Roggel zelf jonge, of ik zal er eens op jou roggelenquote:
Roggel maar op wat andersquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Roggel zelf jonge, of ik zal er eens op jou roggelen
Mgoed, ik sluit de boel af en ga naar bed
Tot morgen ofzo![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk maar uit voordat ik er iets in stop
Als je zo duf bent gaat er toch automatisch een zuigreflex aan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn hoofd is zo gaar dat je dat niet eens zou wilen nu, denk ik
Wees maar voorzichtig met wat je wenst.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn hoofd is zo gaar dat je dat niet eens zou wilen nu, denk ik
Klopt, instinct hequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je zo duf bent gaat er toch automatisch een zuigreflex aan?![]()
Haha laat maar, ik moet gaan slapen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:49 schreef Dqod het volgende:
Ga jij wel eens slapen joh, gekke triangeljosti? :$
Of stalk je me gewoonRare voorkeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gewerkt gister?Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ik vind t doodeng hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Rare voorkeur
Lekker gewerkt gister?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:49 schreef Dqod het volgende:
Ga jij wel eens slapen joh, gekke triangeljosti? :$
Of stalk je me gewoonSlapen? Moet je dat ook doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was ik hier eerder dan jou![]()
Weet ik toch niet joh, poephoofdquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Slapen? Moet je dat ook doen dan?
Volgens mij was ik hier eerder dan jou
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind t doodeng hoor
Maar jawel, straks nog weer en dan weekendFUCK YEAH!
Kanniewachtenie!
WInterquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik toch niet joh, poephoofd
En ja, een mens moet slapen. Slapen is. T liefst hou ik een winterslaap
Momenteel poetsmiep, maar ik moet er wat bij. Heb nu gesolliciteerd bij de Christine Le Ducquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk?
[..]
WInterhoe kan je daar nou door heen willen slapen. Lekker alles met licht versieren en je gezicht volproppen met lekker voer.
Lekker oprollen in je nest, haardvuur erbij. Kerstboom ernaast! heerlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Momenteel poetsmiep, maar ik moet er wat bij. Heb nu gesolliciteerd bij de Christine Le Duc![]()
![]()
Ja doei, ik haat winterKutkou enzulks. Het enige waar ik idd voor wakker blijf is het eten, want eten
Jij zegt het toch jongen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik toch niet joh, poephoofd
En ja, een mens moet slapen. Slapen is. T liefst hou ik een winterslaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |