abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:58:08 #26
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_145250725
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:05 schreef gynaika het volgende:

[..]

Dat zal men zeker proberen maar het zal niet lukken. Volgens de profetieën in de Bijbel zal de mensheid een zeer grote verdrukking moeten ondergaan om uiteindelijk tot verlossing te komen door ingrijpen van Jezus Christus. Hij zal overwinnen. Zonder de Bijbel zou ik van deze wereldsituatie niets kunnen begrijpen.
Jezus, het meest bespottelijke nooit-bestaande fabelfiguur die de mens ooit bedacht heeft.

overigens .. Project Blue Beam is wel in de pipe line
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:59:55 #27
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_145250780
De Derde Wereldoorlog zal gestart worden als Google de VS heeft voorzien van een robot leger.
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:03:22 #28
52357 Lambiekje
pi_145250890
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 09:23 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Als het een religie-oorlog wordt -en zo ziet er wel naar uit- , gaan er in vele landen interne oorlogen uitbreken omdat islam nu eenmaal overal verspreid zit.
...waarom dacht men dat het immigratie van allochtonen zulke groteske vormen aanneemt overal en nergens in Europa. Waarom er subsidies verstrekt worden voor moskeen e.d.

New World Order is niet alleen 1 centrale macht het is ook 1 religie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_145252667
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jezus, het meest bespottelijke nooit-bestaande fabelfiguur die de mens ooit bedacht heeft.

overigens .. Project Blue Beam is wel in de pipe line
ad 1 We zullen zien...

ad 2 Daar is dus onderscheidingsvermogen voor nodig. Gesimuleerd of echt.
pi_145260569
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 13:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...waarom dacht men dat het immigratie van allochtonen zulke groteske vormen aanneemt overal en nergens in Europa. Waarom er subsidies verstrekt worden voor moskeen e.d.

New World Order is niet alleen 1 centrale macht het is ook 1 religie.
Ja, of de grote "geen religie" religie. Zijn we al aardig onderdeel van niet.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:32:59 #31
52357 Lambiekje
pi_145285209
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 12:59 schreef Revolution-NL het volgende:
De Derde Wereldoorlog zal gestart worden als Google de VS heeft voorzien van een robot leger.
eerder als het cash-geld is afgeschaft.
  Moderator dinsdag 7 oktober 2014 @ 10:19:00 #32
249559 crew  Lavenderr
pi_145286207
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 17:32 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Ja, of de grote "geen religie" religie. Zijn we al aardig onderdeel van niet.
Idd. Nederland onkerkelijkt heel snel.
pi_145286876
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Idd. Nederland onkerkelijkt heel snel.
En als we niet uitkijken wordt die leegte opgevuld door islam.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_145287170
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

En als we niet uitkijken wordt die leegte opgevuld door islam.
En wat doen al die atheïsten dan? :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 12:54:55 #35
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145290590
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik ben al om hoor :') ik zag die vijfde colonne aankomen en koos المال voor mijn البيض
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_145290624
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik ben al om hoor :') ik zag die vijfde colonne aankomen en koos المال voor mijn البيض
Ik heb mijn baard al op 1 vuistlengte :7
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Moderator dinsdag 7 oktober 2014 @ 15:33:52 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_145295914
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:54 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

quote:
6s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 12:56 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik heb mijn baard al op 1 vuistlengte :7
Dat valt me tegen van jullie :{
pi_145299144
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

http://nos.nl/artikel/706(...)htelingen-syrie.html

Nou ik kan al bijna waarzegger worden.

Klopt hoor, denk dat we of een ww2 variant krijgen met strijd tussen 2 supermachten, en alle overige landen die door gunstig liggend grondgebied in de oorlog betrokken word.

Of we krijgen een grote Guirilla wereld oorlog waarbij bijna elk land op de planeet betrokken is.
Zo heb ik het nog niet eens bekeken, maar dat zou echt heel goed kunnen ja.
Groot fan van User Wotte
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 17:24:42 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145300595
quote:

[..]

Toekijken? beetje met spandoeken aan de zijlijn staan?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_145301280
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 17:24 schreef theguyver het volgende:

[..]

Toekijken? beetje met spandoeken aan de zijlijn staan?
Mwah, zolang een religie niet de dienst gaat uitmaken in Nederland qua wetgeving zal het me aan m'n reet roesten welke de grootste is.
De kerken lopen al jaren leeg en een hoop daarvan zoeken hun heil in alternatieve religies of new age gefreubel... of dat nu beter of slechter is laat ik even in het midden :)
pi_145303018
Zal er best eens komen ja. Maar nu niet.
Zonder wrijving geen glans
pi_145306162
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 18:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zal er best eens komen ja. Maar nu niet.
Hoe weet je dat zo zeker?
Groot fan van User Wotte
pi_145326595
Het zou wel een breuk met het verleden zijn als er geen volgende wereld oorlog zal komen. Ik vind Rusland dan een groter potentieel gevaar dan IS:

quote:
President Vladimir Putin privately threatened to invade Poland, Romania and the Baltic states, according to a record of a conversation with his Ukrainian counterpart.
http://www.telegraph.co.u(...)e-Baltic-states.html
  woensdag 8 oktober 2014 @ 14:10:18 #44
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_145329282
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 12:56 schreef User8472 het volgende:
Het zou wel een breuk met het verleden zijn als er geen volgende wereld oorlog zal komen. Ik vind Rusland dan een groter potentieel gevaar dan IS:

[..]

http://www.telegraph.co.u(...)e-Baltic-states.html
Dus opscheppen is tegenwoordig al dreigen :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_145333240
Daar gaat het ook maar steeds door:

'Ondanks bestand honderden doden in Oekraïne'

Sinds het begin van het staakt-het-vuren in Oost-Oekraïne zijn zeker 331 mensen om het leven gekomen. Dat melden de Verenigde Naties (VN) woensdag.

Volgens het bureau van de Hoge Commissaris voor de Mensenrechten wordt er nog altijd gevochten.

De pro-Russische separatisten en de Oekraïense regering werden het 5 september eens over een bestand. Desondanks wordt nog altijd gevochten in en rond rebellenbolwerk Donetsk. Ook in Debaltseve en Stsjastje is het niet veilig.

Bij de zes maanden durende strijd zijn minstens 3.660 mensen gedood en zijn 8.700 mensen gewond geraakt, schat de VN in een rapport, dat een periode van half april tot 6 oktober bestrijkt. De organisatie benadrukt dat sommige doden die na 5 september zijn geteld mogelijk al voordien waren overleden.

De gevechten in Donetsk concentreren zich vooral rond de luchthaven die in handen is van de regering. Geregeld belanden verdwaalde raketten in woonwijken. Het stadsbestuur van Donetsk meldde woensdag nog dat er drie burgers door beschietingen om het leven zijn gekomen.

Het ministerie van Buitenlandse Zaken laat woensdag weten dat Nederland 1,88 miljoen extra aan de Organisatie voor Veiligheid en Samenwerking in Europa (OVSE) geeft voor haar waarnemersmissie in Oost-Oekraïne. Verder overweegt het kabinet extra waarnemers voor de missie aan te bieden.

Het fragiele bestand tussen de rebellen en het Oekraïense leger wordt gecontroleerd door de OVSE. ''Het is van groot belang dat de OVSE in staat wordt gesteld om de naleving van het staakt-het-vuren adequaat te monitoren. Daarvoor is extra capaciteit nodig'', aldus minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken.

Voor Nederland is het belangrijk dat de rust in het gebied terugkeert omdat de repatriëringsmissie van het neergeschoten toestel MH17 tot dusver niet kan worden afgerond omdat het te gevaarlijk is in de regio.

Het kabinet trok eerder al 1 miljoen euro uit voor de OVSE-missie. Ook heeft Nederland een aantal waarnemers bijgedragen.

http://www.nu.nl/buitenla(...)den-in-oekraine.html
pi_145391514
Daar gaat het ook niet goed :N

Noord- en Zuid-Korea hebben elkaar vrijdag beschoten met artillerievuur bij de grens tussen de twee landen.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-artillerievuur.html
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:37:26 #47
52357 Lambiekje
pi_145669704
US Army drafts blueprint for World War III

With US politicians and the American media engaged in an increasingly acrimonious debate over the strategy guiding the latest US war in the Middle East, the United States Army has unveiled a new document entitled the Army Operating Concept (AOC), which provides a “vision of future armed conflict” that has the most ominous implications. It is the latest in a series of documents in which the Pentagon has elaborated the underlying strategy of preventive war that was unveiled in 1992—that is, the use of war as a means of destroying potential geopolitical and economic rivals before they acquire sufficient power to block American domination of the globe.

The document was formally released at this week’s Association of the United States Army (AUSA) conference, an annual event bringing together senior officers and Defense Department officials for a series of speeches and panel discussions, along with a giant trade show mounted by arms manufacturers to show off their latest weapons systems and pursue lucrative Pentagon contracts.

Much of this year’s proceedings were dominated by dire warnings about the impact of cuts to the Army’s troop strength brought about by sequestration. Gen. Raymond Odierno, chief of staff of the Army, told reporters at the AUSA conference Monday that he was “starting to worry about our end strength” and regretting having told Congress in 2012 that the Army could manage with 490,000 active-duty soldiers.

bron
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 16:59:36 #48
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_145670277
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:37 schreef Lambiekje het volgende:
US Army drafts blueprint for World War III

With US politicians and the American media engaged in an increasingly acrimonious debate over the strategy guiding the latest US war in the Middle East, the United States Army has unveiled a new document entitled the Army Operating Concept (AOC), which provides a “vision of future armed conflict” that has the most ominous implications. It is the latest in a series of documents in which the Pentagon has elaborated the underlying strategy of preventive war that was unveiled in 1992—that is, the use of war as a means of destroying potential geopolitical and economic rivals before they acquire sufficient power to block American domination of the globe.

The document was formally released at this week’s Association of the United States Army (AUSA) conference, an annual event bringing together senior officers and Defense Department officials for a series of speeches and panel discussions, along with a giant trade show mounted by arms manufacturers to show off their latest weapons systems and pursue lucrative Pentagon contracts.

Much of this year’s proceedings were dominated by dire warnings about the impact of cuts to the Army’s troop strength brought about by sequestration. Gen. Raymond Odierno, chief of staff of the Army, told reporters at the AUSA conference Monday that he was “starting to worry about our end strength” and regretting having told Congress in 2012 that the Army could manage with 490,000 active-duty soldiers.

bron
En ook voor een zombie apocalypse!
http://www.wetpaint.com/w(...)ocalypse-contingency

Welke zal er eerder komen :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 18 oktober 2014 @ 17:08:15 #49
52357 Lambiekje
pi_145670489
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 16:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

En ook voor een zombie apocalypse!
http://www.wetpaint.com/w(...)ocalypse-contingency

Welke zal er eerder komen :)
tja ... men houdt al zombi-drills
pi_145671698
quote:

[..]

Hopelijk houden die zich bij hun atheïsme. IS dringt islam op aan iedereen die niet in Allah gelooft. Als in, wie niet voor ons is, is tegen ons. Een beetje zoals de VS doen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')