Kan je direct gebruiken. Als de char boven de 60 is, worden ook je professions geboost naar max.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Bedankt voor de uitleg mensen!
Die lvl 90 boost bij pre-order WoD, kun je die gelijk aanspreken of pas in WoD?
Cool, thanks!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 12:08 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Kan je direct gebruiken. Als de char boven de 60 is, worden ook je professions geboost naar max.
Payback voor Razor Hill en Tarren Mill, daar stonden ook altijd max lvl Allies de boel te verneuken voor Hordiesquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:19 schreef GlenSpey het volgende:
Hebben ze over Alliance wat te zeiken, nu al de derde keer dat er een groep lvl 90 Hordes bij Goldshire rondhangt en daar alle NPC's uitmoord terwijl ik gewoon probeer te questen op mijn nieuwe mageZijn nog telkens andere groepjes ook....
Ik vind lowbie ganking een van de meest trieste dingen in dit spel. Van beide kanten (speel zowel Alliance als Hordequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Payback voor Razor Hill en Tarren Mill, daar stonden ook altijd max lvl Allies de boel te verneuken voor Hordies
Helemaal mee eens. Als ik ergens ben en er loopt een lowbie, heb ik nou nooit de neiging om met het drukken op 1 knopje een insta-kill te veroorzaken. Wat is daar nou eigenlijk de lol vanquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:29 schreef GlenSpey het volgende:
Ik vind lowbie ganking een van de meest trieste dingen in dit spel. Van beide kanten (speel zowel Alliance als Horde)
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit terwijl ik zelf op de cap was iemand die lager lvl was heb gedood.
Oeps!quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:49 schreef Bienelientjee het volgende:
Doe ik ook zelden. Heel soms gebeurd het wel eens!Laatst was ik ergens Silk Cloth aan het grinden en toen ging mijn Legendary Cloak af!
Op een warrior doe je dan ineens flink wat aoe attacks!
![]()
En er liep een horde langs die daar ook bezig was. Whoops, insta death!
Dat iemand op een forum gaat posten over je.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als ik ergens ben en er loopt een lowbie, heb ik nou nooit de neiging om met het drukken op 1 knopje een insta-kill te veroorzaken. Wat is daar nou eigenlijk de lol van
Maar ik vind lowbies met 1 klik afmaken geen world PvP, dat is vervelend pubergedrag.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 16:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Dat iemand op een forum gaat posten over je.
De World PvP in Vanilla WoW maakte de game zowat voor mij.
Ik help ze juist vaakquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik vind lowbies met 1 klik afmaken geen world PvP, dat is vervelend pubergedrag.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik help ze juist vaakHele tijd geleden sjouwde ik met m'n lvl 78 undead warrior overal naartoe om de Explorer title te halen en kwam in Redridge terecht. Daar was een lvl 15 human behoorlijk bezig om dood te gaan door veel te veel gnolls te pullen, dus ik sprong er tussen, hij vluchtte en met één thunderclap waren alle gnolls dood. Hij /cheer, ik /nod, hij weer /point naar mij en daarna naar andere gnolls, ik weer /nod en heb alles afgeslacht nadat hij ze een beetje dmg had gedaan.
Dat ging een tijdje zo door tot we beseften dat hij geen xp kreeg en we elkaar even doei zeiden ging ik er weer vandoor. 5 min later whisperde hij me met een lvl 1 hordie dat hij me toch wel heel tof vond
Eensch. Vroeger killde ik ook geen lowbies, al vielen ze mij aan. gewoon fear en /shoo, /no of /sighquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik vind lowbies met 1 klik afmaken geen world PvP, dat is vervelend pubergedrag.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik had eergister wel een lekkere pvp kill. Er was een lvl 67 female gnome death knight (gnomes
) aan het questen op dezelfde plek waar ik moest zijn (Giselda the Crone in Nagrand) en ze had nog maar iets van 10% health over met een bult mobs om haar heen. Ik zette m'n bronze dragon op de grond en knalde een seeds of corruption en een haunt op haar af, gevolgd door alle DoT's in m'n arsenaal. Duurde 10 sec voordat ze dood was en het voelde heerlijk
quote:seed of corruption
Dat kan niet meer. Mede omdat je destijds in arena iemand kon mind controllen, dan heel snel leap of faith kon klikken en dan in een full fearquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]leuk!
Ik weet niet of dat nu nog kan, al heel lang niet geprobeerd, maar toen ik het trucje door had vond ik het leuk om mind control op een alliance player te doen en daarna te buffen met stamina en spiritDat kon.
Die kende ik dan were niet, klinkt wel tofquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:17 schreef TwyLight het volgende:
Dat kan niet meer. Mede omdat je destijds in arena iemand kon mind controllen, dan heel snel leap of faith kon klikken en dan in een full fear
Ik plantte m'n zaad in haarquote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik plantte m'n zaad in haarTick, tick, BOOM!
lolquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik plantte m'n zaad in haarTick, tick, BOOM!
Gebruik ik sowieso sinds lvl 60, lekker zelf tussen een groep mobs springen, seeden, haunten, fearen en dotten maar, gevolgd door een welgemeende /cackle van de undeadquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
lol
mijnwas trouwens omdat seed of corruption een aoe abilitie is
Dat soort dingen doe ik ook altijd. Ben nu weer bezig met een warrior (20), terwijl ik eerder al een mage (13), een rogue (58), een hunter (27) en een druid (27) heb geleveld. Oh en ik heb ook nog een DK door het startgebied geschopt, dit alles in 3 weken tijd. En nu heb ik eigenlijk nog steeds niet besloten wat mijn nieuwe main in WoD moet gaan wordenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo ken ik mezelf weer... eerst een nieuwe paladin maken, die tot lvl 6 krijgen en daarna de enorm roestige 56 druid (ik noem gear die je op lvl 21 tot 40 krijgt) uit de kast halen en op hoop van zege een beetje ST (2x) en BRS healen. Was een eitje en ben nu lvl 60 na wat questen en ook Ramparts (2x) healen.
Zou me niks verbazen als ik m'n 65 warlock en 31 warrior op pauze zet en met de resto/balance druid verder ga
Nicequote:Op dinsdag 7 oktober 2014 23:41 schreef Tokus het volgende:
woohoo.
http://www.wowhead.com/item=90655
het grinden was niet voor niets
Mijn resto is 58 en is best tof iddquote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Resto/Balance Druid is inmiddels alweer 62, heb best lol met questen en healen
Het nut van hybrid classes is een beetje weg sinds specializations. Vind ik dan.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 14:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn resto is 58 en is best tof iddIk wilde nooit een druid, want leek me geen moer aan, maar is echt leuk! (en heeft 4 specs
)
Gewoon doorzetten, ik heb hem ook gehad.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:03 schreef Bienelientjee het volgende:
It's all a lie! Die hele Ashes of Alar!![]()
Ben benieuwd of ik na al die jaren eindelijk de Headless Horsemans Horse krijg dit jaar! Maar halverwege die periode ga ik weer richting Engeland, dus heb maar iets meer dan een week!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Gewoon doorzetten, ik heb hem ook gehad.
Alles kan!quote:Op woensdag 8 oktober 2014 15:05 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik na al die jaren eindelijk de Headless Horsemans Horse krijg dit jaar! Maar halverwege die periode ga ik weer richting Engeland, dus heb maar iets meer dan een week!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |