Toch weet ik niet of dit van de grond komt in Europa. Ik mis wel een beetje de "grote" headliner op deze affiches.quote:Op maandag 17 november 2014 10:51 schreef Loveless85 het volgende:
Benieuwd wat er van naar Europa (Berlijn?) gaat komen
Het zijn vrij veel subjes inderdaad, alhoewel je best weg kan komen met Pharell / Smashing Pumpkins / Skrillex. Wel een redelijk bij elkaar geraapt zooitje dan, maar soitquote:Op maandag 17 november 2014 10:59 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Toch weet ik niet of dit van de grond komt in Europa. Ik mis wel een beetje de "grote" headliner op deze affiches.
Als trance liefhebber ben ik hier wel benieuwd naar.quote:Trance Nation op 23 mei in de Heineken Music Hall!
TRANCE NATION KONDIGT NIEUWE EDITIE AAN VOOR 2015!
Trance liefhebbers opgelet. Met een dikke rode stift omcirkelen wij 23 MEI 2015 in onze agenda’s. Dit is namelijk de dag dat TRANCE NATION de beroemde HEINEKEN MUSIC HALL zal omtoveren tot hét trance walhalla van Nederland. Tijden veranderen en daarmee verandert de muziek ook. Dit is ook voelbaar in de Trance-scene, de muziek ontwikkelt zich nog steeds en is daarmee relevant tot op de dag van vandaag. Een scene die zo lang overleefd en zich ook nog eens ontwikkeld is bijzonder en vergt ook veel liefde en passie van een ieder die de Trance-scene een warm hart toedraagt. De Trance-Scene is een familie. TRANCE NATION begrijpt dit principe als geen ander.
Onder de noemer ‘TRANCE NATION PRESENTS GLOBAL FAMILY’ organiseert Trance Nation een familienacht van formaat. Liefhebbers kunnen rekenen op geluid van wereld klasse, een plekje op een van de grootste dansvloeren van Amsterdam en op een spectaculaire aankleding van deze legendarische locatie. Kortom, alle ingrediënten voor een onvergetelijke editie van TRANCE NATION zijn aanwezig, maar het begint allemaal met die grote rode cirkel om 23 MEI 2015 in de agenda.
DE VOORVERKOOP IS BEGONNEN, EARLY BIRDS ZIJN VERKRIJGBAAR VANAF ¤25!
Wat bedoel je precies? Was afgelopen vrijdagquote:Op maandag 17 november 2014 14:06 schreef richolio het volgende:
Counting Crows staan 14 november in de hmh. Misschien dat jullie daar iets mee kunnen
ohquote:Op maandag 17 november 2014 14:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Was afgelopen vrijdag.
Wel toffe band, mag van mij zo naar Pinkpop komen hoor.quote:Op maandag 17 november 2014 14:09 schreef richolio het volgende:
[..]
ohIk zag net een bericht van Mojo op fb. Dacht dat het volgend jaar was. Zou ook wel erg ver zijn nog
Fb tijdlijn bedriegt soms
Venomquote:Op maandag 17 november 2014 19:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand trouwens een idee wie die band is links naast Childeren Of Bodom? Kan het niet lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |