Roggel zelf jonge, of ik zal er eens op jou roggelenquote:
Roggel maar op wat andersquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Roggel zelf jonge, of ik zal er eens op jou roggelen
Mgoed, ik sluit de boel af en ga naar bed
Tot morgen ofzo![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk maar uit voordat ik er iets in stop
Als je zo duf bent gaat er toch automatisch een zuigreflex aan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn hoofd is zo gaar dat je dat niet eens zou wilen nu, denk ik
Wees maar voorzichtig met wat je wenst.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn hoofd is zo gaar dat je dat niet eens zou wilen nu, denk ik
Klopt, instinct hequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je zo duf bent gaat er toch automatisch een zuigreflex aan?![]()
Haha laat maar, ik moet gaan slapen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:49 schreef Dqod het volgende:
Ga jij wel eens slapen joh, gekke triangeljosti? :$
Of stalk je me gewoonRare voorkeurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gewerkt gister?Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ik vind t doodeng hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Rare voorkeur
Lekker gewerkt gister?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:49 schreef Dqod het volgende:
Ga jij wel eens slapen joh, gekke triangeljosti? :$
Of stalk je me gewoonSlapen? Moet je dat ook doen dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was ik hier eerder dan jou![]()
Weet ik toch niet joh, poephoofdquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Slapen? Moet je dat ook doen dan?
Volgens mij was ik hier eerder dan jou
Wat voor werk doe je eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind t doodeng hoor
Maar jawel, straks nog weer en dan weekendFUCK YEAH!
Kanniewachtenie!
WInterquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik toch niet joh, poephoofd
En ja, een mens moet slapen. Slapen is. T liefst hou ik een winterslaap
Momenteel poetsmiep, maar ik moet er wat bij. Heb nu gesolliciteerd bij de Christine Le Ducquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:07 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je eigenlijk?
[..]
WInterhoe kan je daar nou door heen willen slapen. Lekker alles met licht versieren en je gezicht volproppen met lekker voer.
Lekker oprollen in je nest, haardvuur erbij. Kerstboom ernaast! heerlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Momenteel poetsmiep, maar ik moet er wat bij. Heb nu gesolliciteerd bij de Christine Le Duc![]()
![]()
Ja doei, ik haat winterKutkou enzulks. Het enige waar ik idd voor wakker blijf is het eten, want eten
Jij zegt het toch jongen!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik toch niet joh, poephoofd
En ja, een mens moet slapen. Slapen is. T liefst hou ik een winterslaap
Klinkt ook niet verkeerd neequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Lekker oprollen in je nest, haardvuur erbij. Kerstboom ernaast! heerlijk
Alsof ik weet wat ik zeg jongahquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij zegt het toch jongen!
Slaap, zo zonde van de tijd.
Neequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:14 schreef aeque het volgende:
Doen jullie eens rustig veel te vroeg voor zoveel herrie.
Mogguhquote:
Met of zonder seks tussendoor?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof ik weet wat ik zeg jongah
Slaap is lekker ja? Gvd
Vol met ochtendgrafademquote:
Wat denk je zelfquote:
Touche :$quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je plaatje gaat niet op. Pijn hoor je er juist van te krijgen
Schraal enzo.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Touche :$
Of spierpijn nadat je de hele nacht bent doorgegaan
Soms wel, maar dat vind ik alleen maar fijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm nee, gelukkig geen last meer van
Een beetje jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Soms wel, maar dat vind ik alleen maar fijn
True story
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een beetje ja
Als man neem je al snel het voortouw en dan is een marathon er niets bij.
Geen last van gelukkigquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Touche :$
Of spierpijn nadat je de hele nacht bent doorgegaan
quote:
Lekker manquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:55 schreef yats het volgende:
[..]
Geen last van gelukkig
En Dqod, wees eens niet zo'n hebberd dat alle tieten naar jouw bed moeten
Ik geef toe, het is wel de fijnste spierpijn om te hebben, al ben ik gewend om lang door te gaan dus heb ik er niet snel meer last vanquote:
Ik krijg bijna altijd spierpijn ervan. Maakt niet uit hoe vaak ik t doe of hoe lang. It's like a warm afterglow-blanketquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ik geef toe, het is wel de fijnste spierpijn om te hebben, al ben ik gewend om lang door te gaan dus heb ik er niet snel meer last van
Goed zo, eerlijk delen
Dat lukt mij ook wel, al moet dan hét punt wel uitgesteld worden. Anders ben ik vrij snel 'klaar'.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:52 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Ik kan het best lang volhouden al zeg ik het zelf
quote:
Ik heb alleen English Blend of Earl Grey...quote:
Oh. Zal ik dan mijn eigen meenemen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb wel alleen English Blend of Earl Grey...
Kom dan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. Zal ik dan mijn eigen meenemen?
Beter toch? Ik heb het helaas zelden...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik krijg bijna altijd spierpijn ervan. Maakt niet uit hoe vaak ik t doe of hoe lang. It's like a warm afterglow-blanket
Daar heb ik gelukkig geen moeite mee. Ik heb het eerder andersom, en geloof me, dat klinkt leuker dan het is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat lukt mij ook wel, al moet dan hét punt wel uitgesteld worden. Anders ben ik vrij snel 'klaar'.
[..]
[ afbeelding ]
Morgen!quote:
Ik denk niet dat ik mijn tentamens ga halen als ik nu ga spijbelenquote:
Dit is gewoon een verkapte nee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mijn tentamens ga halen als ik nu ga spijbelen
Ik kom wel een keertje thee drinken als ik niet op school hoor te zittenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Dit is gewoon een verkapte nee.
Tentamens zijn wel iets belangrijker dan een kopje thee bij mij doen ja.
Deal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kom wel een keertje thee drinken als ik niet op school hoor te zitten
Wanneer heb je ze?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik mijn tentamens ga halen als ik nu ga spijbelen
Nog veel te doen of ben je goed bij? Ik was altijd zo' n type dat tijdens de onderwijsperiode te weinig deed en dan de week voor de tentamens keihard ging blokkenquote:
Zoals vrijwel iedere student dus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:02 schreef yats het volgende:
[..]
Nog veel te doen of ben je goed bij? Ik was altijd zo' n type dat tijdens de onderwijsperiode te weinig deed en dan de week voor de tentamens keihard ging blokken
Zoals iets van 70-75% inderdaad. Ach, als het werkt, waarom niet toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoals vrijwel iedere student dus.
Na 2-3dagen ben ik toch wel moequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:52 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Ik kan het best lang volhouden al zeg ik het zelf
Gewoon doorgaan moet geen probleem zijn toch. Gaat vanzelf weer werkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat lukt mij ook wel, al moet dan hét punt wel uitgesteld worden. Anders ben ik vrij snel 'klaar'.
Jouw gifjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Lekker man
Ja maar
Ok, ok *deelt*
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na 2-3dagen ben ik toch wel moe
[..]
Gewoon doorgaan moet geen probleem zijn toch. Gaat vanzelf weer werken
Dank, da's een fijn complimentquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jouw gifjes![]()
Moet er altijd weer om lachen
Waddan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:15 schreef S95Sedan het volgende:
Weer een pareltje in R&P hoor
---
WAT WIL JE DQOD JONGEN!
R&P / hij wil geen kinderen, ik wel. Hoe ga ik hiermee om?quote:
Oke, na een paar reacties gestopt met lezenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
R&P / hij wil geen kinderen, ik wel. Hoe ga ik hiermee om?
Bij dit soort topics vraag je je toch af waar het verstand van sommige mensen zit?![]()
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:24 schreef Dqod het volgende:
IK WIL NAAR HUIS EN WEEKEND, DAT IS WAT IK WIL SEDAN
Helaas moet ik nog tot 7 ofzo ;s
Ik ben na de op gestoptquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oke, na een paar reacties gestopt met lezen
Die had ik na een paar zinnen overgeslagenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben na de op gestopt
Het was wel een lap tekst ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die had ik na een paar zinnen overgeslagen
Ja. Nu alleen jou nog slaan met een koequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ben na de op gestopt
Say whut...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Nu alleen jou nog slaan met een koe
Dat mag nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja. Nu alleen jou nog slaan met een koe
'No comment'quote:
Dat ik een koe tegen zn harses aan wil gooien. Word woest van die knulquote:
Waarom een koe? Ik heb je toch niks misdaan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ik een koe tegen zn harses aan wil gooien. Word woest van die knul
nee, sedan. Altijd babbels die jongenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Waarom een koe? Ik heb je toch niks misdaan?
quote:
Onschuldige scheinheiligequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik doe niks jongen, ik ben er niet eens
Haiquote:
Ohmyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |