daarom eerst 2 jaar reizen en dan kids tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Trouwen is wel leuk, maar dan zonder kinderen.
Ik zei m'n moeder eens dat ik het altijd zonder bescherming deed omdat door het roken m'n zaad toch kut is en het dus geen probleem was. Hoewel ik toen al in de twintig was, werd het seksuele voorlichting boek weer uit de kost getrokkenquote:
Mijn neef was 9 jaar samen met zijn vriendin. Ze zijn onlangs getrouwd en een paar maand later gescheiden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Op die leeftijd trouwde ik en ik ben ook geen Turk.
In principe is het allemaal onzin ook natuurlijk. Ik bedoel, of je nu van elkaar houdt en bij elkaar bent en getrouwd bent of niet. Maakt geen reet uit. Beetje ouderwets eigenlijk, dat idee van trouwen als je wat langer bij elkaar bent.
En dan zit je jarenlang met de ellende.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
daarom eerst 2 jaar reizen en dan kids toch
praat niet zo over mijn toekomstige vriendinquote:
Nee, gewoon nooitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
daarom eerst 2 jaar reizen en dan kids toch
okquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:25 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Mijn neef was 9 jaar samen met zijn vriendin. Ze zijn onlangs getrouwd en een paar later gescheiden.
Oh boy.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
praat niet zo over mijn toekomstige vriendin
Lijkt me ook kut om op je trouwfeest zootje van die ongeleide projectielen rond te hebben hobbelen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Trouwen is wel leuk, maar dan zonder kinderen.
Ik kan het wel aan hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
praat niet zo over mijn toekomstige vriendin
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt me ook kut om op je trouwfeest zootje van die ongeleide projectielen rond te hebben hobbelen.
Kinderen zijn geen ellendequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
En dan zit je jarenlang met de ellende.
Kleine meisjes in witte jurken op MIJN bruiloftquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lijkt me ook kut om op je trouwfeest zootje van die ongeleide projectielen rond te hebben hobbelen.
sorry ik wou je helpen , maar ja independent women etcquote:
Nou fucking fantastischquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Kinderen zijn geen ellende
Kinderen zijn leuk. Kom je thuis na hard dagje werken komt je dochtertje van hey pap hoe was werk en dan gaan jullie samen naar de kinderboederij en eendjes voeren
Ze moet wel huilen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
sorry ik wou je helpen , maar ja independent women etc
Super leuk a mattiequote:
In mijn familie is nog nooit zo veel verwijdering van elkaar geweest sinds iedereen besloot zich als een idioot voor te planten eigenlijk. Een fatsoenlijk gesprek voeren zit er niet meer bij omdat oftewel oma oftewel baby zichzelf ondergescheten heeft.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:26 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Kinderen zijn geen ellende
Kinderen zijn leuk. Kom je thuis na hard dagje werken komt je dochtertje van hey pap hoe was werk en dan gaan jullie samen naar de kinderboederij en eendjes voeren
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:26 schreef anti-loper het volgende:
Kom je thuis na hard dagje werken komt je dochtertje van hey pap hoe was werk en dan gaan jullie samen naar de kinderboederij en eendjes voeren
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
sorry ik wou je helpen , maar ja independent women etc
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:27 schreef voederbietel het volgende:
Een fatsoenlijk gesprek voeren zit er niet meer bij omdat oftewel oma oftewel baby zichzelf ondergescheten heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |