Dat is dan meer dan 27 jaar geledenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze Samzz?![]()
Ik ben zo awesome dat ik destijds mijn eigen soep merk had.
Bestaat nog steeds hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan meer dan 27 jaar geleden.
Niet, maar 17. En in België verkopen ze het nog steeds.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is dan meer dan 27 jaar geleden.
Nooit van gehoord.quote:
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet, maar 17. En in België verkopen ze het nog steeds.
Het is gewoon de normale cup-a-soup, alleen tot ik meen 1997 viel het onder de merknaam Royco.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar is het ook lekkere soep Royco?
En Thijs, klinkt alsof de date goed gegaan is, was zo nieuwsgierig dat ik toch maar even teruggelezen hebLeuk!
Ja, was ook erg leuk. Ze wil nog wel een date maar ze heeft nu even een dipje. Maar we hebben ons erg vermaakt en ze is in het echt veel leuker dan ik dacht. Nu niet te hard van stapel lopenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:25 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar is het ook lekkere soep Royco?
En Thijs, klinkt alsof de date goed gegaan is, was zo nieuwsgierig dat ik toch maar even teruggelezen hebLeuk!
Vooral niet doen nee...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, was ook erg leuk. Ze wil nog wel een date maar ze heeft nu even een dipje. Maar we hebben ons erg vermaakt en ze is in het echt veel leuker dan ik dacht. Nu niet te hard van stapel lopen
Au...quote:
Ah, wat sociaal van jou dat jij ze daarmee heb laten wegkomen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is gewoon de normale cup-a-soup, alleen tot ik meen 1997 viel het onder de merknaam Royco.
Maar aangezien ze bang waren voor rechtszaken van mijn kant hebben ze het maar ondergebracht bij Unox.
Ja ik had ze kapot kunnen procederen natuurlijk, maar voor je het weet heb je opeens een soepmerk in handen, en ik heb nooit de ambitie gehad om in de soepbusiness te gaan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, wat sociaal van jou dat jij ze daarmee heb laten wegkomen.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lief dat jij je ervaring deelt met ons allen
Nu even een dipje?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, was ook erg leuk. Ze wil nog wel een date maar ze heeft nu even een dipje. Maar we hebben ons erg vermaakt en ze is in het echt veel leuker dan ik dacht. Nu niet te hard van stapel lopen
Dipje?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niet? Altijd leuk, beetje PvdA-er uithangen, tomatensoep uitdelen aan huisvrouwrtjes en smart tijdens de nieuwjaarsduik, koude meisjes in bikini die warmte zoeken...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik had ze kapot kunnen procederen natuurlijk, maar voor je het weet heb je opeens een soepmerk in handen, en ik heb nooit de ambitie gehad om in de soepbusiness te gaan.
Tomatensoep is meer iets voor de SP...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet? Altijd leuk, beetje PvdA-er uithangen, tomatensoep uitdelen aan huisvrouwrtjes en smart tijdens de nieuwjaarsduik, koude meisjes in bikini die warmte zoeken...
Mja dat heb je dus gewoon aan je voorbij laten gaan.
Myr, ben je vanmiddag nog naar de opening van de nieuwe Foodmarkt geweest in de nieuwe markthal?quote:
Ik beweer ook niet dat mijn keuzes altijd de juiste zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet? Altijd leuk, beetje PvdA-er uithangen, tomatensoep uitdelen aan huisvrouwrtjes en smart tijdens de nieuwjaarsduik, koude meisjes in bikini die warmte zoeken...
Mja dat heb je dus gewoon aan je voorbij laten gaan.
Ook goed.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 18:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tomatensoep is meer iets voor de SP...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |