Ah ok, ik dacht Vettel aangezien die wel vaker aparte helmen heeft..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:00 schreef JohnB52 het volgende:
Was Ricciardo met die helm.
https://twitter.com/clubforce/status/517840840530853888
Voor die Japanners was t ook vroeg....
Wat zo jammer is: Al wordt hij van 2015 tot en met 2018 wereldkampioen, als hij dan in 2019 1 keer de grindbak inrijdt gaan de grapjassen alsnog losquote:
button toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:05 schreef JohnB52 het volgende:
Vettel heeft ook n aparte helm, rood met japanse takjes ofzo, zag m op twitter voorbij komen.
Moet ie wel de wagen heel houdenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is de Max Verstappen Show. Hij is veruit de bekendste rookie ooit, volgens mij. Dat doet Red Bull heel goed.
Button sowieso, die heeft elk jaar voor Japan een aparte helm, die helm wordt na de wedstrijd ook geveild.quote:
Ook mooi!quote:
Ja is in Hasselt BE geboren. Niet te verwarren met Hasselt NLquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:15 schreef flipsen het volgende:
Is Verstappen in Hasselt geboren? Wisten ze hier op Fox Sports3 te vertellen. Geboren in Belgie, maar NL nationaliteit...
Nationaliteit wordt niet in elk land bepaald door de plek waar je geboren bentquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:15 schreef flipsen het volgende:
Is Verstappen in Hasselt geboren? Wisten ze hier op Fox Sports3 te vertellen. Geboren in Belgie, maar NL nationaliteit...
Is nog te vroeg voor sommige...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nationaliteit wordt niet in elk land bepaald door de plek waar je geboren bent
lijkt ook wel vast te staan af en toequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:18 schreef Nattekat het volgende:
Is iedereen het met me eens om de LT 10 seconden te vertragen?
Die van jouw denk ik, want hier doet ie ook niks af en toequote:
jou denk ik. Hij staat nu al een tijdje op 1:09:54quote:
Eigenlijk alleen door Amerika, verder krijg je overal de nationaliteit van de ouders, voornamelijk de vader overigens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nationaliteit wordt niet in elk land bepaald door de plek waar je geboren bent
Nou ja, er zijn wel meer landen waar je de nationaliteit krijgt als je er geboren wordt volgens mij, maar goed, die hebben met Belgiė/Nederland weinig te makenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen door Amerika, verder krijg je overal de nationaliteit van de ouders, voornamelijk de vader overigens.
Max heeft namelijk wel een Belgische moeder.
Canada ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen door Amerika, verder krijg je overal de nationaliteit van de ouders, voornamelijk de vader overigens.
Max heeft namelijk wel een Belgische moeder.
Ver = Vergnequote:
groen is persoonlijk snellere tijdquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:28 schreef opreis het volgende:
Ik kijk nooit die livetimer, wat betekend groen en wat betekend geel?
Geel is standaard, groen is personal best, paars is beste van iedereen. Wit is geen van alleen maar verse tijd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:28 schreef opreis het volgende:
Ik kijk nooit die livetimer, wat betekend groen en wat betekend geel?
bij mij is het reclame dus valt weinig te zeggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:33 schreef WEST het volgende:
Stil op de baan ook gelijk hier iedereen stil
Uhm nee dit klopt niet. Als ben in een vliegtuig geboren word krijgt men de nationaliteit waar het vliegtuig geregistreerd is. Dat betekend dat als je bv in een Aeroflot of Norwegian longhaul vliegtuig geboren word je resp de nationaliteit van de Bermuda en Ierse nationaliteit en niet de russische of Noorsequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:26 schreef WEST het volgende:
[..]
Canada ook.
ik heb 2 nevenmet de Canadese nationaliteit
In het vliegtuig krijg je de nationaliteit van de luchtvaart maatschappij
Iedereen in slaap gevallen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:33 schreef WEST het volgende:
Stil op de baan ook gelijk hier iedereen stil
kan ook jah. ik dacht van de vliegtuigmaatschappij. Omdat ik een keer gelezen had dat er een baby geboren is op een vlucht van klm en die kreeg de Nederlandse nationaliteitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:34 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Uhm nee dit klopt niet. Als ben in een vliegtuig geboren word krijgt men de nationaliteit waar het vliegtuig geregistreerd is. Dat betekend dat als je bv in een Aeroflot of Norwegian longhaul vliegtuig geboren word je resp de nationaliteit van de Bermuda en Ierse nationaliteit en niet de russische of Noorse
zo leer je altijd wat bij. En dat midden in nachtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:39 schreef SiGNe het volgende:
Op schepen krijgen ze ook de nationaleit van registratie, da's omdat tijdzones moeilijk te controleren waren vroeger.
Zeilschepen kregen onder de grootste mast ook een klein beetje aarde van het moederland mee, op die manier was het schip grondgebied van het land waarvan het de vlag voerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |