abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146034063
Vruchtvlees is wel geler en minder oranje dan op die foto's van jou Robin!
Klaar met roosteren nu. Tijd om 'm op te eten. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_146034299
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:32 schreef minilot het volgende:
Ben benieuwd!
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:52:03 #253
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146034653
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 14:32 schreef minilot het volgende:
En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En? En?
pi_146035041
Heeeeeeeeeeeeeeeel lekker! ^O^
Ik hou sowieso wel van pompoen, maar deze heeft echt knuffelzacht vruchtvlees (na het roosteren) en smaakt inderdaad naar kastanje! O+
Ik ben blij dat ik er meteen drie heb gekocht! Voor zo'n beetje al die Amerikaanse recepten met pompoen waar nu rond Halloween de blogs mee vol staan is deze pompoen ongetwijfeld een voortreffelijke keuze :9

Voor mijn lunch ermee, zie het Foodgawkertopic.
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 8 november 2014 @ 00:43:24 #255
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146423296

Tadaaaaaaaaaaaaaaaa, mijn overzicht van alle stands in de markthal waar je als Asian Food Lover je hart kunt ophalen. Van Wah Nam Hong supermarkt tot tropische vruchten, Aziatische groenten en lekkere eettentjes:
http://www.aziatische-ingredienten.nl/markthal-rotterdam/
  zaterdag 8 november 2014 @ 00:45:37 #256
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146423336
En ik hield na het relaas van Iwanius mijn hart vast bij het Vietnamese kraampje, maar hun Special Banh Mi was gewoon hardstikke lekker. Niks mis mee.
(ja, het kan altijd beter met meer originele smaken, maar het was echt heus gewoon een lekker broodje, zelfs na een half uur in alufolie)

(kleeeeeein beetje vals gespeeld, want zij deden er 1 miezerige stengel koriander op en dat heb ik thuis vervangen door meer koriander)
  zaterdag 8 november 2014 @ 01:21:00 #257
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_146423970
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef minilot het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeel lekker! ^O^
Ik hou sowieso wel van pompoen, maar deze heeft echt knuffelzacht vruchtvlees (na het roosteren) en smaakt inderdaad naar kastanje! O+
Ik ben blij dat ik er meteen drie heb gekocht! Voor zo'n beetje al die Amerikaanse recepten met pompoen waar nu rond Halloween de blogs mee vol staan is deze pompoen ongetwijfeld een voortreffelijke keuze :9

Voor mijn lunch ermee, zie het Foodgawkertopic.
Wat heb je allemaal nog meer met pompoen gemaakt? :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zaterdag 8 november 2014 @ 01:30:11 #258
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_146424098
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 00:45 schreef RobinOok het volgende:
En ik hield na het relaas van Iwanius mijn hart vast bij het Vietnamese kraampje, maar hun Special Banh Mi was gewoon hardstikke lekker. Niks mis mee.
(ja, het kan altijd beter met meer originele smaken, maar het was echt heus gewoon een lekker broodje, zelfs na een half uur in alufolie)

[ link | afbeelding ]

(kleeeeeein beetje vals gespeeld, want zij deden er 1 miezerige stengel koriander op en dat heb ik thuis vervangen door meer koriander)
Heb je ergens nog en ouwe afgelebberde sigaar zien liggen?
Dan was Iwanius er dus ook geweest.
Gewoon omdat het vandaag is. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_146424151
Prijzen van groente en fruit in die hal liggen vies hoog
blablablabla
  zaterdag 8 november 2014 @ 01:42:34 #260
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146424249
Ik vind het eigenlijk reuze meevallen, die prijzen.

(en nee, geen sigaren gezien :-) )
pi_146424591
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 00:43 schreef RobinOok het volgende:

Tadaaaaaaaaaaaaaaaa, mijn overzicht van alle stands in de markthal waar je als Asian Food Lover je hart kunt ophalen. Van Wah Nam Hong supermarkt tot tropische vruchten, Aziatische groenten en lekkere eettentjes:

RobinOok overzicht vd Markthal voor Aziatische Foodlovers.
Mooi,welkome aanvulling op wat ik eerder neerpende.

quote:

:? Ik heb er niets genuttigd hoor zoals hier te lezen is. De bediening stond mij niet aan en als ik op deze manier wegga dan keer ik er nooit meer terug.

V.w.b. die baquet van hun kun je zien dat het doodgewoon ' AH' (goedkoop) stokbrood is. Kun je nagaan hoe spot on ik was toen ik in mijn ervaring hun eten bagataliseerde. Bedoel als dat al zo goedkoop wordt geprepareerd dan.... :') Hier bij Deli Tasty heb ik precies zo een zelfde broodje genomen als dat jij hebt. Het verschil in brood zie je ook gelijk! Hier een betere foto! Maar ja,wat wil je. Bij Deli Tasty heb je geen HK Chinezen.

Kortom meer waar (kwaliteit) voor je geld! :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2014 02:17:58 ]
  zaterdag 8 november 2014 @ 02:41:48 #262
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146424790
Nou, sorry, misschien kijk ik er overheen, maar ik herken of zie geen baguette op jouw foto's.
pi_146425135
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 15:02 schreef minilot het volgende:
knuffelzacht vruchtvlees
Knuffelzacht :D Mooi woord! _O-
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zaterdag 8 november 2014 @ 12:30:19 #264
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_146428773
quote:

[ link | afbeelding ]

Ziet er goed uit, ik heb het broodje beef gegeten, erg simpel maar gewoon lekker.

En hele aardige mensen. Maar dat had ik al eerder geschreven.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_146434273
Het viel mij een beetje tegen eerlijk gezegd..

De markthal vond ik niet zo boeiend, veel kleiner dan ik dacht en niet zo'n bijzonder assortiment als ik gehoopt had. Vooral veel (dure) eettentjes vond ik. 8.50 voor 2 mini kroketjes, nee bedankt.. De markt ervoor is leuker.

Ik ga nog wel eens terug als ik eens decadent kan doen en er uit eten kan gaan, maar in principe hoef ik niet zo ver te reizen om dezelfde leuke dingen ergens anders te vinden ;)
pi_146449974
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 18:55 schreef Peter het volgende:
Zou het stinken als je daar je raampje open zet? Die vislucht etc..
Vis mag absoluutniet stinken
pi_146450000
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 00:11 schreef y8987 het volgende:

[..]

Vis mag absoluutniet stinken
Ik vind elke viskraam stinken :+
dag
pi_146450453
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2014 00:12 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik vind elke viskraam stinken :+
Klopt en dat is een slecht teken.

Verse vis is compleet geurloos
pi_146451110
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 02:41 schreef RobinOok het volgende:
Nou, sorry, misschien kijk ik er overheen, maar ik herken of zie geen baguette op jouw foto's.
Click en Click.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 00:41:43 ]
pi_146451204
quote:
15s.gif Op zondag 9 november 2014 00:41 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Click en Click.
Dat zijn van die harde Turkse nepkadetten toch ? :@
dag
pi_146451209
:Y Beter vind ik qua smaak en structuur dan die Franse immitatie baquettes van AH.
Sowieso vind ik dat de Marokkanen en Turken betere broden bereiden.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 00:45:47 ]
pi_146451243
Die smaken ook totaal anders dan een echte Franse Baguette of Flûte..
dag
pi_146451286
Jawel maar die dus bij die Vietnamees in de Markthal worden gebruikt zijn gewoon van de AH gehaald,waar je ze ook ziet liggen. Totaal de naam als echte baquette/stokbrood niet eens waard.
  zondag 9 november 2014 @ 00:50:00 #274
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_146451385
quote:
15s.gif Op zondag 9 november 2014 00:41 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Click en Click.
Ja, nee, niet overheen gekeken dus. Dat was wat ik vannacht ook zag. Geen Fransman die dat zou herkennen als een baguette. En dus geen Vietnamees die dat zou herkennen als een bánh mì.
Kan verder best lekker geweest zijn, maar noem het dan broodje ietsanders, maar geen banh mi.

Ik weet niet hoe de baguette van de AH smaakt, ik eet die nooit, want ik hou niet van stokbrood. Ik eet heel soms een stokbroodje een of ander bij de kantine op mijn werk of delifrance of zo, maar die bevestigen normaal gesproken alleen maar dat ik niet van stokbrood houd.

Turkse broodjes vind ik ook wel okay, weer heel anders, want nogal gebakken lucht. Maar als ze me die zouden geven bij een Vietnamees broodje zou ik me redelijk bekocht voelen.
Deze van de markthal vond ik lekker. Tegen alle verwachtingen in dus.

[ Bericht 10% gewijzigd door RobinOok op 09-11-2014 01:19:19 ]
pi_146451595
Ja,nee ga ff miereneuken. Ik noemde het ook eerder een broodje voor het gemak. :')

Waar jij aan voorbij gaat is dat die Markthal Vietnamees waar ik dus ben weggelopen echt laat merken dat ze geen echte Vietnamees zijn maar gewoon HK lui die net zo als met die all you can eat toko's ('Japans') de Vietnamese keuken immiteren en het bij hun niet om de traditionaliteit van alles gaat maar puur de commercie en dus met deze slechte/goedkoop stokbrood aankomen zetten i.v.g met bijvoorbeeld Deli Tasty op de Meent die tenminste beter brood gebruiken dan die ÁH' immitatie troep. En dan heb ik het niet eens hoe het belegen is.

I.i.g. zag ik op jouw broodje al meer groenvoer (zoveel wortel?) dan op dat broodje wat ik had.

I.i.g. is de Banh Mi van Deli Tasty meer 'echt'Vietnamees dan wat ze in de Markthal voorschotelen i.m.o. Ik zou zeggen ga die eens uitproberen en ik hoor het wel.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2014 00:58:30 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')