Ik mis de kopjes sport en forum topics enzo.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:10 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind dat het een paar minpuntjes heeft, maar over het algemeen gaaf.
We? Jijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:13 schreef KomtTijd... het volgende:
ja we zijn net een half uurtje te laat met het nieuwe deel
Wat wil jij dan? Fel rode letters op een groene achtergrond op een blauwe pagina?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Het is weer een typisch danny-ontwerp met veel te weinig contrast. Maar beter dan wat het was.
idd.. zag geen forum lijstje of filmpjes ding meer... close pagequote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik mis de kopjes sport en forum topics enzo.
Neuh, maar als je wilt inloggen zou het bijvoorbeeld praktisch zijn als je de tekstinputs kunt zien.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Fel rode letters op een groene achtergrond op een blauwe pagina?
Oh, die kan ik gewoon goed zien. Niet dat ik ooit uitlog...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:19 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, maar als je wilt inloggen zou het bijvoorbeeld praktisch zijn als je de tekstinputs kunt zien.
En meer van datsoort dingen.
Niet dat ik ooit op de FP komquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, die kan ik gewoon goed zien. Niet dat ik ooit uitlog...
Verandering is verbetering!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:28 schreef CherryLips het volgende:
waarom moest het nou weer veranderd worden
Precies, en die dingen vond ik leuk. Beetje reviews bekijken, een blik in nieuwe topics waar je vaak de leukste topics uithaalde.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:18 schreef clevy het volgende:
[..]
idd.. zag geen forum lijstje of filmpjes ding meer... close page
Zegt de azijn pisser van het topic!quote:
http://forum.fok.nl/fok/list_new_topicsquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Precies, en die dingen vond ik leuk. Beetje reviews bekijken, een blik in nieuwe topics waar je vaak de leukste topics uithaalde.
Iets met glitters en kittensquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat wil jij dan? Fel rode letters op een groene achtergrond op een blauwe pagina?
Ik heb er gisteren iets op gepostquote:
Stilstand is achteruitgang!quote:
Da's toch kut, of niet dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Een kut zou voor mij trouwens wel verandering zijn.
En is die nieuwe gebouwd om Djeezzzzz er vanaf te houden?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren iets op gepost
Was daarna ook meteen wel weer genezen.
Een kut is kut ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |