Niet echt een toernooi voor Gary Anderson dus... of hij moet zijn wereldvorm van de laatste maanden doortrekken naar de dubbels.quote:
heeft ook een kutloting met Brendan Dolanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet echt een toernooi voor Gary Anderson dus... of hij moet zijn wereldvorm van de laatste maanden doortrekken naar de dubbels.
Ik zeg toch niet dat de eerste helft slecht was? Ik zeg dat de helft van de wedstrijd slecht was.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
60 minuten in de eerste helft?
Dolan staat weer de hele week in de picture.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet echt een toernooi voor Gary Anderson dus... of hij moet zijn wereldvorm van de laatste maanden doortrekken naar de dubbels.
Zijn bijnaamquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dolan staat weer de hele week in de picture.![]()
Marcel Maijer: die Dolan gooide die 9-dart finish he.
Feyenoord is de nummer 12 van de Eredivisie joh.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:49 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord man man man. Van de nummer 8 van België kun je toch wel winnen. Beter hadden we PEC gestuurd. Die hadden echt pech met hun tegenstander.
Iedere dag live op RTL7 behalve maandag, dan pas om 22:30quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dolan staat weer de hele week in de picture.![]()
Marcel Maijer: die Dolan gooide die 9-dart finish he.
Dit zijn duidelijk geen rechtenstudentenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat de eerste helft slecht was? Ik zeg dat de helft van de wedstrijd slecht was.
Begrijpend lezen, verdomd lastig
En uiteindelijk eindigen ze weer 2e of 3e om daarna in Europa niks te presteren.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Feyenoord is de nummer 12 van de Eredivisie joh.
#Coolsingelquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En uiteindelijk eindigen ze weer 2e of 3e om daarna in Europa niks te presteren.
Rechten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit zijn duidelijk geen rechtenstudenten
Ok.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En uiteindelijk eindigen ze weer 2e of 3e om daarna in Europa niks te presteren.
Tja, dat geldt voor elke ploeg uit onze competitie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doet de nummer 1 van de eredivisie ook al jaren dus boeiequote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |