is dat zo?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb wel meer vriendinnen dan vrienden, wat een trut ben ik hè.
van de stal zekerquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
1 whopper alstublieft.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik had zoeen high visibility jack aan misschien dat ik daarom opviel
He! Je hebt mest in de rijbak laten liggen.quote:
je zult toch echt even zelf door de mcdrive moeten voor je whopper ik lig inmiddels thuis op de bankquote:
Wel een beetje een tutje hoor, iddquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Flauw dit.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je zult toch echt even zelf door de mcdrive moeten voor je whopper ik lig inmiddels thuis op de bank
Neus dichtknijpt en er een biefstuk in gooitquote:
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neus dichtknijpt en er een biefstuk in gooit
Das wel eng hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk een apart topic openen maar dan zou ik buiten de SC posten
hoe kan dat nou als je zn neus hebt dichtgeknepen... dan krijg je die biefstuk er toch niet in?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neus dichtknijpt en er een biefstuk in gooit
Jij eet altijd door je neus?quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe kan dat nou als je zn neus hebt dichtgeknepen... dan krijg je die biefstuk er toch niet in?
jij wilt een biefstuk in zn neus duwen niet ikquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij eet altijd door je neus?
4ebe weet hoe ze mij moet voerenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:03 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hoe kan dat nou als je zn neus hebt dichtgeknepen... dan krijg je die biefstuk er toch niet in?
Gewoon ff de biefstuk tonen en dan eet ik hem vanzelf opquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:05 schreef Salatrel het volgende:
ga dan gewoon op zn tenen staan dan gaat zn mond ook open... soort pendaalemmer idee
Laat mij.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jij wilt een biefstuk in zn neus duwen niet ik
quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon ff de biefstuk tonen en dan eet ik hem vanzelf op
johquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:08 schreef Salatrel het volgende:
[upd] Dordrecht: 'Geen ebola maar malaria'
gefeliciteerd! u heeft geen Ebola maar Malaria
blijft er niks over dalijk hihihiquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wacht tot ze klaar zijn met lunchen, dan kan ik me over de broodjes ontfermen![]()
Ja, dat is wel de bedoelingquote:
neenee voordat jij aan de beurt bent bedoel ik he...quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de bedoeling![]()
Geen kruimel
Ik heb geen brood meegenomenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neenee voordat jij aan de beurt bent bedoel ik he...
thuisbezorgd doet, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, ook op het werk bezorgenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen brood meegenomen
Je verwacht het niet..quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
thuisbezorgd doet, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, ook op het werk bezorgen
Ik heb al mijn brood al opquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen brood meegenomen
De score: pistolet met kaas, pistolet met ham en een krentenbol.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb al mijn brood al opnu al... dus maar Mona Appeltaart toetje gekocht.
fantastischquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De score: pistolet met kaas, pistolet met ham en een krentenbol.
Bleef meer dan genoeg over
#balansdag #meidevenrustigaanquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gisteravond KFC gehaald, dus ga zo denk ik lunchen met de aardappelpuree, een biefstukje en rauwkost die ik gister zou maken.
eet smakelijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gisteravond KFC gehaald, dus ga zo denk ik lunchen met de aardappelpuree, een biefstukje en rauwkost die ik gister zou maken.
quote:
Balansdag iddquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dem gainz.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De score: pistolet met kaas, pistolet met ham en een krentenbol.
Bleef meer dan genoeg over
* knortquote:
De rest niet gelezenquote:
I do even liftquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
Balansdag iddherkenbaar.
[..]
Dem gainz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |