Acces blockedquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:51 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
In dit topic wat aan haar gewijd is laat ze anders best haar emotionele kant zien
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:50 schreef voederbietel het volgende:
Waarom denkt iedereen dat Houses de helft van de tijd half naakt rondloopt?Dit past meer bij haar staat idd.SPOILER: HousesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Zit op werk daar hebben we dat niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:58 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Moet je even je grefo-filter uitzetten
ONZ / Alberto loopt de park te checkenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]waar was die ook alweer van? die parkje checken?
Dat is Alberto die de park checkt iddquote:[..]waar was die ook alweer van? die parkje checken?
Ja ik heb ff gewacht maar niemand opende nieuw deelquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
handig om mobiel een nieuw deel te openen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:59 schreef KLTZK het volgende:
[..]
ONZ / Alberto loopt de park te checken
2002quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:59 schreef Koeiendeeg het volgende:
[..]
Dat is Alberto die de park checkt idd
Thuis of op je foon even googlen op Valentina Nappiquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit op werk daar hebben we dat niet.
Is Conflict eigenlijk echt weg? Die poste toen toch ook als een idioot?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
2002shit. Al die gebruikers die al lang weg zijn
of klonen hebben.
Puik planquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:02 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Thuis of op je foon even googlen op Valentina Nappi
nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Acces blocked
Maar bedoel ook dat die foto niets emo uitstraalt en house alleen maar emo.
[..]
Dit past meer bij haar staat idd.
Het komt dichter in de buurt dan al die naakte vrouwen mag ik hopen?quote:
Ik ben te allen tijde volledig aangekleed. Met name omdat ik moet huilen wanneer ik mijn naakte lichaam zie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het komt dichter in de buurt dan al die naakte vrouwen mag ik hopen?
Wowquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:02 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Thuis of op je foon even googlen op Valentina Nappi
Zulke t-shirts zijn inderdaad echt mijn ding.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Jewel. Typisch jij
[ afbeelding ]
Ik weetquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zulke t-shirts zijn inderdaad echt mijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Puntenjager op 02-10-2014 17:29:01 ]I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |