Zeker.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jezus wat ben jij verzuurd zeg
Je excuses maken via DM en dan hier de zieligheid uit gaan hangen om zieltjes te winnen? Nou, dat is dan ook wel wat waard.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bedankt hè Krea. Lekker duidelijk zijn, op de verkeerde momenten
Vooral doorgaan met het verpesten van andermans dagen. Geniet ervan
Nee. Ik wil je gewoon duidelijk maken dat je lekker ontactisch bezig bent.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je excuses maken via DM en dan hier de zieligheid uit gaan hangen om zieltjes te winnen? Nou, dat is dan ook wel wat waard..
Daar zit ik niet mee. Waar ik wel mee zit, is dat ik me te goed voel om een hele avond afgezeken te worden terwijl ik denk gezellig bij een vriend op de bank te hangen. Daar pas ik voor. Dat jij dat dan vervolgens niet door hebt, is niet mijn probleem.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jij hebt nog nooit duidelijk naar mij toe aangegeven dat je blijkbaar zit met het ouder worden. Ga me dan niet 'terugpakken' op iets wat me fucking zeer doet.
Wees dan geen wijf met hints, want ik snap geen hints. Geef dan verdomme duidelijk aan dat je het zat bent. Als het me duidelijk is dat je niet ouwehoert dan kap ik heus wel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar zit ik niet mee. Waar ik wel mee zit, is dat ik me te goed voel om een hele avond afgezeken te worden terwijl ik denk gezellig bij een vriend op de bank te hangen. Daar pas ik voor. Dat jij dat dan vervolgens niet door hebt, is niet mijn probleem.
Als je dan vervolgens gewoon bij élke opmerking die ik over lamheid maak gaat vertellen dat ik een ouwe lul ben, dan gaat dat vervelen. Krijg je hints dat je moet kappen, ga je gewoon door. Terwijl je dus zelf helemaal niets kunt hebben, want o wee als iemand een keer iets over/tegen jou zegt..
Zo en nu ben ik er ook wel weer klaar mee, want in tegenstelling tot jou ben ik geen dramaqueen.
"ik vind het niet grappig. kap er eens mee" was niet duidelijk genoeg? Dan maar op deze manier.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wees dan geen wijf met hints, want ik snap geen hints.
Als je geen 50 kunt, dan maar 120?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
"ik vind het niet grappig. kap er eens mee" was niet duidelijk genoeg? Dan maar op deze manier.
Waar en wanneer heb je dat gezegd?quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
"ik vind het niet grappig. kap er eens mee" was niet duidelijk genoeg? Dan maar op deze manier.
Bij Tukker thuis, recht in je gezicht en in dit topic een aantal topics geleden. Kennelijk was dat allemaal niet duidelijk genoeg en nu is het wel duidelijk. Doel bereikt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waar en wanneer heb je dat gezegd?
Dat kan ik me serieus niet herinneren. Als het zo duidelijk was geweest, was dat wel blijven hangen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:11 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bij Tukker thuis, recht in je gezicht en in dit topic een aantal topics geleden. Kennelijk was dat allemaal niet duidelijk genoeg en nu is het wel duidelijk. Doel bereikt.
AM verzorgt ons altijd uitermate goed.quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb het rustig aan gedaan, dus ik weinig last.. Was idd gezellig. Beetje jammer dat ik rond 12 uur tegenwoordig begin af te knappen.
quote:
Tja...quote:Op maandag 6 oktober 2014 10:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha. Haha. Ha. Ja, nu is mijn humeur naar de kloten. Dankjewel.
Ja, dat snap ik ook. Ik had alleen niet door dat het al op dat punt zat, omdat dat naar mij toe gewoon niet duidelijk was. Om het dan gelijk zo kwetsend te doen vind ik erg laagquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:46 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
AM verzorgt ons altijd uitermate goed.Chipjes, refills, blowjobs...
[..]
Ik ken het ook niet, en ik ben van voor de oorlog...
[..]
Tja...
Je ging vroeger wel eens flippen omdat ik het de hele tijd over de Mac had.![]()
Snap dat je het niet zo bedoelt en zo, maar ik kan me voorstellen dat Krea er wel een keer moe van wordt.
Wat een geniale woordgrap trouwens. Goed gedaan, Tuk.![]()
Een RedBaron dan maar zodat we allemaal weer kunnen lachen:
[ afbeelding ]
Dat had ik destijds ook met jou.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook. Ik had alleen niet door dat het al op dat punt zat, omdat dat naar mij toe gewoon niet duidelijk was. Om het dan gelijk zo kwetsend te doen vind ik erg laag
Ja, klopt. Maar heb ik het jou op een kwetsende manier duidelijk gemaakt? (Ik weet het oprecht niet meer, alleen dat ik heel kwaad was. Mijn geheugen is een zeef)quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat had ik destijds ook met jou.Leermomentje.
![]()
En het had ietsje minder lomp gekund ja. Ik denk dat de beste jongen het niet zo had bedoelt.
quote:
Dat niet zo zeer. Alleen dat je erg pissig was.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar heb ik het jou op een kwetsende manier duidelijk gemaakt? (Ik weet het oprecht niet meer, alleen dat ik heel kwaad was. Mijn geheugen is een zeef)
STA / [Tukkers op FOK!] #997 Omdat het kan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik wil hier toch heel even op terugkomen, Nath. Over dat bestek en zo.
Kijk, ik bestel als onwetende Mac-bezoeker een voor mij onbekende burger. Ik krijg het ding geserveerd in zo'n kartonnen doosje. Ik loop met het doosje naar een vrije plek en ga hoopvol zitten, snakkend om de burger tussen mijn lipjes te proppen. Ik open het doosje en zie tot mijn verbazing dat er wel erg veel sla op zit. Optimist als ik ben, tracht ik het ding toch zonder te soppen/morsen op te eten, maar uiteraard gaat dat niet. Alles flikkert bij wijze van op mijn tray.Mijn fijne motoriek is immer niet zo heel erg ontwikkeld omdat ik een lompe boer ben. Omdat ik toch graag dagelijks wat groenvoer binnenkrijg en ik voor de gehele burger heb betaald, wil ik de gevallen sla wel graag opeten op een nette manier. Moet ik dan mijn burger laten staan, helemaal teruglopen naar de counter om daar bestek te vragen? Terwijl er misschien 100 mensen voor de counter staan te wachten.
Als ik daarop moet wachten wordt mijn burger koud en voordringen wil ik niet.
Of kan ik dan gewoon mijn hand opsteken of zo, zodat een Mac-medewerker mij komt helpen met mijn problemen.
Niet om te zeuren of zo, maar ik vind het een beetje de omgekeerde wereld.
Bij een echt restaurant (wat de Mac pretendeert te zijn als ik het uithangbord mag geloven) ligt het bestek (maar ook peper en zout) reeds op de tafels.
Dat is ook wel jammer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het zal welIk vind het jammer dat hij zo laag gaat.
Ik snap je. Nu wel. Voor mij was het niet duidelijk. Zoal ik eerder al zei, als het me wel duidelijk was geweest, was ik allang gekapt met mn geouwehoer. Ik dacht dat je elke keer aan het meegrappen was. Ik zie nu pas dat dat sarcastisch was. Sarcasme kan ik heel slecht herkennen. Duidelijkheid is, vooral in platte tekst, heel belangrijk voor mij. Gaat heel vaak mis. Dus nogmaals, mijn oprechte excuses dat ik te ver ben gegaan.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is ook wel jammer.
Maar ik flip wel een keer de pan uit als je elke keer op knopjes blijft drukken, terwijl je best weet dat je daar niet op moet drukken. Want ik weet niet wat jouw definitie van een grapje is maar "je bent gewoon vastgeroest in je ultrasaaie relatie" en "hahaha, je bent zo oud" zijn in mijn woordenboek geen goede grappen, als ze keer op keer worden herhaald. Zeker niet als ik gewoon zonder twijfel 100% duidelijk aangeef dat ik er wel klaar mee ben.
MOet ik dan elke keer maar vriendelijk blijven, terwijl jij hier al helemaal losgaat als iemand je een keer op een originele manier begroet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |