shadow priest is ziek in WoD, en prepatch is over 2 wekenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:54 schreef Syphixx het volgende:
[..]
eentje is genoeg ... met z'n kut dps
Snap niet dat mensen levelen leuk vindenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Undead Warlock als 58 in Hellfire Peninsula geparkeerd en lekker verder gegaan op een verse Troll Warrior. Binnen 5u van 1 naar 21
Zo slecht is shadow priest helemaal niet of je kan er niet mee omgaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:54 schreef Syphixx het volgende:
[..]
eentje is genoeg ... met z'n kut dps
Heb er zin inquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
shadow priest is ziek in WoD, en prepatch is over 2 weken
Ik vind het een stuk leuker dan raiden, elke keer hetzelfde doen in de hoop dat jouw gear dropt =quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:24 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen levelen leuk vindenJa tot 20 of zo is leuk ,want dat gaat snel maar dan heb ik al geen zin meer
Zolang er maar geen patchwerk fights komen, dotweaven lijkt me niks. En ik hoop op FDCL beter als Insanity, dan hebben we echt een vette rotation.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:26 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Zo slecht is shadow priest helemaal niet of je kan er niet mee omgaan(en ja ik weet dat het geen lock/mage is met imba dps
maar slecht nee )
[..]
Heb er zin in(main =spriest
)
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:12 schreef Cornelis83 het volgende:
Oke, nu voel ik me weer een beetje noob
Zojuist in LFR voor 2de keer dat mensen roepen: Lock, CR. En ik denken, hoe doe ik een CR dan? Locks hebben toch helemaal geen CR? Alleen maar Soul stone maar dat kan alleen op mensen die nog leven.
Blijkbaar is dat dus veranderd met MoP of tijdens een patch of zo, geen idee wanneer, maar je kan dus ook soul stone gebruiken om iemand weer te ressenEn daar kom ik na 2 maanden al achter ^^
EDIT: zie nu dat het met cata al kon. Maar toen speelde ik geen Warlock, alleen mage en pala. Heb wel een lock geleveld tijdens WotLK en toen kon het nog niet.
Ik zat vanaf lvl 15 bijna continu dungeons te doen en tussendoor wat te questen als de queue wat langer duurdequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind levelen, en zeker dat zo snel mogelijk levelen, echt niet leuk
Altijd geweest, heb alleen even een pauze van dik 2 jaar genomenquote:
Ik vind tot 60 redelijk te doen. Zit tenminste een flow in. Maar wanneer je outland, northrend, cata en pandaria binnen gaat, dan krijg je echt snel een burnout :/ Heirlooms+dungeons for life.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:24 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen levelen leuk vindenJa tot 20 of zo is leuk ,want dat gaat snel maar dan heb ik al geen zin meer
Nou, ik kom er net achter dat ik dus continu dezelfde dungeons krijg en zie in mijn dungeonfinder maar twee dungeons staan tussen level 50 en 60quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:29 schreef topdeck het volgende:
Ik vind tot 60 redelijk te doen. Zit tenminste een flow in. Maar wanneer je outland, northrend, cata en pandaria binnen gaat, dan krijg je echt snel een burnout :/ Heirlooms+dungeons for life.
Ja en op 55 kreeg ik er toch twee bijquote:
ik zweef rond de tank op de meter met ilvl 561quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 02:26 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Zo slecht is shadow priest helemaal niet of je kan er niet mee omgaan![]()
Oh wow... da's niet best.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:19 schreef Syphixx het volgende:
ik zweef rond de tank op de meter met ilvl 561
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:19 schreef Syphixx het volgende:
[..]
quote:
quote:
Heb er zin om weer door Outlands en Northrend heen te raggenquote:
Dan ben je gewoon kut.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:19 schreef Syphixx het volgende:
[..]
Vashj'ir.... Doe je ook aan SM met je vriend?quote:Op zondag 5 oktober 2014 03:19 schreef Isabeau het volgende:
Northrend vind ik altijd leuk, Outland niet zo. En Vashj'ir vind ik geweldig, omdat ik daar met vriendlief Cata ben begonnen
Ik vroeg me eerst af of dat misschien het startgebied in WoD zou zijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 03:58 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vashj'ir.... Doe je ook aan SM met je vriend?
Scarlet Monastry blijft gewoon een instance toch?quote:Op zondag 5 oktober 2014 04:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vroeg me eerst af of dat misschien het startgebied in WoD zou zijn
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:29 schreef GlenSpey het volgende:
En we pikken onze 46 rogue weer op vandaag. Doel is om Outland te halen deze middag
Wat is je main?quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:01 schreef Syphixx het volgende:
[..]
ah, zolang m'n main maar aan in de top 2 blijft, ben ik gewoon tevreden
vooral surv jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:26 schreef GlenSpey het volgende:
Hunter wordt anders wel hard geraakt in WoD
Ehm Fan of Knives en Crimson Tempest...quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:54 schreef GlenSpey het volgende:
Krijgt mijn rogue ook nog iets van een fatsoenlijke AOE verderop?
Ik heb namelijk assassination, prima voor single targetting maar voor meerdere mobs heb ik helemaal niets in huis. Combat heeft een AOE talent maar dat is wel een 'ten koste van talent'.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef TwyLight het volgende:
Van mij mogen ze hunter wel perongelijk uit het spel verwijderen
Ik wilde nou net een hunter gaan levelen als volgende char. Enige class die ik niet hebquote:Op zondag 5 oktober 2014 20:25 schreef TwyLight het volgende:
Van mij mogen ze hunter wel perongelijk uit het spel verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |