abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 oktober 2014 @ 14:23:00 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_145125801
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 2 oktober 2014 @ 14:26:31 #2
52229 Chanty
pi_145125879
Vertel zo over mijn "hoofdwond". Eerst lucas voeden dat heeft hij wel verdiend na een uur met mama naar de dokter te zijn geweest
pi_145125930
Nee joh. Cliffhanger! -O-
pi_145126268
Ja! Je kunt best voeden en typen tegelijk. *) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_145127088
Huh Chanty wat doe je? :o
Ben benieuwd naar je verhaal!
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:14:02 #6
52229 Chanty
pi_145127132
Achter de pc gaat toch net wat vlotter ;)

Ik ging vanochtend douchen en met afdrogen droogde ik ook mijn oor af en toen zat er wat bloed aan de handdoek. Nu heeft dat oor de afgelopen twee weken al een paar keer gebloed en dat stopte altijd, maar nu stopte het dus niet. Het spoot er ongeveer uit en ik bleef er maar papiertjes op drukken. Na ruim een uur heb ik de huisarts gebeld.

De huisarts zei dus dat ik maar langs moest komen. Dus ik met nog steeds 1 vinger in mijn oor Lucas uit bed gehaald, zijn luier nog verschoond want hij had natuurlijk gepoept, en in de maxicosi gedaan en naar de huisarts gereden. Niet echt tof trouwens met je rechtervinger voornamelijk in je oor :')

Er zat eerder een bobbeltje dus ik vermoed dat het een bloedblaasje was. De huisarts was er niet helemaal over uit het wat is, maar dacht dat het mogelijk een slagader is of iig een grote ader die eronder ligt waardoor het zo hevig bloedde. Uiteindelijk is het verdoofd en heeft hij het dichtgebrand (was hij zeker een half uur mee zoet omdat het niet stopte). En dat stinkt :r En nu dus verband om mijn hoofd om de druk erop te houden. Morgen terug dan halen ze het eraf. En mocht het weer gaan bloeden dan moet ik naar het ziekenhuis en moeten ze het daar fiksen.

Dus het lijkt erger dan het is. Maar het was wel veeeeuuuul bloed :')
pi_145127293
Pff Chanty wat een ochtend voor jou! Wel knap van je eenhandige Lucas verzorgingsskills :D

Twinkle, hoe is het vandaag gegaan met Boaz, die kreeg toch vandaag zijn prikjes als ik me het goed herinner?

Vanavond komt hier de oppas kennismaken, als het goed is komt zij de avonden oppassen dat ik moet werken en man moet sporten, ik ben benieuwd!
pi_145127311
Jee :o Dat lijkt me schrikken! Uit je oor ook echt!

Mijn mini probeert te duimen, en na een lang gevecht met eigen armen vond ze haar eigen duim zojuist! Victorie! En zo schattig <3
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:26:53 #9
52229 Chanty
pi_145127476
En lucas was zooo lief O+ terwijl het eigenlijk etenstijd was voor hem.

En niet in de gehoorgang zelf, maar als je naar het plaatje hieronder kijkt, op ongeveer 10 a 11 uur en dan in die richel. Dus een heeeel fijn plekje ook voor de dokter om bij te komen.

pi_145127528
Wat bizar Chanty! :o Mag morgen het verband er weer af?
pi_145127570
Nou zeg, wat een toestand!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:30:03 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145127576
Wow Chanty, dat ziet er indrukwekkend uit!
KuikenGuppy
pi_145127582
Chanty! :o Doet het pijn?

En dat je kind de hele dag eten geven idee kreeg ik er idd ook bij. Maar omdat Stip eigenlijk alles eet wat we aanbieden ben ik dus wat 'bang' dat hij daardoor gewoon blijft eten. Zn vader krijgt namelijk ook pas het gevoel dat hij vol zit een kwartier nadat hij is gestopt met eten en kan ook blijven eten. Hij is heel mager, dus hij kan het hebben, maar ik weet natuurlijk niet of dat voor Stip ook geldt.

Het bv schema zag er trouwens anders uit volgens mij, maar dat heb ik niet heel goed bekeken. Sowieso bv op verzoek en niet bij maaltijden oid. Ik vraag maandag maar even een nieuw boekje :')
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:39:10 #14
52229 Chanty
pi_145127849
Huisarts haalt t er morgen af en kijkt hoe t eruit ziet. Doet geen pijn. Ik krijg alleen om de een of andere reden mijn mond niet goed open. Alsof mijn kaak op slot zit rechts dus ik sabbel nu een boterham naar binnen
pi_145129686
Chanty :o

Iemand van jullie nog een goeie tip voor een jongetje dat vanmorgen een prik heeft gehad en al de hele middag huilt en jengelt en kreunt en moppert.
Krijg hem niet stil, draagdoek is niks, schoot niet, lopen niet, speen wordt uitgespuugd, autorijden zelf geprobeerd :')
Alles is stom!
Weet het even niet meer, hij heeft geen koorts trouwens.
En aan de borst is aanvallen en loslaten en dan hartverscheurend huilen met een enorme pruillip en dikke tranen.
pi_145129720
Goh, dat is toch ook wat Chanty. Succes met sabbelen!

BE, paracetamol? Overduidelijk niet in zijn hum.
pi_145129734
Badje? Vervelend dat hij zich er zo naar door voelt. Was dat de vorige keer ook?
  donderdag 2 oktober 2014 @ 16:47:01 #18
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145129803
Wil hij niet even alleen liggen? In de box ofzo?
KuikenGuppy
pi_145130233
Jeutje chanty das ook wat...

Ik, oke saar, heeft vandaag de eerste boeken van de disney boekenclub gekregen, ik was vroeger ook lid en man ook, nostalgie dus O+
S. 2014
J. 2016
pi_145130373
Ik had eerder moeten posten met die vraag!!!
Hij is eindelijk in slaap gevallen op me *O*
Lig er beetje kneuterig bij nu met een ontblote borst en een jongetje wat zijn neus er in heeft gepland.
En juist NU moet ik plassen, heb ik dorst en beide behoeftes kan ik niet aan voldoen :')
Ik ga wel even uurtje stil zitten.

En evt bij aanhouden van de klachten straks krijgt hij een pcm-etje.
pi_145130784
Oké dat was 10 minuten slaap.
Op naar de pcm en straks even onder de douche als papa er is, daar ontspant hij namelijk wel altijd van.
pi_145131837
Whoa Chanty, impressive :o ! En ook je eenhandige skills, dat doe ik je niet na!

BE wat sneu voor je ventje. En voor jou :* , hopelijk helpt de douche hem en kan jij gauw weer plassen en drinken. Soms voel je je als mama net zo'n boos Sims-poppetje dat maar steeds hongerig en dorstig en urineerbehoeftig rondstampt omdat er iemand anders voorgaat :') .

We hebben hier een huiluurtje op de bank, maar verder lijkt het erop dat A. mooi in een ritme van elke 3 uur voeden komt. En ik heb weer een half uur gewandeld zonder heup of bekkenpijn! Het idee dat ik straks weer zelf even het huis uit kan, al dan niet met kind, is hemels O+ .
  donderdag 2 oktober 2014 @ 18:01:17 #23
52229 Chanty
pi_145132303
Och blue helaas geen tips. Hier deed bij mij liggen the trick.

En niet alles met een hand. Tussendoor snel oor loslaten en bips afvegen, snel weer papier aandrukken, weer vegen, weer aandrukken, luier eronder, aandrukken, luier dicht, aandrukken... etc:')
pi_145134616
Oei Chanty die foto :o (wat heb je lang haar :D), gelukkig zag het er allemaal erger uit dan het was. Wel vervelend hoor, al dat bloed.. Hopelijk is het nu goed dichtgebrand.

Blue, wat sneu zo'n verdrietig mannetje. Lekker douchen en hopelijk voelt hij zich dan al wat beter :*

GM, oh wat leuk, daar waren wij vroeger ook lid van, bestaat dat nog? :D
fijn dat het kaartje aangekomen is! Ze heeft intussen het pakje al aangehad, maar ik ben zo dom geweest om vergeten een foto te maken |:(

Razz, dat klinkt goed! L. is al 12 weken en het ritme wil er maar niet echt in. We proberen nu iedere 4 uur te voeden. Gaat soms supergoed, maar soms heeft ze na 2 uur alweer HONGER :P

L. slaapt trouwens in een Puckababy en toen ik haar vanmiddag uit bedje wilde halen was de stof bij haar handje helemaal natgesabbeld O+
pi_145135437
En natuurlijk, hier geldt de Fok-wet, heb ik nu een clusterende baby die eigenlijk niet van de tiet af wil en ben ik vanaf de bank mijn man in de keuken kookinstructies aan het geven :') .
pi_145135489
quote:
14s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:26 schreef Razztwizzle het volgende:
En natuurlijk, hier geldt de Fok-wet, heb ik nu een clusterende baby die eigenlijk niet van de tiet af wil en ben ik vanaf de bank mijn man in de keuken kookinstructies aan het geven :') .
Straks gaat hij je eten in stukjes snijden en als het echt dramatisch is wordt je gevoerd *;
pi_145135584
Chanty, je klinkt weer lekker nuchter, toch was het best een beetje eng allemaal. Aderlijke bloeding.. en dan ben je zo alleen met je baby. Toch gek hoe je ineens zomaar iets kan hebben!
pi_145135592
Wuhh bloed uit je oor? :o
My god wat een verhaal .. Goed gedaan Lucas!

Blue sneutje :* .. Geen tips maar een brullende mini is gewoon niet tof!

Sim dat klopt! Straks om 16 uur zijn we geweest. Mijn bollo weegt nu met 2 maandjes (gister was ie 2 maanden *O* ) 5800 gram en is 60 cm lang :s) .. Prima beide op het eerste lijntje boven het gemiddelde. Maar bij de prikjes ging ie tekeer als een speenvarken :') .. Papa mocht hem mooi vast houden want ik vind die prikjes altijd een beetje eng :@ .. Echt zo'n mega naald die dan in zo'n mini gaat. Maar we hebben het weer overleefd voor deze maand *O*
pi_145135740
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:06 schreef Dyre het volgende:
Oei Chanty die foto :o (wat heb je lang haar :D), gelukkig zag het er allemaal erger uit dan het was. Wel vervelend hoor, al dat bloed.. Hopelijk is het nu goed dichtgebrand.

Blue, wat sneu zo'n verdrietig mannetje. Lekker douchen en hopelijk voelt hij zich dan al wat beter :*

GM, oh wat leuk, daar waren wij vroeger ook lid van, bestaat dat nog? :D
fijn dat het kaartje aangekomen is! Ze heeft intussen het pakje al aangehad, maar ik ben zo dom geweest om vergeten een foto te maken |:(

Razz, dat klinkt goed! L. is al 12 weken en het ritme wil er maar niet echt in. We proberen nu iedere 4 uur te voeden. Gaat soms supergoed, maar soms heeft ze na 2 uur alweer HONGER :P

L. slaapt trouwens in een Puckababy en toen ik haar vanmiddag uit bedje wilde halen was de stof bij haar handje helemaal natgesabbeld O+
Ze heeft nu al winnie the pooh, planes en sneeuwwitje O+
S. 2014
J. 2016
pi_145135891
Ik voel mezelf echt een ontaarde moeder als ik lees van moeders die de prik eng vonden/vinden en de prikjes drama want ik had dat dus totaal niet.... Ja ze prikte in mn mop maar dat is nodig dus hops... ik had meer moeite met dr koorts gisteren... gelukkig is saar ook wel onverschrokken maar ik was van tevoren ook.niet gespannen voor de prikken..
S. 2014
J. 2016
pi_145135960
Twinkle, bijna 6 kilo gewoon al jouw baby, groeit goed hoor :Y
Die vaccinaties, daar moeten ze een keer iets anders op verzinnen, gewoon een pilletje die je door de voeding kan mengen ofzo :P

Ik ga nu trouwens even officieel melden dat ik echtechtecht ga beginnen met gezonder eten en bewegen. Ik roep het al weken, maar er komt niks van en nu moet ik even streng zijn voor mezelf o|O Ik ben tijdens mijn zwangerschap over de 100 kilo gekomen en dat is met mijn lengte een BMI van 36 -O- Inmiddels zit ik op 96 kilo, maar L. is potverdorie alweer 3 maanden oud bijna, dus nu is het afgelopen met iedere avond chips, chocola of drop }:|
Ik ga zometeen mijn wandelschoenen aandoen en dan een (half) uur wandelen, gewoon even een paar blokken om. Langzaam opbouwen, maar wel écht aan de slag nu, ik loop nog steeds in zwangerschapsbroeken :@
pi_145136029
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik voel mezelf echt een ontaarde moeder als ik lees van moeders die de prik eng vonden/vinden en de prikjes drama want ik had dat dus totaal niet.... Ja ze prikte in mn mop maar dat is nodig dus hops... ik had meer moeite met dr koorts gisteren... gelukkig is saar ook wel onverschrokken maar ik was van tevoren ook.niet gespannen voor de prikken..
Jouw Saar is gewoon een stoere dame die even zegt dat ze het niet fijn vindt, maar daarna weer lekker lacht :D Het is denk ik alleen maar fijn dat jij als mamma er niet zenuwachtig of gespannen over gaat doen, dat pikt ze wel op denk ik :Y
pi_145136166
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:39 schreef Dyre het volgende:
Twinkle, bijna 6 kilo gewoon al jouw baby, groeit goed hoor :Y
Die vaccinaties, daar moeten ze een keer iets anders op verzinnen, gewoon een pilletje die je door de voeding kan mengen ofzo :P

Ik ga nu trouwens even officieel melden dat ik echtechtecht ga beginnen met gezonder eten en bewegen. Ik roep het al weken, maar er komt niks van en nu moet ik even streng zijn voor mezelf o|O Ik ben tijdens mijn zwangerschap over de 100 kilo gekomen en dat is met mijn lengte een BMI van 36 -O- Inmiddels zit ik op 96 kilo, maar L. is potverdorie alweer 3 maanden oud bijna, dus nu is het afgelopen met iedere avond chips, chocola of drop }:|
Ik ga zometeen mijn wandelschoenen aandoen en dan een (half) uur wandelen, gewoon even een paar blokken om. Langzaam opbouwen, maar wel écht aan de slag nu, ik loop nog steeds in zwangerschapsbroeken :@
Lekker je poppetje in de doek of de wagen en wandelen, overdag of in de avond. Goed excuus rondjes bos of kinderboerderij te doen, in het kader van dan weten we het alvast voor als hij groter is.
Doen wij ook regelmatig.
In het begin was hier ook het snaaien doordeweeks 's avonds erin geslopen. Dat eraf scheelt echt een hoop!
pi_145136215
Hmmm, misschien weer de regel opfrissen dat het woord 'ontaard' niet ijdel gebruikt mag worden hier. Dat wil zeggen: gewoon helemaal niet.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 19:47:46 #35
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145136245
quote:
18s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:47 schreef Franny_G het volgende:
Hmmm, misschien weer de regel opfrissen dat het woord 'ontaard' niet ijdel gebruikt mag worden hier. Dat wil zeggen: gewoon helemaal niet.
^O^!
pi_145136303
Herkenbaar Dyre... Ik loop ook nog in mn positiejeans. ( die paste ik t eind trouwens niet meer) Ik moet er ook echt wat aan doen....
S. 2014
J. 2016
pi_145136403
Oh, ik hoorde Connie Palmen net dit gedicht voorlezen bij DWDD. Brok in mijn keel. Van goeie ouwe Annie.

Dit is het land

Dit is het land, waar grote mensen wonen.
Je hoeft er nog niet in: het is er boos.
Er zijn geen feeën meer, er zijn hormonen,
en altijd is er weer wat anders loos.

En in dit land zijn alle avonturen
hetzelfde, van een man en van een vrouw.
En achter elke muur zijn and're muren
en nooit een eenhoorn of een bietebauw.

En alle dingen hebben hier twee kanten
en alle teddyberen zijn hier dood.
En boze stukken staan in boze kranten
en dat doen boze mannen voor hun brood.

Een bos is hier alleen maar een boel bomen
en de soldaten zijn niet meer van tin.
Dit is het land waar grote mensen wonen...
Wees maar niet bang. Je hoeft er nog niet in.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 19:56:09 #38
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145136517
Ach, je hebt een kind gehad hoor! Niet zo streng voor jezelf O+.
(Hoewel snaaien natuurlijk ook niet de bedoeling is, maar het gewicht is er natuurlijk ook niet in een maand bij gekomen)
KuikenGuppy
pi_145136554
Ooh Dyre herkenbaar hoor ik loop ook nog in positiejeans. En volgende week moet ik alweer gaan werken, schaam me dood dat ik dan nog in positiejeans ga :'( Maar als ik ga werken betekend het automatisch dat ik meer beweeg (fiets altijd naar het werk en het fysiek werk) dus ik heb hoop dat het goedkomt...ooit!
pi_145136596
quote:
2s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:52 schreef Franny_G het volgende:
Oh, ik hoorde Connie Palmen net dit gedicht voorlezen bij DWDD. Brok in mijn keel. Van goeie ouwe Annie.

Dit is het land

Ik zat hier even te slikken net :@
pi_145136759
Chanty, wat een waanzin zeg!

GM ik moest stiekem lachen om het gezicht dat N trok toen ze een prik kreeg, zo'n beledigd pruillipje :@

Die voeding he, dat vind ik ook wel moeilijk. N eet rustig een hele boterham, fruit en een maaltijd over de dag verspreid, maar o wee als je vergeet er een fles achteraan te geven. En hoeveel je er ook in doet (150, 180, 210), ze drinkt het allemaal weg. Ik zit me nu al voor te bereiden op de volgende CB-afspraak waarbij zo'n haaibaai me gaat vragen waarom N nog steeds vier flessen krijgt.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_145136773
Ik heb een heleboel broeken die toch stiekem niet meer heel mooi zitten, maar mn positiekleren wil ik echt niet meer aan :@ Het is bij mij ook alleen blijven hangen op mn buik, dus ik heb zo'n heerlijke muffin top :')

Mooi gedicht idd O+
pi_145136833
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 20:02 schreef RunForrestRun het volgende:

GM ik moest stiekem lachen om het gezicht dat N trok toen ze een prik kreeg, zo'n beledigd pruillipje :@

Die voeding he, dat vind ik ook wel moeilijk. N eet rustig een hele boterham, fruit en een maaltijd over de dag verspreid, maar o wee als je vergeet er een fles achteraan te geven. En hoeveel je er ook in doet (150, 180, 210), ze drinkt het allemaal weg. Ik zit me nu al voor te bereiden op de volgende CB-afspraak waarbij zo'n haaibaai me gaat vragen waarom N nog steeds vier flessen krijgt.
Stip krijgt er nog 5 ;) En hier idd ook hetzelfde met eten. Het is pas afgerond als hij een fles heeft gehad.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 20:05:22 #44
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145136899
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 20:02 schreef RunForrestRun het volgende:

Je hebt twee oren he, bij het CB ;). (In en uit).
Kuiken eet ook best veel intussen, maar ik merk ook geen verschil in hoe vaak en hoe lang hij nog wil drinken.
KuikenGuppy
  donderdag 2 oktober 2014 @ 20:12:10 #45
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145137192
Liefjes, koop iig 1 broek die nu goed zit. Ja een grotere maat kopen is stom maar in positiekleding is ook no fun. En als die ene goedzittende broek ervoor zorgt dat je je beter voelt dan is dat de moeite waard!

Geloof me, been there done that. En aangezien ik ondanks 3x pw hardlopen en gezond eten (vanaf 8 wkn pp!) nu pas aan het afvallen ben, ben ik heeeuuuul blij dat ik toentertijd een passende broek heb gekocht.

Je voelt je insta beter en zodra je gaat afvallen kun je steeds een kleinere maat kopen/aan ^O^ Mama worden vergt al genoeg van ons, laten we ons dan niet pesten met niet passende kleding :*

[ Bericht 0% gewijzigd door GotC op 02-10-2014 20:31:31 ]
pi_145137352
Franny, dat gedicht hakt er goed in! Toen O net was geboren had je dat vreselijke vliegtuigongeluk, terrordreiging in Oslo en dat IS gedoe. De wereld was toen even echt heel boos.
Maar toen kwam O <3

Note to self: dichtbundel van Annie kopen volgende week.
pi_145137383
quote:
18s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:47 schreef Franny_G het volgende:
Dankje Franny!

Ik heb vanochtend nog op een rant zitten broeden. Ik word er namelijk echt een beetje boos van.
Misschien doe ik het vanavond nog wel ;)
pi_145137416
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 20:12 schreef GotC het volgende:
Liefjes, koop iig 1 broek die nu goed zit. Ja een grotere maat kopen is stom maar in positiekleding is ook no fun. En als die ene goedzittende broek ervoor zorgt dat je je beter voelt dan is dat de moeite waard!

Geloof me, been there done that. En aangezien ik ondanks 3x pw hardlopen en gezond eten (vanaf 8 wkn pp!) nu pas aan het afvallen ben, ben ik heeeuuuul blij dat ik toentertijd een passende broek heb gekocht.

Je voelt je insta beter en zodra je gaat afvallen kun je steeds een kleinere maat kopen/aan ^O^ Mana worden vergt al genoeg van ons, laten we ons dan niet pesten met niet passende kleding :*
+1!

Heb ik ook gedaan en is beter voor mezelf en scheelt een hoop gemekker tegen mijn vriend.
pi_145137971
Ik heb idd een broek die heerlijk zit, maar ik kan echt nergens een nette pantalon vinden. Dus als iemand nog tips heeft? Ik haalde ze altijd bij de We en Steps, maar die doen alleen nog aan chino's.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 20:49:31 #50
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145138016
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 20:39 schreef Dot. het volgende:
Ik heb idd een broek die heerlijk zit, maar ik kan echt nergens een nette pantalon vinden. Dus als iemand nog tips heeft? Ik haalde ze altijd bij de We en Steps, maar die doen alleen nog aan chino's.
Esprit heeft altijd mooie bootcut pantalons :)
pi_145138642
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 20:12 schreef GotC het volgende:
(...) En aangezien ik ondanks 3x pw hardlopen en gezond eten (vanaf 8 wkn pp!) nu pas aan het afvallen ben (...)
Ik heb echt heftig gedemotiveerd nu -O-

Maar je hebt natuurlijk hartstikke gelijk :*
Ik heb al 1 nieuwe broek gekocht die nu past, maar mijn riemen zijn nu allemaal te kort... En op een of andere manier zakken mijn broeken na een halve dag dragen de hele tijd af, en te groot zijn ze echt niet :P
pi_145138968
Oh en vergeet niet dat door een zwangerschap je lichaam anders is geworden. De lucky ones veren direct terug, maar het is niet heel gek dat een heuppartij na een jaar of 2-3 pas weer zo is als post-zwangerschap-en-driekilobabymaandendragen.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:10:38 #53
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145138981
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:01 schreef Dyre het volgende:

[..]

Ik heb echt heftig gedemotiveerd nu -O-

Maar je hebt natuurlijk hartstikke gelijk :*
Ik heb al 1 nieuwe broek gekocht die nu past, maar mijn riemen zijn nu allemaal te kort... En op een of andere manier zakken mijn broeken na een halve dag dragen de hele tijd af, en te groot zijn ze echt niet :P
Ik ben schijnbaar de uitzondering op de regel ;) Komt goed!
pi_145139008
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 15:14 schreef Chanty het volgende:
Achter de pc gaat toch net wat vlotter ;)

Ik ging vanochtend douchen en met afdrogen droogde ik ook mijn oor af en toen zat er wat bloed aan de handdoek. Nu heeft dat oor de afgelopen twee weken al een paar keer gebloed en dat stopte altijd, maar nu stopte het dus niet. Het spoot er ongeveer uit en ik bleef er maar papiertjes op drukken. Na ruim een uur heb ik de huisarts gebeld.

De huisarts zei dus dat ik maar langs moest komen. Dus ik met nog steeds 1 vinger in mijn oor Lucas uit bed gehaald, zijn luier nog verschoond want hij had natuurlijk gepoept, en in de maxicosi gedaan en naar de huisarts gereden. Niet echt tof trouwens met je rechtervinger voornamelijk in je oor :')

Er zat eerder een bobbeltje dus ik vermoed dat het een bloedblaasje was. De huisarts was er niet helemaal over uit het wat is, maar dacht dat het mogelijk een slagader is of iig een grote ader die eronder ligt waardoor het zo hevig bloedde. Uiteindelijk is het verdoofd en heeft hij het dichtgebrand (was hij zeker een half uur mee zoet omdat het niet stopte). En dat stinkt :r En nu dus verband om mijn hoofd om de druk erop te houden. Morgen terug dan halen ze het eraf. En mocht het weer gaan bloeden dan moet ik naar het ziekenhuis en moeten ze het daar fiksen.

Dus het lijkt erger dan het is. Maar het was wel veeeeuuuul bloed :')
Scary shit. :{ :*
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:11:31 #55
52229 Chanty
pi_145139014
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:28 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Straks gaat hij je eten in stukjes snijden en als het echt dramatisch is wordt je gevoerd *;
:D Bekend ja _O-

En wat worden er veel babies weer geprikt ;( Ik kijk ook niet naar de naald brrrr.

Dyre goed voornemen! En een natgesabbelde puckababy O+ Hier zijn de sleepywings ook steeds natgesabbeld. Ongelofelijk maar je legt hem met zn armpjes naar beneden erin en hij krijgt ze toch omhoog en naar zijn mond _O- MOET SABBELEN :D
pi_145139024
Ik wacht even op die rant van Limone. :7
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:13:05 #57
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145139058
Chanty hoe gaat 't met je oor? :o
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:13:33 #58
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145139076
quote:
17s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:11 schreef L-E het volgende:
Ik wacht even op die rant van Limone. :7
Ohh ik zit ook op het wachtbankje :Y)
pi_145139121
Mijn probleem is dat ik voordat ik überhaupt zwanger werd al zo'n beetje 20 kilo te zwaar was :@

Maar ik ben supertrots op mezelf, lekker een blokje om gelopen net en ik voel me al lichter :D

Wat is precies het probeem met de term 'ontaard'? Ik heb iets gemist volgens mij :P
pi_145139126
Oh ik schenk net -geen grap- een glaasje limoncello in. Ik ga er even voor zitten hoor! :9
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:15:37 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145139162
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:13 schreef GotC het volgende:

[..]

Hier ook een fanatieke f5-er ;)
KuikenGuppy
pi_145139169
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:13 schreef GotC het volgende:

[..]

Waar is de popcornsmiley? *O*
pi_145139182
ALLES, Dyre. Maar dat gaat Limone nu even uitleggen.
pi_145139202
Nou, ik ben benieuwd! :D
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:18:05 #65
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145139261
Ontaard :r

Bewegen is sowieso top Dyre! Dus lekker bezig! Burn those calories! :7
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:19:25 #66
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145139312
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:14 schreef Dyre het volgende:
Mijn probleem is dat ik voordat ik überhaupt zwanger werd al zo'n beetje 20 kilo te zwaar was :@

Idem ;) plus nog 10 kilo door de mk. En minstens 20 door de zwangerschap (heb op het eind mezelf niet meer gewogen).
De zwangerschapskilos zijn er nu bijna af. Helaas kan ik nog niet sporten, dat zou ook wel wat schelen. Maar er zit nog altijd een dalende lijn in m'n gewicht, dus ik vind het prima ;).
(En ik eet mezelf een slag in de rondte, thank you bv!)
KuikenGuppy
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:21:30 #67
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145139412
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:15 schreef L-E het volgende:

[..]

Waar is de popcornsmiley? *O*
Oeh, de spanning!

Kan ik wel nog even naar de wc, Limone? Of moet ik het ophouden?
KuikenGuppy
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:22:03 #68
52229 Chanty
pi_145139433
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:13 schreef GotC het volgende:
Chanty hoe gaat 't met je oor? :o
Ik denk goed, er loopt nog geen bloed onder het verband door :7 Net terug van mijn vrijwilligerswerk. Die keken ook even alsof ze water zagen branden :D _O-
pi_145139497
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:22 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik denk goed, er loopt nog geen bloed onder het verband door :7 Net terug van mijn vrijwilligerswerk. Die keken ook even alsof ze water zagen branden :D _O-
Meer een oor. :+

Ga nog maar even plassen, Burd!
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:24:29 #70
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145139561
Ik woog 80kg voor de zwangerschap (ook al ruim te zwaar bij 1.74m), aan het eind v/d zwangerschap 108kg en heb van januari 2014 tot 2 weken geleden stil gestaan op 93kg. Nu 'al' 3kg lichter.
Mega frustrerend want ik eet prima, sport veel, drink alleen water/thee. Mja, soms heeft je lijf meer tijd nodig om aan te passen I guess. :')
pi_145139755
Ik loop toch al even mee op fok maar wtf is een rant? :?

Chanry :D _O-

En de tip van koop 1 fatsoenlijke broek die wel past vind ik een goede! Je voelt je al zoveel anders als je geen positiekleding meer aan hoeft. Ook al is die nieuwe kleding dan een paar maten groter als voor je zwangerschap :Y
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:29:26 #72
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145139759
Relativeren: Nieuw seizoen Over mijn lijk is zojuist begonnen.. Incl mama met een kindje van 1.5 jaar :X ;(
pi_145139892
Geen moeder die het beste voor haar kind wil en daar ook naar handelt mag zichzelf ontaard noemen. Nooit. Ontaard betekent zoveel naars:

quote:
ONTAARD

1) Bedorven 2) Decadent 3) Diep gezonken 4) Gedegen 5) Gedegenereerd 6) Geperverteerd 7) Oneerbaar 8) Onzedelijk 9) Onzedig 10) Ontmenst 11) Onnatuurlijk 12) Pervers 13) Slecht 14) Tegennatuurlijk 15) Verbasterd 16) Verdorven 17) Verwaterd 18) Verworden 19) Wordt een bedorven naad rot (crypt.) 20) Zondig

Lees deze woorden eens goed door. Past dit bij het gevoel dat je voor je kind hebt, voor de situatie waarin je je even geen raad weet omdat je baby moet huilen?
De moeder van het meisje van Nulde was ontaard. De vrouw van Fritzl was ontaard. Vind je echt dat je hun gelijke bent als je niet moet huilen als je kind prikjes krijgt, als je nog 10 seconden langer doucht terwijl je je kind hoort huilen, als je kind zijn hoofd stoot?

Nee toch.

Hou er dan mee op.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:33:28 #74
52229 Chanty
pi_145139928
Ik had ook een nieuwe broek gekocht een maat groter want die positiebroeken zaten gewoon niet meer lekker. Wat anderen ook zeggen: je voelt je meteen een heeeel stuk fijner. Inmiddels is die broek veel te groot en pas ik weer een deel van mijn eigen broeken maar een deel ook nog steeds niet. Kijken of dat nog gaat komen, vooralsnog blijft ik hier namelijk afvallen. Vind ik nu nog niet erg maar over 4 kilo moet dat wel stoppen anders krijg ik wat Franny heeft.
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:35:46 #75
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145140044
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:32 schreef Limone het volgende:
Geen moeder die het beste voor haar kind wil en daar ook naar handelt mag zichzelf ontaard noemen. Nooit. Ontaard betekent zoveel naars:

[..]

Lees deze woorden eens goed door. Past dit bij het gevoel dat je voor je kind hebt, voor de situatie waarin je je even geen raad weet omdat je baby moet huilen?
De moeder van het meisje van nulde was ontaard. De vrouw van Fritzl was ontaard. Vind je echt dat je hun gelijke bent als je niet moet huilen als je kind prikjes krijgt, als je nog 10 seconden langer doucht terwijl je je kind hoort huilen, als je kind zijn hoofd stoot?

Nee toch.

Hou er dan mee op.
_O_
+1!
pi_145140065
Limonerant rocks O+
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:36:27 #77
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145140081
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:35 schreef GotC het volgende:

[..]

_O_
+1!
Wat zij zegt!
KuikenGuppy
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:37:01 #78
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145140105
Kan die niet in de OP? ;)
KuikenGuppy
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:39:15 #79
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145140215
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:37 schreef Burdie het volgende:
Kan die niet in de OP? ;)
Gewoon standaard bovenin OUD :Y
pi_145140266
_O_
pi_145140445
En hup, nu met z'n allen aan de limoncello om het te vieren!
  donderdag 2 oktober 2014 @ 22:48:01 #82
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145140636
*hik*
pi_145140931
Ooohhh ik heb wel limoncello staan...
Maar ik mag het niet ivm borstvoeding en de kans dat mini straks weer in slaap gevoed moet worden ;(
Gelukkig duurt mijn leven nog heul lang en krijg ik nog genoeg momenten waarin ik limoncello kan drinken ;)

Maar goede rant idd. Die ga ik onthouden!
Tralalalaaa
pi_145141560
Dank je limoentje :*
S. 2014
J. 2016
pi_145142082
Hear, hear voor Limoentje :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 22:29 schreef GotC het volgende:
Relativeren: Nieuw seizoen Over mijn lijk is zojuist begonnen.. Incl mama met een kindje van 1.5 jaar :X ;(
Ik dacht het mooi terug te kijken tijdens L's laatste flesje voor vandaag, maar het staat er nog niet op. Ieder jaar weer aangrijpend om te volgen.
pi_145142545
Limone O+ nooit over nagedacht, gebruik die term eigenlijk ook regelmatig :@
Wat een verhaal Chanty :o knap dat je alles met één hand heb kunnen doen! Ik kom regelmatig nog een hand of wat tekort hier ;)
Vandaag voor het eerst sinds de geboorte van mini zonder haar de hort op geweest. Toevallig ook op jacht geweest naar een passende (tussen :P)broek zolang ik nog niet in mijn oude kloffie kan.
Overigens is mijn werkkleding (=uniform) die ik over een maand aan moet, wel een stok achter de deur om de laatste kilo's kwijt te raken.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  donderdag 2 oktober 2014 @ 23:50:19 #87
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_145143219
Huuuuu Chanty, hopelijk snel alles beter! :*

Blue, hoe gaat het met F?
Hopelijk slaapt hij lekker!

Ik kom net terug van mijn eerste avond Leids Ontzet!
Ja, dat is erg vroeg, maar voor een keertje vast niet erg!
Ik heb ik weet niet hoeveel mijn telefoon moeten pakken om een foto van mijn meiske te laten zien O+ lekker pronken!

Ik probeer mijn slaap te vatten, maar ik mis mijn gezinnetje, tussendoor rijden de ambulances af en aan en razen de treinen voorbij, en dat terwijl ik echt aan de rand van Leiden verblijf momenteel.. Nog een flink stuk buiten het centrum... :)

Ik heb lekker genoten van een paar biertjes vanavond.. :) heerlijk!

Hier geen last meer van overtollige kilo's na de zwangerschap!
Ik had last van onverdeelde gewichtstoename die zich beperkte tot alleen mijn buik, die is nog wat slapjes, maar qua gewicht ben ik allang weer waar ik wezen moet, en dat is erg fijn! :)

Mijn dame heeft trouwens iets nieuws ontdekt: spetteren en bubbels blazen met haar tong. Het komt iig neer op: 'de mop van 1000 spetters' _O-
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_145146574
Hear, hear Limone! <3

Chanty, alls goed gegaan vannacht? Of lig je nog op 1 oor?
(Hihi. Moet ineens denken aan al die oor-grappen in Harry Potter nadat Fred of George zijn oor verloor)

En als ik iets geleerd heb deze zwangerschap en nu ik moeder ben, ik dat ik zo anders reageer op dingen dan ik van tevoren had gedacht. Die hielprikjes deden me niets, maar ik zat gister te janken om een olifantje dat viel en door moeder en andere olifant geholpen werd. Het prikt weer achter mijn ogen als ik er aan denk. (was ook wel een vind ik) En sowieso, olifantjes <3
Maar anyway, we doen het allemaal anders en we zijn allemaal anders. Gelukkig maar <3
pi_145147332
Limone _O_
Home is where the O+ is...
pi_145147369
Hier een slapeloze nacht achter de rug. Onze hummel slaapt al tijden door van 19:00 tot 07:00 af en toe een uitschieter naar beneden of boven maar nu was het ff raak.

Geen idee wat er was, hij huilde maar sliep wel gewoon. Lag zoals altijd op zijn zij, knuffeltje in zijn handjes. Hij werd rustig als je over zijn hoofdje aaide en zijn muziekdoosje aanzette. Half uur later weer hetzelfde. Nu naar KDV, dus ben benieuwd...hij zal wel veel slapen.

Komende weekend een weekend alleen met hem. Zijn andere moeder gaat een weekendje weg. Zou ik daar maanden geleden (hij is nu 7,5 maand) tegenop hebben gezien, nu heb ik erg echt zin in. Het is ook zo'n vrolijk mannetje. Hij zit nu in de 'ik wil overal aanzitten wat geen speelgoed is' fase.

Misschien heeft iemand er wat aan, ons schema is nu:

Tussen 07:00 en 07:30 papbordje en wat lauw water drinken
Na zijn ochtendslaapje (meestal rond 10 uur) fruithapje en weer wat lauw water of aangelengde thee
Tussen 11:30 en 12:15 1 boterham zonder korst met dun laagje boter of smeerkaas en aangelengde thee en 150 cc opvolgmelk
Rond 15:00 een halve banaan of wat yoghurt of een rijstewafel (zonder suiker en zo min mogelijk zout) en water met een paar druppels diksap.
Als hij wat hongerig is tussendoor een broodkorst
Tussen 17:30 en 18:00 zijn groentehap die we nu steeds vaker mengen met pasta of rijst of aardappel en vlees of vis.
20:00 papfles (slapend....want hij ligt om 19:00 knock. We zijn deze fles naar voren aan het trekken die is lang 21:30 geweest, toen een hele tijd 21:00 en nu steeds 5 minuten vroeger)

Hij vindt rijst, pasta en vlees etc nog vreemd en trekt er vieze gezichten bij....hopelijk trekt dat bij door de herhaling. Vandaar ook mijn zoektocht naar recepten.

Oh en voor de darmkrampjes: een kruidenzakje maken met venkel en die in de magnetron verwarmen en op de buik leggen. Dat hielp bij hem enorm. En elke dag voetjes en buikje masseren maar masseren is mijn 'vak' :)
pi_145147517
Oh, dat filmpje Roomsnoes! *;

En _O_ voor de Limone rant. Ik vond de prikjes ook wel meevallen idd. Ik vond het veel erger toen we samen van de trap afgleden :@

Exode, ziet er toch uit als een prima schema! Ons schema is helaas verlegd door meneer, waardoor hij zn eerste fles vandaag om half 5 had. Gelukkig hebben we hem daarna nog wel even in slaap gekregen... Trek je zelf ook een vies gezicht als je hem pasta e.d. Geeft? En eet je zelf mee? Hapje voor mama, hapje voor baby kan misschien ook werken? Hier wordt daar iig erg verontwaardigd over gedaan :D
pi_145147592
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 09:11 schreef Dot. het volgende:
Oh, dat filmpje Roomsnoes! *;

En _O_ voor de Limone rant. Ik vond de prikjes ook wel meevallen idd. Ik vond het veel erger toen we samen van de trap afgleden :@

Exode, ziet er toch uit als een prima schema! Ons schema is helaas verlegd door meneer, waardoor hij zn eerste fles vandaag om half 5 had. Gelukkig hebben we hem daarna nog wel even in slaap gekregen... Trek je zelf ook een vies gezicht als je hem pasta e.d. Geeft? En eet je zelf mee? Hapje voor mama, hapje voor baby kan misschien ook werken? Hier wordt daar iig erg verontwaardigd over gedaan :D
Nee geen vies gezicht, we hebben van alles geprobeerd, neutraal gezicht en verder geen aandact aan geven dat het anders is, enthouasiast, over enthousiast, vliegtuigje, zelf een hap. We denken dat het een kwestie van wennen is. Zo reageerde hij ook bij de eerste keren smeerkaas en thee. Dus wederom doorzetten denk ik....maar dit soort tips zijn wel handig :)
pi_145148189
Vies gezicht is hier meestal wennen aan smaak of textuur. Betekent niet meteen dat hij het niet lekker vind!

Limonerant FTW _O_

Ook hier FOkwet actief. Gisteren bij thuiskomst avondeten gegeven in plaats van fles, want hj was nog rustig. Als hij honger heft dan krijg je er niets in behalve een fles :P
Normaal eet hij maximaal een half potje leeg, en nu alles OP.

Rond 22:30 papfles gegeven en vanmorgen weer 70cc laten staan. Moeten denk ik maar nog ff volstoppen voor hij naar bed gaat, maar vind de tijd tussen avondeten en laatste fles dan zo kort. Nou ja, komt vanzelf wel goed :)
pi_145148642
quote:
2s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 19:52 schreef Franny_G het volgende:

Dit is het land

Wat mooi O+ :'(

Verder even snel maar niet goed bijgelezen... wil snel op pad naar het zwembad met F! De swimtrainer is binnen dus niet moet getest worden.

Rijst, leuke avond gehad gisteren? Ik vond het niet zo druk dit jaar leek wel. Rondje kermis, Annie's, botermarkt en geeindigd bij Hooglandse kerk. Was weer leuk! En de biertjes smaakten heerlijk O+ , vorig jaar wist ik net dat ik zwanger was en was het een heel gehannis dat nog te verbergen :+
pi_145149345
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 09:44 schreef Theeleuter het volgende:
Vies gezicht is hier meestal wennen aan smaak of textuur. Betekent niet meteen dat hij het niet lekker vind!

Limonerant FTW _O_

Ook hier FOkwet actief. Gisteren bij thuiskomst avondeten gegeven in plaats van fles, want hj was nog rustig. Als hij honger heft dan krijg je er niets in behalve een fles :P
Normaal eet hij maximaal een half potje leeg, en nu alles OP.

Rond 22:30 papfles gegeven en vanmorgen weer 70cc laten staan. Moeten denk ik maar nog ff volstoppen voor hij naar bed gaat, maar vind de tijd tussen avondeten en laatste fles dan zo kort. Nou ja, komt vanzelf wel goed :)
Mijnheer eet alles wat ie lekker vindt tot de laatste hap op met een hoop gemmmmmm en gesmak.

Dit gaat 100 keer zijn mond door voordat ie het inslikt. Ik moet echt mijn lach inhouden....hij kijkt je dan ook echt zo aan van 'wat doe je me aan?!'. Maar kan me voorstellen dat inderdaad de smaak en textuur enorm wennen zijn voor hem. De pasta die we deze week gaven was ook smakeloos, de tomaten waren te waterig. Volgende keer een pastasaus met tomaten uit blik maken.
pi_145149784
Gisteren kreeg hij voor het eerst Risotto met lentegroentes. Eerst keek hij wat verbaast, maar al snel ging mond weer open en kreeg ik ook een boel MMMmmmmmm geluid
Leuk om een baby zo te zien genieten :)
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:06:17 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_145149871
Swimtrainer O+ daar is kuiken zo'n enorme fan van! Maar dat is sowieso een waterratje ;) Veel plezier Fazz!

Exode, krijgt hij zo genoeg zuivel binnen? En heeft jouw zoon twee mama's? /nieuwsgierig

Hier gaat het meestal zo:
Rond 6/7 uur: bv + terug slapen
Rond 8 uur: (soms) bv
Rond 9.30 uur: fruit
Rond 10.30 uur: bv + slapen
Rond 13 uur: halve boterham inclusief korst, zonder beleg. Of evt broodpap (kuiken vindt droog brood niet zo lekker)
Middag varieert, maar bevat nog 2x bv, halve rijstwafel of maisboogie plus een middagdutje
Rond 19.30 uur: paar hapjes avondeten (baby variant op wat de pot schaft) + evt een komkommertje
Rond 20.30 uur: bv + slapen
Rond 2 uur: flesje afgekolfde bv (dan kan ik doorslapen ;)) of live bv als mijn man slaapt

Maar dat is nu, het zal er over een paar weken wel weer anders uit zien.
KuikenGuppy
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:12:36 #98
52229 Chanty
pi_145150019
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 07:44 schreef Roomsnoes het volgende:
Hear, hear Limone! <3

Chanty, alls goed gegaan vannacht? Of lig je nog op 1 oor?
(Hihi. Moet ineens denken aan al die oor-grappen in Harry Potter nadat Fred of George zijn oor verloor)

En als ik iets geleerd heb deze zwangerschap en nu ik moeder ben, ik dat ik zo anders reageer op dingen dan ik van tevoren had gedacht. Die hielprikjes deden me niets, maar ik zat gister te janken om een olifantje dat viel en door moeder en andere olifant geholpen werd. Het prikt weer achter mijn ogen als ik er aan denk. (was ook wel een vind ik) En sowieso, olifantjes <3
Maar anyway, we doen het allemaal anders en we zijn allemaal anders. Gelukkig maar <3
:+ _O-
Heb op zich goed geslapen, op mijn goede oor :P Maar gelukkig hoorde ik door het verband heen met mijn slechte oor Lucas nog wel. Net terug van de dokter en de wond is net aan droog. Voor de zekerheid nog een heeeeel klein gaasje eroverheen geplakt om het nog even extra te beschermen. Dat mag er morgen af.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 11:39:08 #99
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_145150618
Ik ga er toch iets van zeggen. :@
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 09:01 schreef exode het volgende:
Tussen 11:30 en 12:15 1 boterham zonder korst met dun laagje boter of smeerkaas en aangelengde thee en 150 cc opvolgmelk
Rond 15:00 een halve banaan of wat yoghurt of een rijstewafel (zonder suiker en zo min mogelijk zout) en water met een paar druppels diksap.
Smeerkaas bevat echt giga giga veel zout en normaal zou ik een post als dit laten liggen maar ik las dat je wel een rijstewafel geeft met zo min mogelijk zout dus dat gaf mij wel weer het idee dat je er graag op wil letten om niet teveel zout te geven. :@ Smeerkaas bevat meer zout dan normale en zelfs vaak twee maal zoveel als 30+ kaas.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_145152503
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 11:39 schreef Moppert het volgende:
Ik ga er toch iets van zeggen. :@

[..]

Smeerkaas bevat echt giga giga veel zout en normaal zou ik een post als dit laten liggen maar ik las dat je wel een rijstewafel geeft met zo min mogelijk zout dus dat gaf mij wel weer het idee dat je er graag op wil letten om niet teveel zout te geven. :@ Smeerkaas bevat meer zout dan normale en zelfs vaak twee maal zoveel als 30+ kaas.
Echt? Dat wist ik niet :@ We geven al bewust echte boter ipv magerine omdat ik weet hoe slecht dat laatste is. Je hebt ook kinder smeerkaas toch? Zou dat minder zout zijn? Of gewoon lekker normale kaas erop (eventueel 30+)?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')