Dat is dan meer dan 27 jaar geledenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze Samzz?![]()
Ik ben zo awesome dat ik destijds mijn eigen soep merk had.
Bestaat nog steeds hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan meer dan 27 jaar geleden.
Niet, maar 17. En in België verkopen ze het nog steeds.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan meer dan 27 jaar geleden.
Nooit van gehoord.quote:
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet, maar 17. En in België verkopen ze het nog steeds.
Het is gewoon de normale cup-a-soup, alleen tot ik meen 1997 viel het onder de merknaam Royco.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar is het ook lekkere soep Royco?
En Thijs, klinkt alsof de date goed gegaan is, was zo nieuwsgierig dat ik toch maar even teruggelezen hebLeuk!
Ja, was ook erg leuk. Ze wil nog wel een date maar ze heeft nu even een dipje. Maar we hebben ons erg vermaakt en ze is in het echt veel leuker dan ik dacht. Nu niet te hard van stapel lopenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar is het ook lekkere soep Royco?
En Thijs, klinkt alsof de date goed gegaan is, was zo nieuwsgierig dat ik toch maar even teruggelezen hebLeuk!
Vooral niet doen nee...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, was ook erg leuk. Ze wil nog wel een date maar ze heeft nu even een dipje. Maar we hebben ons erg vermaakt en ze is in het echt veel leuker dan ik dacht. Nu niet te hard van stapel lopen
Au...quote:
Ah, wat sociaal van jou dat jij ze daarmee heb laten wegkomen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is gewoon de normale cup-a-soup, alleen tot ik meen 1997 viel het onder de merknaam Royco.
Maar aangezien ze bang waren voor rechtszaken van mijn kant hebben ze het maar ondergebracht bij Unox.
Ja ik had ze kapot kunnen procederen natuurlijk, maar voor je het weet heb je opeens een soepmerk in handen, en ik heb nooit de ambitie gehad om in de soepbusiness te gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, wat sociaal van jou dat jij ze daarmee heb laten wegkomen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief dat jij je ervaring deelt met ons allen
Nu even een dipje?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, was ook erg leuk. Ze wil nog wel een date maar ze heeft nu even een dipje. Maar we hebben ons erg vermaakt en ze is in het echt veel leuker dan ik dacht. Nu niet te hard van stapel lopen
Dipje?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet? Altijd leuk, beetje PvdA-er uithangen, tomatensoep uitdelen aan huisvrouwrtjes en smart tijdens de nieuwjaarsduik, koude meisjes in bikini die warmte zoeken...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik had ze kapot kunnen procederen natuurlijk, maar voor je het weet heb je opeens een soepmerk in handen, en ik heb nooit de ambitie gehad om in de soepbusiness te gaan.
Tomatensoep is meer iets voor de SP...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet? Altijd leuk, beetje PvdA-er uithangen, tomatensoep uitdelen aan huisvrouwrtjes en smart tijdens de nieuwjaarsduik, koude meisjes in bikini die warmte zoeken...
Mja dat heb je dus gewoon aan je voorbij laten gaan.
Myr, ben je vanmiddag nog naar de opening van de nieuwe Foodmarkt geweest in de nieuwe markthal?quote:
Ik beweer ook niet dat mijn keuzes altijd de juiste zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet? Altijd leuk, beetje PvdA-er uithangen, tomatensoep uitdelen aan huisvrouwrtjes en smart tijdens de nieuwjaarsduik, koude meisjes in bikini die warmte zoeken...
Mja dat heb je dus gewoon aan je voorbij laten gaan.
Ook goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tomatensoep is meer iets voor de SP...
Nah, ik ga wel als het allemaal wat rustiger is. Ik hou van koken, maar meestal niet van al die luxe producten. Heb er simpelweg ook het geld niet voor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Myr, ben je vanmiddag nog naar de opening van de nieuwe Foodmarkt geweest in de nieuwe markthal?
Foto's/filmpjes zien er mooi uit, maar ben benieuwd of het ook echt de moeite is.
Nee ik ook niet echt maar het rondneuzen is altijd wel weer leuk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ik ga wel als het allemaal wat rustiger is. Ik hou van koken, maar meestal niet van al die luxe producten. Heb er simpelweg ook het geld niet voor.
Ja dat is wel waar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee ik ook niet echt maar het rondneuzen is altijd wel weer leuk.
In al die winkeltjes hier in de buurt ben ik er van 20% van de producten ook nog serieus steeds niet achter wat het überhaupt is.
quote:
Ze heeft niet gezegd wat het was, maar ze wil wel erg graag een 2e date. Dus dat is positiefquote:
Dit, ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
Mijn alarmbellen gaan altijd af bij het woord dipje.
Als je het dan hebt over down dan klinkt het gelijk weer zo permanent.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
Dipje is toch een verzachtend woord voor depressiequote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je het dan hebt over down dan klinkt het gelijk weer zo permanent.
En hoe ging je sollicitatie?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:01 schreef El_Thijs het volgende:
Ach, het valt allemaal wel mee. Ze wil in ieder geval wel weer op date met me dus dat is een positief iets
Topic heeft een dipjequote:
Voordeel is wel dat al weet wat je voor 'r mee kan brengen de tweede date.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat al weet wat je voor 'r mee kan brengen de tweede date.
[ afbeelding ]
Wel gelijk de 10mg variant natuurlijk.
Zou een goeie beurt niet veel beter helpen tegen haar dipje?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat al weet wat je voor 'r mee kan brengen de tweede date.
[ afbeelding ]
Wel gelijk de 10mg variant natuurlijk.
Je bent nogal geobsedeerd door seks de laatste maanden, Tijn. Een zorgwekkende ontwikkeling.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou een goeie beurt niet veel beter helpen tegen haar dipje?
(Verlate) Pubertijd, altijd lastig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent nogal geobsedeerd door seks de laatste maanden, Tijn. Een zorgwekkende ontwikkeling.
Tijn, dat je je vriendin aan je cocktailstick rijgt wil niet zeggen dat we dat allemaal moeten doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou een goeie beurt niet veel beter helpen tegen haar dipje?
Alleen de laatste maanden?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent nogal geobsedeerd door seks de laatste maanden, Tijn. Een zorgwekkende ontwikkeling.
Misschien, daar kunnen wij niet over oordelen. Maar nu je een vriendin hebt leg je het er zo dik op als roomboter op peperkoek.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen de laatste maanden?Ik ben al een oversekste puber sinds mijn 16de
Misschien is het omdat ik het nu meer durf te uitenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien, daar kunnen wij niet over oordelen. Maar nu je een vriendin hebt leg je het er zo dik op als roomboter op peperkoek.
Ik vind van wel. Vooral als je het op kandijkoek doet. Smaaktquote:
Het 'heb je weleens geneukt dan?' kunnen ze niet meer gebruikenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien is het omdat ik het nu meer durf te uiten
Oh gelukkigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het 'heb je weleens geneukt dan?' kunnen ze niet meer gebruiken
Zekerquote:
Dat is ook erg lekkerquote:
Noem nog eens iets dan?quote:
Nou ja, er schijnen ook goede schaatsers vandaan te komen.quote:
Jij snoepkontquote:
Daar heb ik niks mee.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, er schijnen ook goede schaatsers vandaan te komen.
dat valt wel mee maar ik heb een beetje veel appelsquote:
Zelf geplukt?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat valt wel mee maar ik heb een beetje veel appels![]()
[ afbeelding ]
Appeltaart.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat valt wel mee maar ik heb een beetje veel appels![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
samen met de mannen
@fera
Deze zijn super lekker. Perfect voor appelmoes en appeltaart.
Heb al 2 grote wekpotten met appelmoes![]()
Ik heb liever Oma Smithquote:
Sweet punani?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:11 schreef artelligence het volgende:
<Faxie>
Ik heb liever andere appeltjes
</Faxie>
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:11 schreef artelligence het volgende:
<Faxie>
</Faxie>
Appeltjes van Oranjequote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:11 schreef artelligence het volgende:
<Faxie>
</Faxie>
Leg dat eens uit danquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het verschil niet weten tussen appels en pruimen
Appels zijn tieten en pruimen zijn kutjes.quote:
Wat we toch zouden moeten zonder deze vrouw.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Appels zijn tieten en pruimen zijn kutjes.
Gr gr.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat we toch zouden moeten zonder deze vrouw.
Lekker plat, maar wel duidelijk, of hoe was die beroemde slogan ook alweer?quote:
En meloenen dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Gr gr.
Dan moet je bij Samzz wezen.quote:
Is daar een slogan van?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Lekker plat, maar wel duidelijk, of hoe was die beroemde slogan ook alweer?
Durfde je zelf niet?quote:
En ik heb een banaan om die pruim te perenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Gr gr.
Precies. Je spreekt de taal al.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En ik heb een banaan om die pruim te peren
2 stuks fruit iedere dagquote:
sletquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb vandaag een appel en een banaan op.
quote:
Smooth as yats?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:39 schreef yats het volgende:
[..]
Lekker plat, maar wel duidelijk, of hoe was die beroemde slogan ook alweer?
Dat gaat nooit passenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:47 schreef artelligence het volgende:
Volgende TT wordt iets met Samzz en meloenen
Wat emogif je mij?quote:
Stins banaan tussen Samzz's meloenen?quote:
Whahaquote:
Sorry feertjequote:
quote:
Ik mis een aantal namenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
Move like Jagger
Swag like Faxie
Smooth like yatsie
Sexy like Artie
Awesome like Tijnbreinquote:
Soep was het toch?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben niet in 1 woord te omschrijven.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
Move like Jagger
Swag like Faxie
Smooth like yatsie
Sexy like Artie
Sweet like strawberryquote:
En dan krijg ik hornyquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Sweet like strawberry
Blessed like yvie
Ik heb wel moves hoor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
Move like Jagger
Swag like Faxie
Smooth like yatsie
Sexy like Artie
Yats...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Sweet like strawberry
Blessed like yvie
Voor klachten gaarne bellen met 0900-notmymistakequote:
Beetje voorspelbaar, maar oké.quote:
Cuddly like feer?quote:
Ben ik knuffelbaar?quote:
Jaquote:
Sarcasme. Ik ruik het.quote:
quote:
Kom op mijn verjaardag.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:03 schreef artelligence het volgende:
Ik moet Feer ook nog eens meeten.ooit
Whehehehequote:
Is de housewarming ook jouw verjaardag?quote:
Ben je ook een Kreeft?quote:
Yes.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Is de housewarming ook jouw verjaardag?
25 oktober. Hier.quote:
quote:
Nee, steenbok.quote:
Hoeft niet hoor. Ik zet wel een spaarvarken neer voor donaties.quote:
Komt aeque ook?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. Ik zet wel een spaarvarken neer voor donaties.
Nee ergens heb je gelijk, maar ik ga slecht met geld omquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Komt aeque ook?
Ok nu stop ik er mee aeque
Jammer hoor, die scheve prioriteiten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet komen, Fera. Ik ben dan op vakantie
.
Geen probleem. Lekker genieten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
Ik kan niet komen, Fera. Ik ben dan op vakantie
.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Komt aeque ook?
Ok nu stop ik er mee aeque
Het is goed met je, mijn laatste echte vakantie is meer dan 5 jaar geledenquote:
Uit je boekenkast?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb een cadeautje voor je uitgezocht
Hij stond in de keukenkastquote:
Je hoeft niet per se iets te geven hè.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij stond in de keukenkast
Als ik het geld had, had ik hem nieuw voor je gekocht.
Keukengerei voor Fera de vrouw.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij stond in de keukenkast
Als ik het geld had, had ik hem nieuw voor je gekocht.
Als het maar niet die gekke rubberen ovenwantdingen zijn. Die werkten niet echt goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Keukengerei voor Fera de vrouw.
Ik geef graag dingen als het kan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se iets te geven hè.Er zijn is al leuk genoeg.
Ze heeft nog geen stamper, dus dat zou een optie zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Keukengerei voor Fera de vrouw.
Dat is waar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef graag dingen als het kan.
Ik heb ook liever dat iemand anders er plezier van kan hebben dan dat het een beetje staat te verstoffen in een keukenkast hier.
[..]
Ze heeft nog geen stamper, dus dat zou een optie zijn.
Maar nee, een van mijn vele kookboeken.
Maar niet die van 110 euro.
Als je het niet meer gaat lezen, is dat een goede optie ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is waar.
Misschien ook maar eens boeken uitdelen die ik al lang en breed uitgelezen heb. Niet mijn fantasy collecties, maar wat thrillers of zo.
Een boekenruil of zo is misschien wel eens tof.
Het lijkt me ook wel een keer leuk om gewoon met vrienden te doen. Iedereen neemt een paar boeken mee en dan ga je onderling ruilen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je het niet meer gaat lezen, is dat een goede optie ja.
Ik doneerde mijn boeken aan de Boekenzolder hier, zodat anderen ze konden lezen. Prachtig initiatief vind ik.
Helaas moeten ze weg uit hun gebouw straks, dus wordt kijken of het nog door kan gaan.
Ja, daar zit ook wel wat in. Helemaal als er een reden achter zit dat je dat boek wilt ruilen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel een keer leuk om gewoon met vrienden te doen. Iedereen neemt een paar boeken mee en dan ga je onderling ruilen.Ook wel speciaal om een boek te lezen van iemand die je goed kent, vind ik.
Omdat het zo lekker was, of dat ook niet eens?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:36 schreef Fascination het volgende:
Pff, weer te veel gegeten vanavond, hoor.
Ja, beetje, maar ook omdat het eten een soort gewoonte is 's avonds. :$quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat het zo lekker was, of dat ook niet eens?
Zo moet je misschien juist niet denken. Het geeft mensen wel de kans iets te lezen wat ze zelf misschien nooit zouden kopen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, daar zit ook wel wat in. Helemaal als er een reden achter zit dat je dat boek wilt ruilen.
Als iemand dat mooi vond, lijkt het me wel interessant.
Denk alleen niet dat de meeste boeken die ik heb, daar geschikt voor zijn.
Ik eet eigenlijk altijd alleen te veel van pasta, chinees en stamppot.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, beetje, maar ook omdat het eten een soort gewoonte is 's avonds. :$
Dat is ook wel weer waar. Maar het merendeel van mijn boeken is meer wetenschappelijk georiënteerd. Ik kan denk ik niet veel mensen een plezier doen met een boek over vormen van het huisje van C. nemoralis.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo moet je misschien juist niet denken. Het geeft mensen wel de kans iets te lezen wat ze zelf misschien nooit zouden kopen.
Stampotquote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk altijd alleen te veel van pasta, chinees en stamppot.
Bij de rest van de dingen gaat dat minder snel ofzo, geen idee eigenlijk waarom/door.
Ik ben van de chocola.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk altijd alleen te veel van pasta, chinees en stamppot.
Bij de rest van de dingen gaat dat minder snel ofzo, geen idee eigenlijk waarom/door.
haha ik ook, maar zodra ik dat avondeten ga benoemen dan gaat er echt iets mis.quote:
Heb ik alleen trek in tijdens 'die tijd van de maand' of als ik de munchies heb na een joint.quote:
Bruine boven witte, nietwaar?quote:
Zekerquote:
Ook lekkerquote:
Wat FOK!kers hier en daar. Meeste ken ik al best lang.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie zijn er allemaal uitgenodigd?
Ah ja, dat is ook zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat FOK!kers hier en daar. Meeste ken ik al best lang.
quote:
Ik ook nietquote:
De Gravity van 2014 maar dan met meer verhaal.quote:
Gravity, wat een bagger film was dat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De Gravity van 2014 maar dan met meer verhaal.
Geen zin inquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen mooi weer om wat te schetsen of naar de dierentuin te gaan, je had nu toch een abo?
Op het grote doek vond ik het wel heel indrukwekkend hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Gravity, wat een bagger film was dat.
Wel indrukwekkend in de imaxquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Gravity, wat een bagger film was dat.
Je mag hier de afwas en was komen doen?quote:
Er staat geen Fatima op m'n voorhoofd. Just so you know.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je mag hier de afwas en was komen doen?
Jup.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Want iedereen die Fatima heet kan goed afwassen?
Maar verder heeft Samzz geen vooroordelen hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat geen Fatima op m'n voorhoofd. Just so you know.
Nou ja zegquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat geen Fatima op m'n voorhoofd. Just so you know.
En hockeyen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:46 schreef Yvie_lu het volgende:
Want iedereen die Fatima heet kan goed afwassen?
Ja, zij is inderdaad wat ouderwets. Zorgt graag voor haar man en doet graag de afwas.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:50 schreef Samzz het volgende:
Ik zal voortaan Marietje zeggen, godnondeju.
Vergeet pokeren nietquote:
Mehquote:
Ik denk dat de gemiddelde moslimvrouw ook voor haar man zorgt. Dus ik blijf gewoon lekker Fatima gebruiken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, zij is inderdaad wat ouderwets. Zorgt graag voor haar man en doet graag de afwas.
Ik denk dat dat wel klopt
Ze voelt zich al weer veel beter, al weet ik niet of het door mijn invloeden komtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:07 schreef Samzz het volgende:
Zeg haar dat ze haar dipje thuis houdt.
Nee, leuk dat je weer wat gepland hebt.
Nice one, dudequote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
Oh en vervolgdate is gepland. De 22e wel maar ze kon helaas niet eerder. Heb haar gezegd dat ze de dag en avond vrij moet houden en dat ik de rest regel.
Thanksquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
Oh en vervolgdate is gepland. De 22e wel maar ze kon helaas niet eerder. Heb haar gezegd dat ze de dag en avond vrij moet houden en dat ik de rest regel.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:06 schreef El_Thijs het volgende:
lekker tochquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:13 schreef El_Thijs het volgende:
Bedankt!
Het is lang geleden dat ik ook weer eens moeite wil doen voor iemand. Voelt best goed
Zekerquote:
En wat schaft de pot?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:29 schreef Samzz het volgende:
Oeh. Ik ga straks lekker mijn kliekjes van gisteren opbakken.
Als het gisteren lekker was, waarom nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:29 schreef Samzz het volgende:
Oeh. Ik ga straks lekker mijn kliekjes van gisteren opbakken.
Dit. Gemaakt van paddestoel, of iig een schimmel. De structuur lijkt op dat van kip, heb ik me laten vertellen.quote:
Heb deze overigens nog nooit op. Wel andere, maar nee doe mij dan maar gewoon echt vlees.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit. Gemaakt van paddestoel, of iig een schimmel. De structuur lijkt op dat van kip, heb ik me laten vertellen.
quote:
Dank u beide!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit. Gemaakt van paddestoel, of iig een schimmel. De structuur lijkt op dat van kip, heb ik me laten vertellen.
Voor mij ookquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb deze overigens nog nooit op. Wel andere, maar nee doe mij dan maar gewoon echt vlees.
Ben je vegetarisch trouwens?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:54 schreef Samzz het volgende:
Ik vind vleesvervangers erg lekker, eigenlijk.
Hoezo?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:59 schreef Samzz het volgende:
Ja. Al vanaf mijn 13e. Vraag is hoe lang dat nog zo blijft.
Hoezo dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:59 schreef Samzz het volgende:
Ja. Al vanaf mijn 13e. Vraag is hoe lang dat nog zo blijft.
Gaafquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:05 schreef Myraela het volgende:
Supertof. Voor de boeklancering ook nog een workshop met de beste bakker van Nederland.![]()
Mijn dag kan niet meer stuk.
Moet het nut hebben dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik het nut er niet zo van inzie.
Mag ik vragen waarom je ooit bent begonnen dan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik het nut er niet zo van inzie.
Nice!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:05 schreef Myraela het volgende:
Supertof. Voor de boeklancering ook nog een workshop met de beste bakker van Nederland.![]()
Netjes!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:05 schreef Myraela het volgende:
Dat principe is voor mij dus veranderd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet het nut hebben dan?
Als ik het zou doen zou het uit principe zijn.
Nou ja, op mijn dertiende was dat omdat ik het zielig vond dat dieren voor mijn genot moeten sterven, naarmate de jaren vorderden heb ik me meer verdiept in de vleesindustrie en zo goed als alle aspecten daarvan onderzocht en bekeken en gezien de evolutie van dierenwelzijn in Nederland is het gewoon onzin om te zeggen dat dieren in NL een slecht leven hebben (uitzonderingen daargelaten).quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je ooit bent begonnen dan?
Niet dat er iets mis mee is hoor, ik eet zelf ook niet elke dag vlees.
Gewoon 1x per week kwaliteitsvlees eten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat principe is voor mij dus veranderd.
[..]
Nou ja, op mijn dertiende was dat omdat ik het zielig vond dat dieren voor mijn genot moeten sterven, naarmate de jaren vorderden heb ik me meer verdiept in de vleesindustrie en zo goed als alle aspecten daarvan onderzocht en bekeken en gezien de evolutie van dierenwelzijn in Nederland is het gewoon onzin om te zeggen dat dieren in NL een slecht leven hebben (uitzonderingen daargelaten).
Ik heb ook een tijd geen vlees gegeten om me af te zetten tegen de idiote consumptiemaatschappij wat vlees betreft, alles moet maar meer voor weinig. Maar geen vlees eten stimuleert niks, dan is het steunen van de ambachtelijke slager bijvoorbeeld een beter initiatief. Daarnaast is soja ook lang niet heilig qua belasting voor de natuur (al gaat nog steeds de meeste soja naar veevoer, dat dan weer wel).
En nu denk ik... Ik mis het niet. Maar het zou voor mij ook niet rampzalig zijn wel weer vlees te gaan eten. En dan echt niet iedere dag of zo, maar af en toe. Ook omdat het wel gezond is voor je, met mate.
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon 1x per week kwaliteitsvlees eten.
Again; mehquote:
Goed planquote:
Pindakaas en hagelslagquote:
Smakelijk!quote:
Zelfde ideequote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pindakaas en hagelslag
[..]
Smakelijk!
Jij ook manquote:
Das niet belangrijk bij poker.quote:
Ik ben ook heel aardig. Ga ik nu ook pokerwedstrijden goed spelenquote:
Nog even geduld, er was geen brood uit de vriezer gehaaldquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:50 schreef Solique het volgende:
Hier 2x pindakaas en kaas
[..]
Jij ook man
Magische magnetron.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog even geduld, er was geen brood uit de vriezer gehaald
quote:
Niet handig van jequote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nog even geduld, er was geen brood uit de vriezer gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Wel als wij je les geven.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben ook heel aardig. Ga ik nu ook pokerwedstrijden goed spelen?
Hoe romantischquote:
Bijvoorbeeldquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Niet handig van je
Ik mag het zelf doenWe zijn maar mensen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft iemand van jullie ervaring met Budget Energie trouwens? En zo ja, goede of slechte? Ik ben al reviews aan het lezen maar wil ook graag uit eerste hand ervaringen horen
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik heb het gehad in het cafe en heb er nooit problemen mee gehad.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
[..]
We zijn maar mensen he
Heeft iemand van jullie ervaring met Budget Energie trouwens? En zo ja, goede of slechte? Ik ben al reviews aan het lezen maar wil ook graag uit eerste hand ervaringen horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |