quote:
Yupquote:
Maar niet voor eigen huis?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb het gehad in het cafe en heb er nooit problemen mee gehad.
Que?quote:
Oh, zo'n nietszeggende online test waaruit een percentage komt dat aangeeft hoe romantisch je al dan niet bent.quote:
Idem hierquote:
Ik zat op 100%, terwijl ik voor New York koos.En ook hier een boek.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:06 schreef Samzz het volgende:
90%. Ik verloor denk ik punten omdat ik koos voor een boek in plaats van een teddybeer en bonbons en Londen in plaats van Parijs.
Hmmm... Waar zou ik het dan op hebben laten liggen...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:11 schreef yats het volgende:
[..]
Idem hier
[..]
Ik zat op 100%, terwijl ik voor New York koos.En ook hier een boek.
Zo'n test is altijd een slecht plan voor mijquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo'n nietszeggende online test waaruit een percentage komt dat aangeeft hoe romantisch je al dan niet bent.
Oh, dat soort testsquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo'n nietszeggende online test waaruit een percentage komt dat aangeeft hoe romantisch je al dan niet bent.
Ik vind het altijd wel grappigquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:12 schreef Solique het volgende:
[..]
Zo'n test is altijd een slecht plan voor mij
Nou, klopt toch aardigquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat soort testsHet boek wat mijn leven beschreef is the Great Gatsby, onbereikbare liefde zal mijn deel zijn
Dat, en cocktailparties till the sun comes up
I know, ik gebruikte de link in jouw uitslagquote:
Ok, thanks. Ik zie dat het een gemiddeld bedrijf is, niet goed en niet slecht. Even verder zoeken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat was ook meteen voor het woongedeelte
En bedankt he?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig.
[..]
Nou, klopt toch aardig?
Heb je die test nog?
Dat het nu aardig klopt, betekent niet dat je er geen verandering in kan brengenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En bedankt he?![]()
http://www.playbuzz.com/j(...)-describes-your-life
Ik wil beide, cocktailparties met de liefde van mijn levenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat het nu aardig klopt, betekent niet dat je er geen verandering in kan brengen.
Nou, dat kan toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wil beide, cocktailparties met de liefde van mijn leven![]()
Awesomequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat kan toch?
Mijn classic novel is Lord of the Rings, trouwens.
An underdog in every sense of the word, Tolkien's LORD OF THE RINGS does a masterful job of playing out your struggles. Though you may not be the most intimidating of individuals, you are not weak - far from it. People are constantly trying to put you down in life, and you always manage to prove them wrong; Sometime even finding yourself on top. Life has taken you some very strange places, and you've developed a taste for the fantastic in the process. You're determined, driven, and have a penchant for the surreal!
quote:Romantic and driven by passion, your ups and downs are told within the pages of F. Scott Fitzgerald's classic THE GREAT GATSBY! If one thing is true about you, it's that your entire life has been a search for true love and the passion that true love brings. This, however, has led you down a bumpy road. You're capable of making massive sacrifices for love, and are willing to do whatever it takes - no matter how crazy - to win the one you love.
Nou, dat is toch een mooie omschrijving? Nergens staat dat je de ware liefde niet gaat vinden, toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Awesome![]()
Ik heb hem nu nog een keer gedaan, en vrijwel zeker andere dingen ingevuld dan de vorige keer. Zelfde resultaat
[..]
Nou, mooie ogen kan ik in verdrinken hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat is toch een mooie omschrijving? Nergens staat dat je de ware liefde niet gaat vinden, toch?
Ik heb net even getest 'What the first bodypart is people notice about me'. Er klopt geen zak van denk ik:
Your best and most noticeable feature is your eyes! There is a famous quote that says: "Your eyes are the door to your soul and the road to your heart", and that's exactly why people who meet you, immediately believe they know and understand you. Nonetheless your eyes still draw in others and hold a mysterious, sensual quality that can charm even your fiercest critic.
Dat is wel zo... Maar nergens staat dat je leven exact als het boek gaat zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, mooie ogen kan ik in verdrinken hoor![]()
En heb je the Great Gatsby gelezen? It's all romance which ends in tragedy
Ik doe mijn best, it's still a work in progressquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel zo... Maar nergens staat dat je leven exact als het boek gaat zijn.
Zolang dat proces de goede kant op gaat, helemaal goed, lijkt mequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe mijn best, it's still a work in progress
Aiming for the stars, baby.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zolang dat proces de goede kant op gaat, helemaal goed, lijkt me.
Nee, je bent Samzz. Leer het nou eens.quote:
Ik wil liever Rapunzel zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, je bent Samzz. Leer het nou eens.
Jij en trouwen en kind in 1 zinquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:53 schreef Samzz het volgende:
Oh en ik ga trouwen met een kinderarts.
Echt hquote:
Idem hierquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat kan toch?
Mijn classic novel is Lord of the Rings, trouwens.
An underdog in every sense of the word, Tolkien's LORD OF THE RINGS does a masterful job of playing out your struggles. Though you may not be the most intimidating of individuals, you are not weak - far from it. People are constantly trying to put you down in life, and you always manage to prove them wrong; Sometime even finding yourself on top. Life has taken you some very strange places, and you've developed a taste for the fantastic in the process. You're determined, driven, and have a penchant for the surreal!
Altijd fijn...Gebeurde me gisteren nogquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Rennen om de trein te halen.En m dan missen.
Rossig/rood ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:04 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Call me stupid, maar dit is toch gewoon roodharig?
Behoorlijk ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:04 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Kennelijk is dat een 'nieuwe trend' en heet het strawberry blondequote:
Lekker ding.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:04 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Als je maar op tijd in Zwolle bentquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Rennen om de trein te halen.En m dan missen.
Nutellaquote:
Winkelen zonder transactie is gewoon iets niet afmaken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:01 schreef Samzz het volgende:
'Shoppen' is toch minder leuk dan daadwerkelijk kopen.
Ik ben dingen op mijn verlanglijstje aan het zetten. Totaalbedrag; 769 euroquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Winkelen zonder transactie is gewoon iets niet afmaken.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
Balen, maar mam mag nog niet naar huis vermoed ik
Ze heeft nog verhoging en er is bloed en dergelijke afgenomen om te kijken wat het probleem is en dat ze geen infectie heeft. Dit wordt er een voor na het weekend.
Nou, dat koppel je aan een prioriteitenlijst en je beschikbare geld voor dit soort producten en dan weet je precies wanneer je welk product hebt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dingen op mijn verlanglijstje aan het zetten. Totaalbedrag; 769 euro.
Dat is niet leukquote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:57 schreef El_Thijs het volgende:
Balen, maar mam mag nog niet naar huis vermoed ik
Ze heeft nog verhoging en er is bloed en dergelijke afgenomen om te kijken wat het probleem is en dat ze geen infectie heeft. Dit wordt er een voor na het weekend.
Nooit dus, want ik mag niet van mezelfquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, dat koppel je aan een prioriteitenlijst en je beschikbare geld voor dit soort producten en dan weet je precies wanneer je welk product hebt.
quote:
Nee inderdaad niet. Ze zag er wel goed uit en ze kan ook al beter met de nieuwe knie overweg, maar dit is wel even een tegenvaller.quote:
En dat is alleen kleding?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben dingen op mijn verlanglijstje aan het zetten. Totaalbedrag; 769 euro.
Jaquote:
Oh, oei. Ik ben al jaren aan het sparen voor zulke dingen, ben er nu bijna.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit dus, want ik mag niet van mezelf.
Kloptquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, oei. Ik ben al jaren aan het sparen voor zulke dingen, ben er nu bijna.
Maargoed, van te voren wist je dan dat je jezelf voor een tantaluskwelling ging stellen.
Maar je hebt dadelijk wel weekend. Prima om bij te slapen dus.quote:
Yeahquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:19 schreef yats het volgende:
[..]
Maar je hebt dadelijk wel weekend. Prima om bij te slapen dus.
Ik ben jaloers, ik moet nog een dagquote:
Ja ok, maar waarom wil je dan ook van die dure jurkjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Maar, eerlijk is eerlijk, met drie jurken van om en nabij de 200 euro kom je snel aan zo'n bedrag
.
Inb4 pics van classy jurkjesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja ok, maar waarom wil je dan ook van die dure jurkjes.
Wat een rare vraagquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is jouw beleving.quote:
Jij hebt samzz nooit in zo'n jurkje gezien he.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:43 schreef aeque het volgende:
[..]
ik heb ook eens zitten kijken, gave jurkenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie dingen zijn vaak duur, aeque.
Lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:59 schreef zeefje het volgende:
Ik heb nu 5 dagen weekend
[..]
ik heb ook eens zitten kijken, gave jurken
Waarom zijn er berhaupt nog mensenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Ohw ik wil even klagen hoor.
Waarom zijn er nog steeds mensen die duiven voeren?
Dan ben je echt niet in orde. Een beetje helpen een plaag in stand te houden.![]()
En waarom zijn er nog steeds mensen die dit stomme zinnetje hebben staan in een email
´Verstuurd vanaf mijn iPhone´
Stom en zinloos!
Zo bijzonder is dat nu ook weer nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt samzz nooit in zo'n jurkje gezien he.
dit idd, kansloosquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dan ben je echt niet in orde. Een beetje helpen een plaag in stand te houden.![]()
En waarom zijn er nog steeds mensen die dit stomme zinnetje hebben staan in een email
Stom en zinloos!
mensenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zijn er berhaupt nog mensen.
[..]
Zo bijzonder is dat nu ook weer niet.
Omdat mensen dan kunnen zien dat je een iphone hebt natuurlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Stom en zinloos!
Maar wel het geld waard.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zijn er berhaupt nog mensen.
[..]
Zo bijzonder is dat nu ook weer niet.
Voor mij wel, jaquote:
Nou, sorry hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:09 schreef Barbusse het volgende:
Sinds Samzz hier post over jurkjes heb ik de hele tijd op Fok! adds van vintage shops
Ja ik ook, en niet alleen op fok.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:09 schreef Barbusse het volgende:
Sinds Samzz hier post over jurkjes heb ik de hele tijd op Fok! adds van vintage shops
Nee hoor, ik klaag niet. Mooie meisjes in mooie jurkjesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, sorry hoor. Neem een abo, heb je er geen last meer van.
quote:
omdat automatischquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Stom en zinloos!
Op tijd thuis voor het eten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat is de voetbal vroeg begonnen, het is pas 17.00uur.
Dat is niet mijn schuld!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En of ik op zoek ben naar single papa's.
En ik zit nog in de auto.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat is de voetbal vroeg begonnen, het is pas 17.00uur.
ben je dat niet?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, die krijg ik niet. Ik krijg wel adds voor Singles dating, maar dan vooral vanuit delen van de wereld waar ik niet ben. Vietnam, Australie, de VS en Rusland bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnenquote:
He, die krijg ik ook...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, die krijg ik niet. Ik krijg wel adds voor Singles dating, maar dan vooral vanuit delen van de wereld waar ik niet ben. Vietnam, Australie, de VS en Rusland bijvoorbeeld
Ik heb aan 1 genoegquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:14 schreef zeefje het volgende:
[..]
sommige mensen hebben ook twee papa's
zon man die zaad geeft aan een lesbisch stelquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je het wel goed gelezen?
Stond er niet iets van wil je single pappa worden ofzo?
Ik heb niet geklikt natuurlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heb je het wel goed gelezen?
Stond er niet iets van wil je single pappa worden ofzo?
Nja het feit dat we het er nu over hebben zal voorlopig nog wel berekenen dat ze nog wel even te zien zullen zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niet geklikt natuurlijk.
En ik hoef ook geen single papa te worden hoor.
Lijkt me nog best ok, maar dan alleen op de natuurlijke wegquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:17 schreef zeefje het volgende:
[..]
zon man die zaad geeft aan een lesbisch stel
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja het feit dat we het er nu over hebben zal voorlopig nog wel berekenen dat ze nog wel even te zien zullen zijn
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat is dehet voetbal vroeg begonnen, het is pas 17.00uur.
Ik zie ze niet, en bedankt..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
Nou Fas, kom er maar in.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:19 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me nog best ok, maar dan alleen op de natuurlijke weg
Hoogstens een dag, dacht ik...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
oei, wel echt schandalig dit.
Ik vind het een Fok!ban voor een week waardig
Nou, dat vind ik wel erg mild. Schaam mij diep nu, wat dan ook wel weer als extra straf voelt eigenlijk.quote:
Anders stort de SC in...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou, dat vind ik wel erg mild. Schaam mij diep nu.
zweepjesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Anders stort de SC in...
Ik neem wel een zweep mee naar de wandeling
Jij wil te graag, dan is de lol erafquote:
oke ik ga alquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij wil te graag, dan is de lol eraf
Gaat dan ook simpelweg niet gebeurenquote:
Zolang je mij maar niet op wil zwepen harder te gaan vind ik het prima.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Anders stort de SC in...
Ik neem wel een zweep mee naar de wandeling
Dit klinkt wel heel erg foutquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:26 schreef yats het volgende:
[..]
Zolang je mij maar niet op wil zwepen harder te gaan vind ik het prima.
Goed zoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gaat dan ook simpelweg niet gebeuren
Ik hoop het niet, want dan implodeert het universumquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo. Ik kan gelukkig ook met 100% zekerheid zeggen dat ik nooit een single papa ga worden
.
Zeg datquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dan implodeert het universum
En ik heb mijn droommeisje nog niet ontmoet, dus dan klopt the Great Gatsby, en dat wil ik nietquote:
Zulks een tragediequote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik heb mijn droommeisje nog niet ontmoet, dus dan klopt the Great Gatsby, en dat wil ik niet
I would be a sad puppy if that would happenquote:
Women=Evilquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Chantage = Bad
Puppy's = Chantage
Puppy's = Bad
Datzelfde kun je optekenen voor mannenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wetenschappelijk aangetoond:
[ afbeelding ]
Leugensquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Datzelfde kun je optekenen voor mannen.
Hmmm, dan vraag ik me toch af wat ik iedere maand op m'n rekening gestort krijg...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
LeugensWij kosten geen geld, wij verdienen het
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:59 schreef Myraela het volgende:
Whatdefuck, ik wildedoen maar maakte een hoofdletter R. En dan krijg je
Ik dacht eerst dat het een mongooltje was en snapte niet waarom ze daar een smiley van hebben. Toen zag ik de rode kaart pas.
Die zijn leukquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Of een Berner Sennen pupje.
Mooie kat. Toch redden katten het qua schattigheid niet bij honden, vind ik.quote:
quote:
Babies zijn pas echt lelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:13 schreef Samzz het volgende:
Paarden zijn maar lelijk als jong dier.
Jij bent echt een vreemde jongen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:13 schreef Barbusse het volgende:
Great White Shark Attacks Another In Astonishing Display Of Cannibalism
Nu heb ik honger
Baby's zijn inderdaad spuuglelijkquote:
Een beetje vreemd maar wel lekker hoop ikquote:
"Wat een BIJZONDER kind!"quote:[..]
Baby's zijn inderdaad spuuglelijk.
Indeed, indeed.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:14 schreef xFriendx het volgende:
Potjandikkie, wat zijn er toch een hoop mooie vrouwen zeg.
Wij mannen, lucky bastards.
Hoe kun je nu honger krijgen van haaien die met elkaar vechtenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een beetje vreemd maar wel lekker hoop ik
[..]
"Wat een BIJZONDER kind!"
Omdat etenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe kun je nu honger krijgen van haaien die met elkaar vechten?
Wat een LIEF kind, was het toch?
Mafkeesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat etenIk krijg ook honger als ik beelden zie van een wolf die een rendier neerhaalt
Ik ben oud, ik schoot in Dik Trom-modus
Nou ja zeg...quote:
Dat vind ik altijd zulke zielige hondjesquote:
Zielig?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zulke zielige hondjes. Bah.
Ruilmiddel voor jurkjesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, dan vraag ik me toch af wat ik iedere maand op m'n rekening gestort krijg...
Cavaliertjes, n van de ongezondste hondenrassen ter wereld, Zo'n 99% van de populatie heeft een ernstige erfelijke afwijking waardoor een heel groot deel (ik meen zo'n 40 tot 50%) van de honden leidt aan syringomyelia (verdrukking van de hersens waardoor hersenvocht het ruggenmerg in wordt geduwd, niet kan circuleren en zo vochtophopingen in het ruggenmergkanaal veroorzaakt) wat eigenlijk een constante hevige pijn inhoudt. Tevens zorgt de te kleine schedel voor uitpuilende ogen en mogelijk epileptische aanvallen.quote:
Oh, dat wist ik nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cavaliertjes, n van de ongezondste hondenrassen ter wereld, Zo'n 99% van de populatie heeft een ernstige erfelijke afwijking waardoor een heel groot deel (ik meen zo'n 40 tot 50%) van de honden leidt aan syringomyelia (verdrukking van de hersens waardoor hersenvocht het ruggenmerg in wordt geduwd, niet kan circuleren en zo vochtophopingen in het ruggenmergkanaal veroorzaakt) wat eigenlijk een constante hevige pijn inhoudt. Tevens zorgt de te kleine schedel voor uitpuilende ogen en mogelijk epileptische aanvallen.
En dan hebben we het nog niet gehad over hartafwijkingen waar iedere Cavalier vroeg of laat mee te kampen krijgt, heup- en knieproblemen die erin gefokt zijn. En maar blijven dwepen dat het zo'n gezond ras is.
Ik welquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik nietIk weet echt niks van honden af eigenlijk
Ok, als ik een hond wil nemen klop ik wel eerst bij jou aan dan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Daarom weet ik ook welke rassen je eigenlijk niet moet kopen, tenzij je graag de deur bij de dierenarts plat loopt.
Al hoeft dat natuurlijk niet altijd zo te zijn, uitzonderingen heb je altijd en ieder gezond dier kan ziek worden.
Dat doe ik soms nog wel hoorquote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:51 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dat je niet zo gaat haten en weer foute grappen maakt
Zodra je een hond wilt, bedoel jequote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, als ik een hond wil nemen klop ik wel eerst bij jou aan dan.
"Soms".....quote:
Oh, dat weet jij al voor me?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zodra je een hond wilt, bedoel je.
Ik zei "als", niet "zodra"quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat heb je zelf gezegd.
Ik doelde niet op wat je net zei. Maar op wat je ooit eens eerder gezegd hebtquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:17 schreef artelligence het volgende:
Oh en ik ga kapsalon eten voor het eerst in m'n leven. Als ik net meer reageer komt dat door een hartaanval.
Fijn weekend! En sterktequote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:17 schreef artelligence het volgende:
Oh en ik ga kapsalon eten voor het eerst in m'n leven. Als ik net meer reageer komt dat door een hartaanval.
Watje.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:17 schreef artelligence het volgende:
Dat het maar mag smaken!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:17 schreef artelligence het volgende:
Een goed gemaakte kapsalon is AWSOME.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha ik ben wel wat gewend (vreetzak), maar ik ben benieuwd. Ook of het smaakt
Ohquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doelde niet op wat je net zei. Maar op wat je ooit eens eerder gezegd hebt.
Smaakt het ook goed bij rode wijn?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:27 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Een goed gemaakte kapsalon is AWSOME.
Ik ook niet. Ik zit nu net aan de rijst met satequote:
Geniet ervanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:17 schreef artelligence het volgende:
Ook lekkerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:29 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik zit nu net aan de rijst met sate
Heerlijk, ik ben echt een rijst-fanquote:
Haha, zou het niet weten. Weet wel dat kaneel er bier bij drinktquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:29 schreef artelligence het volgende:
[..]
Smaakt het ook goed bij rode wijn?
Ja, vergeten te halenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:31 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Haha, zou het niet weten. Weet wel dat kaneel er bier bij drinkt
Awesomequote:
That's gonna suck...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..].
In mijn geval een afstandsbediening.
lol, wel heel sociaal, misschien laten ze je dan wel leven.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:47 schreef hmmmmmmm het volgende:
Sos lip repair als die zombies last van droge lippen hebben
Ik laat ze wel m'n foto's zien, rennen ze gelijk weg.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan je 112 op bellen, ook nog een beetje handig.
Wie weetquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
lol, wel heel sociaal, misschien laten ze je dan wel leven.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik laat ze wel m'n foto's zien, rennen ze gelijk weg.
Is dat niet alleen als het vrouwen zijn?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik laat ze wel m'n foto's zien, rennen ze gelijk weg.
Kwestie van geluk hebben dat het homo's zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat niet alleen als het vrouwen zijn?
Owja verdorie, dat werkt alleen bij de vrouwelijke variantquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is dat niet alleen als het vrouwen zijn?
Nee niks van gezien.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Royco, heb je al een winnend gevoel, paar leuke kansjes al?
Heb jij PSV gezien of niet? Kon niet kijken, maar lees net dat ze hadden moeten winnen.
Klinkt goed, laten we dat maar doen danquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niks van gezien.
Ik denk dat we net iets sterker zijn, dus nu niet tegen een stomme tegengoal aanlopen en er 2 intrappen.
Gaat goed komenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt goed, laten we dat maar doen dan
Dan worden er meer verkocht.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom zitten die cherrytomaatjes altijd in van die stomme kleine bakjes/emmertjes?
Als je eenmaal begonnen bent zijn ze zo op.
Geloof me, dat gebeurt in andere werkvelden ook wel eens.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Sommige mensen begrijpen echt het concept vrijwilligerswerk niet.
Die denken echt dat ik 24/7 altijd maar binnen 5 minuten moet/ga antwoorden ofzo.
Wat voor vrijwilligerswerk doe je?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:01 schreef Yvie_lu het volgende:
Sommige mensen begrijpen echt het concept vrijwilligerswerk niet.
Die denken echt dat ik 24/7 altijd maar binnen 5 minuten moet/ga antwoorden ofzo.
Vandaag doe ik alleen maar krachttraining, dat zal dus wel goed komen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Rustig aandoen, anders kan je niet meer wandelen.
Morgen weer lekker het zwembad in. Heb weer behoefte om veel baantjes te maken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Vandaag doe ik alleen maar krachttraining, dat zal dus wel goed komen.
Financile administratie van een sportclub.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat voor vrijwilligerswerk doe je?
Daar is 5 minuten responstijd idd niet echt een noodzaak.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:06 schreef Yvie_lu het volgende:
Financile administratie van een sportclub.
Nja net de factuur voor contributie eruit gedaan... dus wat mensen die ineens in paniek zijn, want ze hadden het niet verwacht (gelukkig is het niet een terugkomend iets elk jaarquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is 5 minuten responstijd idd niet echt een noodzaak.
Het gaat over geld, sommige mensen springen dan direct in een kramp he?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar is 5 minuten responstijd idd niet echt een noodzaak.
Ik denk dat die mensen jou gewoon graag ff willen spreken en dat ze die factuur aangrijpen om daar invulling aan te geven.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Nja net de factuur voor contributie eruit gedaan... dus wat mensen die ineens in paniek zijn, want ze hadden het niet verwacht (gelukkig is het niet een terugkomend iets elk jaar)
"Er staat 0,05 te weinig op deze factuur..."quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het gaat over geld, sommige mensen springen dan direct in een kramp he?
Lief geprobeerdquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen jou gewoon graag ff willen spreken en dat ze die factuur aangrijpen om daar invulling aan te geven.
Dat dusquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Er staat 0,05 te weinig op deze factuur..."
"OMGWTFBBQ! De balans klopt niet meer! Snel, bel die ene zodat die het recht kan trekken!"
Je onderschat het wandelgangencircuit. De eerste klager belt z'n sportmatties op en voor je het weet slaan ze massaal aan het klagen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:16 schreef Yvie_lu het volgende:
Lief geprobeerd
Maar (bijna) niemand weet dat ik die uitstuur, dus dan kan niet.
Pas als ze gaan klagen komen ze bij mij uit.
Toch een honderd euro op een tweeduizend ledenquote:
Och jeequote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch een honderd euro op een tweeduizend leden.
Was het maar zo'n feest, dat zou betekenen dat het nog werkt.quote:
True datquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dat zou betekenen dat het nog werkt.
Als er nu nieuwe dingen zouden toevoegen dan welquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:42 schreef Faxie het volgende:
Lekker traag af en toe ja
Die nieuwe FP layout vond ik ook nergens voor nodig eigenlijk. Dit is gewoon puur veranderen om het veranderen, en niet omdat het een verbetering is ofzo.
Nu vind ik het maar een zooitje, met al het nieuws door elkaar zo. Zal wel ergens in te stellen zijn, maar daar ga ik echt niet naar zoekenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als er nu nieuwe dingen zouden toevoegen dan wel
Nee ik zie ook geen verbeteringenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu vind ik het maar een zooitje, met al het nieuws door elkaar zo. Zal wel ergens in te stellen zijn, maar daar ga ik echt niet naar zoeken
Get a life!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:53 schreef Barbusse het volgende:
Fok! plat tijdens een saaie avond op kantoor, OH THE HUMANITY OF IT ALL!!!![]()
![]()
Post jij ook wel eens zonder ergens over te zeuren?quote:
Is het jouw doel in leven anderen te prediken wat zij moeten doen? Zo ja, dan zou ik je met klem aan willen raden je eigen advies ter harte te nemen.quote:
Ja, al was ik er even bang voor toen we dat doelpunt tegen kregen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij ook een blij gevoel?
Was ook wel weer nodig zeg
Ik zet net de tv aan. En ik denk huh? Feyenoord staat 0-0, heeft Roy voorspellende gaven? Is het de samenvatting.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, al was ik er even bang voor toen we dat doelpunt tegen kregen.
Ik had wel voorspeld dat we er 2 zouden scoren.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik zet net de tv aan. En ik denk huh? Feyenoord staat 0-0, heeft Roy voorspellende gaven? Is het de samenvatting.
Eerste Europese overwinning in 10 jaar?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had wel voorspeld dat we er 2 zouden scoren.
Ik vind het vooral weinig plaatjes. Je hebt totaal geen overzicht zo. Poltiek staat tussen voetbal en complete onzin over BN'ers.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nu vind ik het maar een zooitje, met al het nieuws door elkaar zo. Zal wel ergens in te stellen zijn, maar daar ga ik echt niet naar zoeken
Overzicht is volledig weg inderdaad. En wat is dat met die info over mods/FP-redacteursquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het vooral weinig plaatjes. Je hebt totaal geen overzicht zo. Poltiek staat tussen voetbal en complete onzin over BN'ers.
Dat zou best kunnen Kaneel, maar we moeten niet in het verleden blijven hangen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste Europese overwinning in 10 jaar?
Welke info?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overzicht is volledig weg inderdaad. En wat is dat met die info over mods/FP-redacteurs?
Oh, als je een nieuwsbericht aanklikt staat er rechts een stukje tekst over moderators, beheerders e.d.. Geen idee waarom, alsof het mij interesseert dat Pietje in het dagelijks leven informatica studeert.quote:
Dat is ook waar. Nu maar hopen dat er nog meer overwinningen bij komen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen Kaneel, maar we moeten niet in het verleden blijven hangen.
Er staat rechts bij zo'n bericht wat informatie over de redacteurs enzo. Over Djeez bijvoorbeeld.quote:
Ik heb Pheno, Superwormjim en Danny ook al voorbij zien komenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Nu maar hopen dat er nog meer overwinningen bij komen.
[..]
Er staat rechts bij zo'n bericht wat informatie over de redacteurs enzo. Over Djeez bijvoorbeeld.
Oh, ik heb pas 2 berichten gelezen sinds de vernieuwing. Nog wat geleerd over Pheno en Jim?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb Pheno, Superwormjim en Danny ook al voorbij zien komen.
Balen man.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:52 schreef El_Thijs het volgende:
Het gaat toch niet zo goed met mam
Ze vermoeden dat ze een bacterile infectie heeft opgelopen en morgen hoort ze of ze opnieuw geopereerd moet worden. Ze hoort het al vroeg (8 uur), maar het is niet leuk. Vanmiddag leek ze een stuk beter eruit te zien maar ze had nog wel verhoging. Er was bloed e.d. afgenomen voor tests. Komt ze morgen toch niet naar huis
Oh inderdaad ja, en ook allemaal van die semi grappige teksten. Inderdaad de manier om serieus te worden genomen als nieuws pagina.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, als je een nieuwsbericht aanklikt staat er rechts een stukje tekst over moderators, beheerders e.d.. Geen idee waarom, alsof het mij interesseert dat Pietje in het dagelijks leven informatica studeert.
Nee. Boeit me niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, ik heb pas 2 berichten gelezen sinds de vernieuwing. Nog wat geleerd over Pheno en Jim?
[..]
Balen man.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh inderdaad ja, en ook allemaal van die semi grappige teksten. Inderdaad de manier om serieus te worden genomen als nieuws pagina.
Zou het nog hebben gesnapt wanneer ze die info gelinkt zouden hebben aan meer persoonsgegevens ten behoeve van de zoekresultaten (wanneer "auteurs" veel relevante info krijgen, wordt dit na verloop van tijd sneller opgepakt/beter gewaardeerd, zeker i.s.m. een Google+ account). Maar dat wordt dan weer niet gedaan. Gevalletje van "ergens gezien, doen we ook", zonder te weten waarom ze het daar zo hebben vermeld.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Overzicht is volledig weg inderdaad. En wat is dat met die info over mods/FP-redacteurs?
Godverdomme inhoudelijke post en het topic gaat dicht.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Zou het nog hebben gesnapt wanneer ze die info gelinkt zouden hebben aan meer persoonsgegevens ten behoeve van de zoekresultaten (wanneer "auteurs" veel relevante info krijgen, wordt dit na verloop van tijd sneller opgepakt/beter gewaardeerd, zeker i.s.m. een Google+ account). Maar dat wordt dan weer niet gedaan. Gevalletje van "ergens gezien, doen we ook", zonder te weten waarom ze het daar zo hebben vermeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |