en dat bij het team waar hij zijn carričre afsloot feitelijk gezienquote:
13quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:49 schreef Nattekat het volgende:
Op de LT staat HUL 13, op tv 11. Hoeveelste is Max nou?
2e sector wel.quote:
Je vergeet er een paar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:55 schreef SiGNe het volgende:
Max weer 11e, sneller dan Massa en da's weer de meest ervaren rijder in het veld
quote:
Ja Kvyat idem dito. Enige is dat Kvyat ervaring heeft in de wagenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:02 schreef flipsen het volgende:
En weer vol lof over VES op de argentijnse Fox Sports, zo dichtbij Kyvat, terwijl hij alleen in de simulator over suzuka heeft gereden.
Doen de meeste coureursquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:03 schreef opreis het volgende:
Max wisselt snelle rondes af met langzame rondes
kan wel. Alleen Max vliegt morgen alweer terug naar Europa om zich voor te bereiden op de F3 races van Imolaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:05 schreef flipsen het volgende:
Zou STR kunnen besluiten Max alsnog het hele weekend te laten rijden? Theoretisch gezien toch wel? Hij heeft zijn superlicentie
Precies, hij heeft wel wat beters te doen dan de race kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:06 schreef WEST het volgende:
[..]
kan wel. Alleen Max vliegt morgen alweer terug naar Europa om zich voor te bereiden op de F3 races van Imola
Kan wel maar voor het kampioenschap is dat weer niet slim, dan mist Vergne punten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:05 schreef flipsen het volgende:
Zou STR kunnen besluiten Max alsnog het hele weekend te laten rijden? Theoretisch gezien toch wel? Hij heeft zijn superlicentie
Maakt het wat uit dat Vergne punten mist dan? Gaat om het WCC niet WDCquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan wel maar voor het kampioenschap is dat weer niet slim, dan mist Vergne punten.
Mij eigenlijk wel...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:12 schreef WEST het volgende:
Zou me niks verbazen als ze Max de laatste race nog wel laten rijden.
Bij Max verbaasd mij niets meer. Behalve als Ferrari aankondigt dat men Max bij STR weghaalt om Alonso te vervangenquote:
Behalve button, die bijna 60 races meer heeft geredenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Massa heeft het meeste aantal races op z'n naam staan, meer ervaren kan je ze niet vinden.
ze zijn er gek genoeg voor.quote:
quote:
Hoezo niet? Hij was toch zo weg?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:24 schreef Nymphetic13 het volgende:
Max zet hem niet goed neer zo weg bij de Marshallers. Al staat ie iig niet op de baan
Veiligste plek volgens mij, professioneel geparkeerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:24 schreef Nymphetic13 het volgende:
Max zet hem niet goed neer zo weg bij de Marshallers.
Al staat ie iig niet op de baan
Opzich wel maar de motor ploft. Kan dus flink fikken. Dus is het beter om naar te proberen de auto bij een marshallpunt neer te zetten lijkt me. Maar hij bleef mooi kalm richting het team. Hij heeft het zowieso goed gedaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:26 schreef JohnB52 het volgende:
Hij staat toch prima zo, t is heuvel op en die motor moet zsm uit...
\Volgens Max over de radio trok de motor niet meer, volgens hem een turbo probleem en daarna rook..quote:
Ja dat hoorde ik daarna dus ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
\Volgens Max over de radio trok de motor niet meer, volgens hem een turbo probleem en daarna rook..
Dan mol je de versnellingsbak. De motor krijg je niet zomaar stuk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:29 schreef Coelho het volgende:
Benieuwd of we ooit nog eens horen of dit pure pech was of een gevolg van onervaren rijden (te vroeg/laat schakelen of zo)
Het is moeilijk zo niet onmogelijk om een turbo te slopen met schakelen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:29 schreef Coelho het volgende:
Benieuwd of we ooit nog eens horen of dit pure pech was of een gevolg van onervaren rijden (te vroeg/laat schakelen of zo)
Echt heel netjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:32 schreef WEST het volgende:
en maar 4/10e achter op Kyvat die veel meer ervaring heeft met deze auto.
Inderdaad zeer knap. Maar vergeet niet dat Kvyat ook geen ervaring had op deze baan. Maar dan nog voor de 1ste keer in de auto en gelijk op 0.4s. ZEER ZEER knapquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:32 schreef WEST het volgende:
en maar 4/10e achter op Kyvat die veel meer ervaring heeft met deze auto.
Zoals je kon zien waren er direct een paar marshalls bij toen hij m parkeerde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:28 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Opzich wel maar de motor ploft. Kan dus flink fikken. Dus is het beter om naar te proberen de auto bij een marshallpunt neer te zetten lijkt me. Maar hij bleef mooi kalm richting het team. Hij heeft het zowieso goed gedaan.
En als het goed is heeft het geen gevolgen voor Vergne.
Kranten worden rond deze tijd gedrukt, middagnieuws in elk geval.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:32 schreef JohnB52 het volgende:
Ik denk dat er niks in staat, die kranten zijn al gedrukt.
Er waren marshals bij, was ook een geasfalteerd stuk waar ie parkeerde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:28 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Opzich wel maar de motor ploft. Kan dus flink fikken. Dus is het beter om naar te proberen de auto bij een marshallpunt neer te zetten lijkt me. Maar hij bleef mooi kalm richting het team. Hij heeft het zowieso goed gedaan.
En als het goed is heeft het geen gevolgen voor Vergne.
Dat vroeg ik me ook af inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 04:46 schreef Nymphetic13 het volgende:
Zeer goed gedaan van Max. Zag inderdaad op een later shot dat er al snel Marshallers bij waren. Maar wel jammer dat hij 2 technische problemen kende in de practise. Zou het verband houden met elkaar?
In de installatie ronde kon hij niet in zijn 3 komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |