SPOILER: USERSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 2% gewijzigd door Dottey op 02-10-2014 15:33:03 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ik moest hier wel een beetje om lachen.. het duwen en porren om je pijnlijke tieten te behoudenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:45 schreef Sara82 het volgende:
Welkom Pinquit! Vetteretespannend he!
Ik ben echt een fokking idioot. Loop steeds aan mijn tieten te douwen om te kijken of ze nog niet minder pijn doen.![]()
(ze moeten namelijk pijn blijven doen he, HEUL PIJN! Zodra ze minder pijn gaan doen worrik namelijk altijd een paar dagen later ongesteld... )
Oh, en morgen mag ik volgens de bijsluiter van de Actionstokjes gaan testen, want dan zit ik 4 dagen voor de rode flatsch! (yeahyeah, I know, onverstandig enzo, maar ik doe het lekker toch)
maar heb verder nergens last van, niks bijzonders gevoeld, dus verwacht er niets van eigenlijk...
Dottey, ben je nog steeds LH-pieken aan het uitpiesen?
En L-E, jij houdt het ook spannend...!
Nou, ik ga weer ff aan mijn tieten voelen!
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:16 schreef Barreltje het volgende:
* Drukt op "volg topic " knop *
Na mn vakantie ga ik wel meer meepraten. . Nu mee lezen..
Peer-pressure. . Gotta love it..
Sleep mn NOD er maar uit. Geen nieuwe nogquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:31 schreef Dottey het volgende:
Mensen die graag wijzigingen in de OP zien.. DM of quote me maar![]()
Nieuwelingen welkom
quote:
Wil je met of zonder tekstje?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:00 schreef MaJo het volgende:
Mag ik ook in de OP?
Hoewel alle symptomen nog aanwezig zijn besloten toch nog even te wachten. Op z'n vroegst dit weekend testen
doe maar metquote:
Niet echt, want dat betekent meestal dat je LF te kort is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:05 schreef Daui het volgende:
@MaJo Hoe korter de cyclus des te meer kansen toch ;-). En minder dagen in spanning zitten. Maar bloedverlies is stom!
niet als je vervolgens 10 dagen ongesteld bentquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:05 schreef Daui het volgende:
@MaJo Hoe korter de cyclus des te meer kansen toch ;-). En minder dagen in spanning zitten. Maar bloedverlies is stom!
Luttele fase.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
niet als je vervolgens 10 dagen ongesteld bent
Wat is LF mariposas?
Flink bloedverlies of een beetje spetters?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:44 schreef MaJo het volgende:
Hmmm zojuist bloedverliesals dit doorzet dan is mijn tweede cyclus 20 dagen, de eerste was 24 dagen.
Dat inderdaad, zo'n beetje grof gezegd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:42 schreef Dottey het volgende:
[..]
Luttele fase.
Zeg maar de tijd na je eisprong tot je reset van je baarmoeder.
De kans om goed te blijven plakken is als die LF heel kort is minder groot.
voel je vrij deze post aan te vullen of te corrigeren waar nodig
Flink bloedverliesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Flink bloedverlies of een beetje spetters?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |