lijkt ook wel vast te staan af en toequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:18 schreef Nattekat het volgende:
Is iedereen het met me eens om de LT 10 seconden te vertragen?
Die van jouw denk ik, want hier doet ie ook niks af en toequote:
jou denk ik. Hij staat nu al een tijdje op 1:09:54quote:
Eigenlijk alleen door Amerika, verder krijg je overal de nationaliteit van de ouders, voornamelijk de vader overigens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nationaliteit wordt niet in elk land bepaald door de plek waar je geboren bent
Nou ja, er zijn wel meer landen waar je de nationaliteit krijgt als je er geboren wordt volgens mij, maar goed, die hebben met Belgiė/Nederland weinig te makenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen door Amerika, verder krijg je overal de nationaliteit van de ouders, voornamelijk de vader overigens.
Max heeft namelijk wel een Belgische moeder.
Canada ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen door Amerika, verder krijg je overal de nationaliteit van de ouders, voornamelijk de vader overigens.
Max heeft namelijk wel een Belgische moeder.
Ver = Vergnequote:
groen is persoonlijk snellere tijdquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:28 schreef opreis het volgende:
Ik kijk nooit die livetimer, wat betekend groen en wat betekend geel?
Geel is standaard, groen is personal best, paars is beste van iedereen. Wit is geen van alleen maar verse tijd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:28 schreef opreis het volgende:
Ik kijk nooit die livetimer, wat betekend groen en wat betekend geel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |