest van je leven bij. Maar bepaalde poespas en dergelijke, voor mij hoeft het niet zo. Ik vind het wel leuk hoor, zeker als er iemand een plezier mee doe, maar wat ik zeg, ben niet zo van de poespas.quote:
Coke heb ik dan ook weer geen geld voor, maar ik was wel aardig aangeschoten jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
WheheNja, mijn vriendin en ik geven er allebei niks om. Zou het alleen doen als ik rijk genoeg ben voor schalen met coke en zo op de bruiloft.
Dat kan ook. Helemaal niets mis mee ook natuurlijk. Het is echt leuk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja maar toch blijft het wel een speciaal moment. Ben je eindelijk getrouwd en shit.
Als ik al zo lang een relatie had met iemand en ik was 24. Ik was sws gaan trouwen
Ik ben gewoon nog een beetjen ouderwets
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:26 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit zeg je omdat je je niet aan mensen kan binden.
Ik wil 3 kidsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor, kinderen zijn machtig maar op het moment probeer ik het zoveel mogelijk te voorkomen.
jijquote:
Gewoon op vrijdagmiddag besluiten dat je gaat trouwens en op zondag in een bos het ja-woord zeggen. Lekker functioneel en zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het ook. Zijn van die dingen die blijven je de rest van je leven bij. Maar bepaalde poespas en dergelijke, voor mij hoeft het niet zo. Ik vind het wel leuk hoor, zeker als er iemand een plezier mee doe, maar wat ik zeg, ben niet zo van de poespas.
Ik sta wat simpeler in dat soort dingen.
Een gezonde relatie vind ik belangrijker dan het ceremoniële en officiële.
Welke namen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik wil 3 kids
1 dochter en 2 boys
namen staan al klaar
Namen die ik ze ga geven duhhhhhhhhhhhhhhquote:
Het boeit mij echt geen fuck. Ik heb wel al m'n eerste opmerking tegen over m'n aanstaande schoonzoon/dochter klaarstaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:30 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik wil 3 kids
1 dochter en 2 boys
namen staan al klaar
10/10 zou met de liefde van mijn leven trouwen op een afgelegen strandquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon op vrijdagmiddag besluiten dat je gaat trouwens en op zondag in een bos het ja-woord zeggen. Lekker functioneel en zo.
...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:31 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Namen die ik ze ga geven duhhhhhhhhhhhhhh
Gaat wel erg snel zo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Morgen een verjaardag van een vriendinnetje van me chick.Leuke jongen uithangen enzo.
Als het zo was gegaan had ik daar ook helemaal niets op tegen gehad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon op vrijdagmiddag besluiten dat je gaat trouwens en op zondag in een bos het ja-woord zeggen. Lekker functioneel en zo.
Gewoon jezelf kklam zuipen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:31 schreef BlauweTijger het volgende:
Morgen een verjaardag van een vriendinnetje van me chick.Leuke jongen uithangen enzo.
Oh. Waarom nieuw account?quote:
goed geregeldquote:
oh meisje gaat yildiz hetenquote:
Tijd vliegt als je leuk hebt, ik zou het maar snel uitmaken want dit lijkt er niet op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Neuh, klik is er gewoon. Voelt goed. Dus lijkt het lang.
YILDRIZ VAN DE KNOFLOOKSAUS?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oh meisje gaat yildiz heten
de rest wil ik nog niet spoileren , praten we nog wel over
Is echt zoquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Fatoes buitengelaten, niet te gek doen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tijd vliegt als je leuk hebt, ik zou het maar snel uitmaken want dit lijkt er niet op.
Bij Yildiz moet ik aan Yildiz Tilbe denken, die gek.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:32 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oh meisje gaat yildiz heten
de rest wil ik nog niet spoileren , praten we nog wel over
ik wilde het net zeggenquote:
Nee yildiz van sterquote:
Toen ik ergens hoorde dat iemand yildiz heette, het eerste wat ik dacht was van als ik later een dochter heb gaat ze zo hetenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bij Yildiz moet ik aan Yildiz Tilbe denken, die gek.
Ga dan voor sashaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:35 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind Sarah Grey wel een mooie naam.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:35 schreef voederbietel het volgende:
Ik vind Sarah Grey wel een mooie naam.
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
![]()
Alexis Texas.. vind je daar van?
Nee omdat je een ban hebt.quote:
Nah klinkt zo emoquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh heet ze zo.
Wat dacht je van Yağmur?
Hou ik meer van ja. Hoe slechter de kwaliteit hoe beter anders vind ik het toch maar vies, bah.quote:
Niet zo recalcitrant.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Denken dat het zo werkt...
Zie hoofdhead dan.
Ja maar die had je niet gemaakt terwijl retry gebanned was.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:36 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Denken dat het zo werkt...
Zie hoofdhead dan.
Oke 2 meiden en 2 jongensquote:
Cek, Cunyorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oke 2 meiden en 2 jongens
yildiz , yagmur , junior en jake
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Oke 2 meiden en 2 jongens
yildiz , yagmur , junior en jake
Oglum cekquote:
oh frenkie tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat maar, ik las het verkeerd.
"wat betekent "frenkie" nou weer"quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Google translate-topic aan het worden.
Altijd het zelfde met die Turkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ach stel je niet aan, Frank.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja, sorry, ik spreek geen Turks.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:40 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan, Frank.
Daarom stem ik natuurlijk ook iedere keer op de PVV. Wilders weet tenminste hoe het werkt allemaal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Altijd het zelfde met die Turken. Eerst stelen ze onze banen, dan onze vrouwen en tenslotte ons topic.
Dat maakt verdomme geen reet uit. Hier in Nederland heten we Piet, Jan, Kees.quote:
broodhoofd did it.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:42 schreef voederbietel het volgende:
Het huis ruikt naar bakkend brood.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat maakt verdomme geen reet uit. Hier in Nederland heten we Piet, Jan, Kees.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat maakt verdomme geen reet uit. Hier in Nederland heten we Piet, Jan, Kees.
Jawel.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heet zelf Yakmirmir, dus heb weinig te zeggen.
Dacht al dat jij ook mocro was.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heet zelf Yakmirmir, dus heb weinig te zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |