ik wil dat niet eens. Ik moet zaterdag om 9 uur een wedstrijd fluiten bij de voetbal. En dan zou je op die manier een race missen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uh.. nee, anders wil ik dat ruim van te voren weten.
2:59quote:
Ik moet wel...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:29 schreef WEST het volgende:
[..]
2:59![]()
![]()
Ik zet hem wel..., maar ik beloof niks.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:21 schreef WEST het volgende:
VT1: m62-973-074 (Voor de pure fans onder ons)
Ja ok, maar als ik een wekker zet dan hoor (slechthorend) ik hem sowieso al moeilijk. Ik heb ook 10 wekkers naast m'n bed en om die nu allemaal midden in de nacht af te laten gaanquote:
Jaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:31 schreef WEST het volgende:
[..]
Ja ok, maar als ik een wekker zet dan hoor ik hem sowieso al moeilijk. Ik heb ook 10 wekkers naast m'n bed en om die nu allemaal midden in de nacht af te laten gaan
Lijkt mij een prima ochtendritueel. ff douchen, bakje koffie, een huisdier laten inslapen en dan hup de file in!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:36 schreef Geralt het volgende:
Ik moet echt naar bed. Om kwart op 5 moet ik op, onze kat een spuit zetten en naar mn werk.
Veel plezier nogmaals voor de mensen die op staan voor Max
Weltrusten!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:36 schreef Geralt het volgende:
Ik moet echt naar bed. Om kwart op 5 moet ik op, onze kat een spuit zetten en naar mn werk.
Veel plezier nogmaals voor de echte fans die op staan voor Max
Goed nieuwsquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:15 schreef Geralt het volgende:
Ik lees in bovenstaande post van mij dit:
[..]
Dat is officieel ook een nieuwtje te noemen dan lijkt me, want geruchten waren er wel al dat hij meerdere FP's zou doen, maar officiële bevestigingen waren er nog niet toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me moeilijk.. 't is ook iets dat écht moet en de kat zal het vast ook niet echt prettig vinden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:37 schreef Geralt het volgende:
Ow voordat mensen denken dat ik onze kat doodspuit en dan vrolijk naar mn werk ga, die is diabetes en moet 2x daags een insulinespuitje hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |