Enigszins redelijk is het nieuwe slecht!quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:52 schreef KataStrofe het volgende:
Volgens mij moet je in WoD echt hard je best gaan doen om niet een enigzins redelijke speler te zijn
LFD/LFR staat los van crossrealm voor zover ik weet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 13:52 schreef GlenSpey het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe het met die crossrealm shit zit? Begrijp ik het goed dat sommige realms nog helemaal geen verbinding hebben met andere realms? (Mijn eigen realm Ragnaros-EU in het bijzonder?)
Ik kom in LFD bijvoorbeeld al regelmatig mensen uit bepaalde andere realms tegen. Ga ik die ook in Orgrimmar tegenkomen als mijn realm straks verbonden is?
Haha idd, maximize or gtfo XDquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:53 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Enigszins redelijk is het nieuwe slecht!
Second wind + Bloodthirst + Victory Rush + Rallying Cry. <3quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:04 schreef Smoofie het volgende:
Het wordt tijd dat warriors eens een goede selfheal krijgen
Nou, als je geen tank bent als warrior is het bijna onmogelijk om veel te solo'en, terwijl andere classes dat wel makkelijker kunnen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:13 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Second wind + Bloodthirst + Victory Rush + Rallying Cry. <3
Dat en nog een paar defensives. Warriors zijn juist vaak niet dood te krijgen (als je geen frost mage bent).
Of je spect enraged regeneration, maar met second wind ben je praktisch onsterfelijk
Vreemd, bij Khadgar staat alleen Bloodhoof gelinked, terwijl ik ook gewoon lui van Draenor en Saurfang rond zie lopen tijdens het questenquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:59 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
LFD/LFR staat los van crossrealm voor zover ik weet.
Crossrealm zones (CRZ) betekent dat je in de levelgebieden mensen van andere servers kan tegenkomen. Voor zover ik weet is er nergens een duidelijk overzicht welke realms op die manier gelinked zijn. Gebieden als Org/SW en Timeless Isle vallen niet onder CRZ.
Merged realms zijn servers die voor 100% aan elkaar gelinked zijn om de populatie te verhogen op rustige servers. Die delen dus ook Orgrimmar en de AH en kunnen bij elkaar in de guild, etc.
Aangezien Ragnaros een high pop server is, zal die niet zo snel worden gemerged, of met een lowpop server, dus dat zul je als je op de drukke server zit niet zo snel merken dan
edit :
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/8715582685
Ragnaros staatt er idd nog niet bij..
Ja dat topic zijn dus de merged realms, die alles 100% delen. CRZ in de zones zelf is veel uitgebreider.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vreemd, bij Khadgar staat alleen Bloodhoof gelinked, terwijl ik ook gewoon lui van Draenor en Saurfang rond zie lopen tijdens het questen
Ah ja, voor oude raids solo'en is het idd iets minder. Daar zou ik als ik warrior was speciaal een prot spec voor maken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 14:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou, als je geen tank bent als warrior is het bijna onmogelijk om veel te solo'en, terwijl andere classes dat wel makkelijker kunnen.
Is niet zo makkelijk. Moet je je PVP spec laten vallen en je moet een tanking set hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:31 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Ah ja, voor oude raids solo'en is het idd iets minder. Daar zou ik als ik warrior was speciaal een prot spec voor maken.
Kan ook dat mensen van Khadgar/Bloodhoof via realid in groep zitten met mensen van Draenor etc,dan zie je die mensen dus ookquote:Op maandag 6 oktober 2014 14:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vreemd, bij Khadgar staat alleen Bloodhoof gelinked, terwijl ik ook gewoon lui van Draenor en Saurfang rond zie lopen tijdens het questen
Met de juiste talent kunnen (destro) locks in WoD ook hun Infernal of Doomguard als pet houden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:47 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind sowieso dat locks een nieuwe demon mogen in het algemeen, We zitten nu al weet ik veel hoeveel jaar vast aan dezelfde, demo's krijgen een felguard, nou woohoo.
Geef ons een pitlord oid.
Volgend jaar alweer een nieuwe kansquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:41 schreef topdeck het volgende:
Godver ben vergeten die brewfest goggles te kopen__
quote:The European Khadgar is a Normal (PvE) server with a medium population. It's primary language is English...
Alles aan een hunter class is mongo. Het is de meest no-skill class in het spelquote:Op maandag 6 oktober 2014 11:51 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Nei!! Hunters die een dungeon / raid ingaan en hun pet op taunt laten zijn mongolen ja!![]()
Topquote:Op maandag 6 oktober 2014 13:59 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
LFD/LFR staat los van crossrealm voor zover ik weet.
Crossrealm zones (CRZ) betekent dat je in de levelgebieden mensen van andere servers kan tegenkomen. Voor zover ik weet is er nergens een duidelijk overzicht welke realms op die manier gelinked zijn. Gebieden als Org/SW en Timeless Isle vallen niet onder CRZ.
Merged realms zijn servers die voor 100% aan elkaar gelinked zijn om de populatie te verhogen op rustige servers. Die delen dus ook Orgrimmar en de AH en kunnen bij elkaar in de guild, etc.
Aangezien Ragnaros een high pop server is, zal die niet zo snel worden gemerged, of met een lowpop server, dus dat zul je als je op de drukke server zit niet zo snel merken dan
edit :
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/8715582685
Ragnaros staatt er idd nog niet bij..
Rogue burstquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over ganken gesproken, ik had gister iets bizars en hilarisch
Ik vloog wat rond in Hellfire Peninsula en zag dat een 60 worgen rogue de 3 torens aan het innemen was. Vervolgens kreeg ik een 90 belf DK in het oog en we doken zowat tegelijk naar de grond om dat stuk alliancetuig te grazen te nemen (we waren beide nog niet in pvp). Toen we eenmaal aankwamen was 'ie gevanished en zagen we hem niet meer. Minuut later kreeg de rogue hulp van een 90 nelf warrior en de twee 90's gingen met elkaar knokken. Rogue hielp warrior, ik besloot rogue aan te vallen, doodde hem en werd zelf door warrior afgemaakt.
Goed, rogue en ik terug naar onze lijken, waar de 90's nog steeds aan het knokken waren. We stappen allebei op onze flying mount omdat we niet weer dood wilden, en ineens hangt de rogue voor me, springt op 100 meter hoogte recht op me af en weet me gewoon af te slachten![]()
Killing Spreequote:Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Over ganken gesproken, ik had gister iets bizars en hilarisch
Ik vloog wat rond in Hellfire Peninsula en zag dat een 60 worgen rogue de 3 torens aan het innemen was. Vervolgens kreeg ik een 90 belf DK in het oog en we doken zowat tegelijk naar de grond om dat stuk alliancetuig te grazen te nemen (we waren beide nog niet in pvp). Toen we eenmaal aankwamen was 'ie gevanished en zagen we hem niet meer. Minuut later kreeg de rogue hulp van een 90 nelf warrior en de twee 90's gingen met elkaar knokken. Rogue hielp warrior, ik besloot rogue aan te vallen, doodde hem en werd zelf door warrior afgemaakt.
Goed, rogue en ik terug naar onze lijken, waar de 90's nog steeds aan het knokken waren. We stappen allebei op onze flying mount omdat we niet weer dood wilden, en ineens hangt de rogue voor me, springt op 100 meter hoogte recht op me af en weet me gewoon af te slachten![]()
Zijn er nog zat, je moet alleen wat harder zoeken.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:06 schreef Idanue het volgende:
Ik twijfel of ik ook nog weer ga beginnen.
Ik hou dus helemaal niet van de dungeon of raid finder en moet dus een actieve guild zien te vinden die een beetje dingen samen doet.
Laatste guild waar ik in zat was best gezellig maar die deden alles in LFG en LFR en dan 1 of 2 keer per week een raid samen, ook niet echt gezellig.
Zijn er nog van zulke guilds of is het tegenwoordig alleen maar LFG en LFR?
Zodra Warlords of Draenor uitkomt (volgende maand) gaan de cijfertjes omlaag. Iedereen minder hp en iedereen minder dmgquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:46 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond voor het eerst ingelogd sinds 2008. (10 day trial)
WTF man
Met 2 guildies BWL en AQ40 gecleared for old times sake, maar dat was best apart, in 15 minuten tijd heel BWL clear terwijl ik daar vroeger maanden mee bezig ben geweest.
Oh en lachen man die 700k HP van lvl 90 figuren, kwam ik aan met mijn 12k @ lvl 70.
Ja dat had ik gelezen inderdaad.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:13 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zodra Warlords of Draenor uitkomt (volgende maand) gaan de cijfertjes omlaag. Iedereen minder hp en iedereen minder dmg
Ik heb met een alt echt zo'n 20 guilds uitgeprobeerd. Maar ik vond het allemaal niks. Steeds doodstil en als je iets vroeg of hallo zei oid dan werd er ook niets gezegd. Toen maar m'n eigen guild begonnen voor mij en mijn vriendinnen. Maar ja, die spelen ook heel onregelmatig. In het guild van mijn main wordt nog het meest gekletst, maar daar voel ik me standaard 'het vriendinnetje van...'quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 10:06 schreef Idanue het volgende:
Ik twijfel of ik ook nog weer ga beginnen.
Ik hou dus helemaal niet van de dungeon of raid finder en moet dus een actieve guild zien te vinden die een beetje dingen samen doet.
Laatste guild waar ik in zat was best gezellig maar die deden alles in LFG en LFR en dan 1 of 2 keer per week een raid samen, ook niet echt gezellig.
Zijn er nog van zulke guilds of is het tegenwoordig alleen maar LFG en LFR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |