Straks gaat hij je eten in stukjes snijden en als het echt dramatisch is wordt je gevoerdquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:26 schreef Razztwizzle het volgende:
En natuurlijk, hier geldt de Fok-wet, heb ik nu een clusterende baby die eigenlijk niet van de tiet af wil en ben ik vanaf de bank mijn man in de keuken kookinstructies aan het geven.
Ze heeft nu al winnie the pooh, planes en sneeuwwitjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:06 schreef Dyre het volgende:
Oei Chanty die foto(wat heb je lang haar
), gelukkig zag het er allemaal erger uit dan het was. Wel vervelend hoor, al dat bloed.. Hopelijk is het nu goed dichtgebrand.
Blue, wat sneu zo'n verdrietig mannetje. Lekker douchen en hopelijk voelt hij zich dan al wat beter
GM, oh wat leuk, daar waren wij vroeger ook lid van, bestaat dat nog?
fijn dat het kaartje aangekomen is! Ze heeft intussen het pakje al aangehad, maar ik ben zo dom geweest om vergeten een foto te maken![]()
Razz, dat klinkt goed! L. is al 12 weken en het ritme wil er maar niet echt in. We proberen nu iedere 4 uur te voeden. Gaat soms supergoed, maar soms heeft ze na 2 uur alweer HONGER
L. slaapt trouwens in een Puckababy en toen ik haar vanmiddag uit bedje wilde halen was de stof bij haar handje helemaal natgesabbeld
Jouw Saar is gewoon een stoere dame die even zegt dat ze het niet fijn vindt, maar daarna weer lekker lachtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:38 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik voel mezelf echt een ontaarde moeder als ik lees van moeders die de prik eng vonden/vinden en de prikjes drama want ik had dat dus totaal niet.... Ja ze prikte in mn mop maar dat is nodig dus hops... ik had meer moeite met dr koorts gisteren... gelukkig is saar ook wel onverschrokken maar ik was van tevoren ook.niet gespannen voor de prikken..
Lekker je poppetje in de doek of de wagen en wandelen, overdag of in de avond. Goed excuus rondjes bos of kinderboerderij te doen, in het kader van dan weten we het alvast voor als hij groter is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:39 schreef Dyre het volgende:
Twinkle, bijna 6 kilo gewoon al jouw baby, groeit goed hoor
Die vaccinaties, daar moeten ze een keer iets anders op verzinnen, gewoon een pilletje die je door de voeding kan mengen ofzo
Ik ga nu trouwens even officieel melden dat ik echtechtecht ga beginnen met gezonder eten en bewegen. Ik roep het al weken, maar er komt niks van en nu moet ik even streng zijn voor mezelfIk ben tijdens mijn zwangerschap over de 100 kilo gekomen en dat is met mijn lengte een BMI van 36
Inmiddels zit ik op 96 kilo, maar L. is potverdorie alweer 3 maanden oud bijna, dus nu is het afgelopen met iedere avond chips, chocola of drop
![]()
Ik ga zometeen mijn wandelschoenen aandoen en dan een (half) uur wandelen, gewoon even een paar blokken om. Langzaam opbouwen, maar wel écht aan de slag nu, ik loop nog steeds in zwangerschapsbroeken
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:47 schreef Franny_G het volgende:
Hmmm, misschien weer de regel opfrissen dat het woord 'ontaard' niet ijdel gebruikt mag worden hier. Dat wil zeggen: gewoon helemaal niet.
Ik zat hier even te slikken netquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:52 schreef Franny_G het volgende:
Oh, ik hoorde Connie Palmen net dit gedicht voorlezen bij DWDD. Brok in mijn keel. Van goeie ouwe Annie.
Dit is het land
Dit is het land, waar grote mensen wonen.
Je hoeft er nog niet in: het is er boos.
Er zijn geen feeën meer, er zijn hormonen,
en altijd is er weer wat anders loos.
En in dit land zijn alle avonturen
hetzelfde, van een man en van een vrouw.
En achter elke muur zijn and're muren
en nooit een eenhoorn of een bietebauw.
En alle dingen hebben hier twee kanten
en alle teddyberen zijn hier dood.
En boze stukken staan in boze kranten
en dat doen boze mannen voor hun brood.
Een bos is hier alleen maar een boel bomen
en de soldaten zijn niet meer van tin.
Dit is het land waar grote mensen wonen...
Wees maar niet bang. Je hoeft er nog niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |