Dan level jij in een dooie battlegroep zeg.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Wil niemand rond mijn level dungeons doen of zoSta al 2x een half uur in de queue als healer. Na een half uur dacht ik dat ie broken was en maar opnieuw gequeued, maar dat helpt dus niet
Welk level ben je? Ik heb de afgelopen dagen nog nooit langer dan 10 min hoeven wachten op een dungeon party. Op geen enkel level. Nu inmiddels 77.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Wil niemand rond mijn level dungeons doen of zoSta al 2x een half uur in de queue als healer. Na een half uur dacht ik dat ie broken was en maar opnieuw gequeued, maar dat helpt dus niet
Die wil ik oooooooooooookquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:05 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik na al die jaren eindelijk de Headless Horsemans Horse krijg dit jaar! Maar halverwege die periode ga ik weer richting Engeland, dus heb maar iets meer dan een week!
Ligt eraan als je wat goud wilt verdienen wanneer WOD uitkomt herbalism,mining of inscription,enchanting normaal zou ik jewelcrafting doen maar is volgens mij een beetje generft bij deze expansion.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 17:02 schreef wuuht het volgende:
welke 2 professions raden jullie mij aan om te nemen, ik ben een warlock en ga zo mn boost van lvl 60 naar 90 gebruiken
gewoon proberen, het kan in 4x alquote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:03 schreef Bienelientjee het volgende:
It's all a lie! Die hele Ashes of Alar!![]()
Volgende week.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:29 schreef Evertjan het volgende:
is er al een verwachte datum voor de pre-patch van WoD?
Gister 4 keer gedaan, 0 drops. Zelfs geen battle pets van de andere 2 bazenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon proberen, het kan in 4x al![]()
[ afbeelding ]
Ik heb zo'n screenshot met ' already known' erbijquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon proberen, het kan in 4x al![]()
[ afbeelding ]
Die gaan toch helemaal weg ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:15 schreef topdeck het volgende:
gaan die heirlooms tijdelijk weg per 6.0 of wod launch?
nee tijdelijk , die komen straks weer terug en dan kan je ze met goud kopenquote:
Het kan in 1x alquote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewoon proberen, het kan in 4x al
[ afbeelding ]
haha ja dat is ook erg.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:39 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Ik heb zo'n screenshot met ' already known' erbij
Dus net zoals nu bij je guild vendorquote:Op donderdag 9 oktober 2014 09:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
nee tijdelijk , die komen straks weer terug en dan kan je ze met goud kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |