quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Gewoon ff de biefstuk tonen en dan eet ik hem vanzelf op
johquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:08 schreef Salatrel het volgende:
[upd] Dordrecht: 'Geen ebola maar malaria'
gefeliciteerd! u heeft geen Ebola maar Malaria
blijft er niks over dalijk hihihiquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wacht tot ze klaar zijn met lunchen, dan kan ik me over de broodjes ontfermen![]()
Ja, dat is wel de bedoelingquote:
neenee voordat jij aan de beurt bent bedoel ik he...quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is wel de bedoeling![]()
Geen kruimel
Ik heb geen brood meegenomenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neenee voordat jij aan de beurt bent bedoel ik he...
thuisbezorgd doet, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, ook op het werk bezorgenquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen brood meegenomen
Je verwacht het niet..quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:22 schreef Salatrel het volgende:
[..]
thuisbezorgd doet, in tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden, ook op het werk bezorgen
Ik heb al mijn brood al opquote:Op maandag 6 oktober 2014 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen brood meegenomen
De score: pistolet met kaas, pistolet met ham en een krentenbol.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb al mijn brood al opnu al... dus maar Mona Appeltaart toetje gekocht.
fantastischquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De score: pistolet met kaas, pistolet met ham en een krentenbol.
Bleef meer dan genoeg over
#balansdag #meidevenrustigaanquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gisteravond KFC gehaald, dus ga zo denk ik lunchen met de aardappelpuree, een biefstukje en rauwkost die ik gister zou maken.
eet smakelijkquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gisteravond KFC gehaald, dus ga zo denk ik lunchen met de aardappelpuree, een biefstukje en rauwkost die ik gister zou maken.
quote:
Balansdag iddquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
Dem gainz.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De score: pistolet met kaas, pistolet met ham en een krentenbol.
Bleef meer dan genoeg over
* knortquote:
De rest niet gelezenquote:
I do even liftquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
[..]
Balansdag iddherkenbaar.
[..]
Dem gainz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |