quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:43 schreef Frutsel het volgende:
[..]
K&W / Koelkastje van max 79 cm hoog gezocht
Ja, of 40, maar niet in Nederland.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 01:02 schreef Dven het volgende:
Lange termijn toont temperaturen tegen de 30 graden
Dat knul, heb jij erg goed gezien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, of 40, maar niet in Nederland.
Laatste tijd wel vaak raak volgens mij? Zal wel met het warme zeewater te maken hebben.quote:
Wel normaal ook met de overgang van zomer naar herfst volgens mij. Zit hier in ieder geval pot en pot dicht nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Laatste tijd wel vaak raak volgens mij? Zal wel met het warme zeewater te maken hebben.
Het is in ieder geval flink landelijk verspreid. Behalve Limburg geheel Nederland code geel wegens mist. Duitsland ook geheel op 1 deelstaat na trouwensquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:20 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Wel normaal ook met de overgang van zomer naar herfst volgens mij. Zit hier in ieder geval pot en pot dicht nu.
Het is alleen zo jammerlijk wanneer je 's ochtends vroeg je fiets pakt uit de tuin en je ziet het nog niet hangen dat je er vol inloopt met je bakkes......quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Blijft toch het mooie aan herfst, hele tuin vol webbies!
[ afbeelding ]
make my dayquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:19 schreef Gwywen het volgende:
Ik zie al dagenlang ganzen naar het zuiden vliegen, honderden, volgens mij weten die beesten meer dan onze weercomputers kunnen berekenen.
*winter is coming*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |