Het staat er echt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:03 schreef Ticootje het volgende:
Als je gewoon een huurcontract hebt met je schoonvader is er misschien zelfs recht op hoertoeslag.
Macht der gewoonte.quote:
Zijn dochter die in ZIJN HUIS woont. Hij mag gewoon binnen als vader zijnde, dat hij toevallig ook de verhuurder is, is bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:06 schreef trancethrust het volgende:
Reacties zijn allemaal leuk, maar hij mag niet zomaar met een extra naar binnen, en hij mag je er niet zomaar uitschoppen (mocht hij dat ooit willen), juist omdat hij de huisbaas is.
Ik zou me daar totaal geen zorgen over maken; een huurder is goed beschermd. Het is je schoonpa die hier een behoorlijk risico neemt.
Volgens de wet of volgens jouw gevoel?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Zijn dochter die in ZIJN HUIS woont. Hij mag gewoon binnen als vader zijnde, dat hij toevallig ook de verhuurder is, is bijkomstigheid.
Dat duurt waanzinnig lang en is niet zo makkelijk als je nu beweerd.quote:Daarnaast als de verkering uit raakt, kan de ex-vriendin en ex-schoonvader samenspannen en zeggen dat TS er een rommel van maakte, herrie maakte, dronken rondlalde en het de huur opzeggen.
Right, dus mijn vader mag bij mij gewoon naar binnen lopen om het eender welk moment, ongeacht of ik ervanaf weet danwel toestemming heb gegeven?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Zijn dochter die in ZIJN HUIS woont. Hij mag gewoon binnen als vader zijnde, dat hij toevallig ook de verhuurder is, is bijkomstigheid.
Daarnaast als de verkering uit raakt, kan de ex-vriendin en ex-schoonvader samenspannen en zeggen dat TS er een rommel van maakte, herrie maakte, dronken rondlalde en het de huur opzeggen.
zolang mijn vader het niet in het midden van de nacht doet issie altijd welkom hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:34 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Right, dus mijn vader mag bij mij gewoon naar binnen lopen om het eender welk moment, ongeacht of ik ervanaf weet danwel toestemming heb gegeven?
Het gaat hier om wat is toegestaan. Je vader heeft niet het recht zomaar naar binnen te komen zonder akkoord van jou. En al helemaal niet als hij ook nog je huisbaas is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:42 schreef angel008 het volgende:
[..]
zolang mijn vader het niet in het midden van de nacht doet issie altijd welkom hoor
ik denk dat ik met het woord welkom al had aangegeven dat ie van mij gewoon binnen mag komen wanneer die wilt...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:46 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Het gaat hier om wat is toegestaan. Je vader heeft niet het recht zomaar naar binnen te komen zonder akkoord van jou. En al helemaal niet als hij ook nog je huisbaas is.
OK.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:49 schreef angel008 het volgende:
[..]
ik denk dat ik met het woord welkom al had aangegeven dat ie van mij gewoon binnen mag komen wanneer die wilt...
Dit dus. Gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:38 schreef Gunner het volgende:
Precies. Met familie moet je wandelen, niet handelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |