Klopt. Heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:37 schreef snakelady het volgende:
Kijk, dat is weer zo'n nutteloze, waarom de TS tussen haakjes en haar naam tussen aanhalingstekens? Waarom niet alleen haar naam of alleen TS. We zitten allen in dit topic en we weten allen wie het topic geopend heeft.
Dank je, mij maakt het verders niks uit, maar je begint mensen te irriteren met je schrijfwijze en dan komt wat je wil overbrengen niet over.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:44 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Klopt. Heb je gelijk in.
Dat staat daar inderdaad overbodig.
Iets om op te letten.
Ik zal mijn best daarin doen.
Meer kan ik niet beloven.
Iets minder trekjes van de bong nemen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:44 schreef JustTalkLove het volgende:
[..]
Klopt. Heb je gelijk in.
Dat staat daar inderdaad overbodig.
Iets om op te letten.
Ik zal mijn best daarin doen.
Meer kan ik niet beloven.
Van waar heb je die info ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:51 schreef Deetch het volgende:
Kan wel op slot lijkt me. TS heeft zich al een poosje niet gemeld en volgens mij had ze het uitgemaakt. Gelukkig maar.
Nou geloof me, dat doet het hem voor mij wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:54 schreef JustTalkLove het volgende:
Maar ik irriteer (vrees ik) niet enkel door die haakjes, hoofdletters, etc.
Jammer, dat dit je irriteert. Het is niet slecht bedoeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:57 schreef Scorpie het volgende:
Nou geloof me, dat doet het hem voor mij wel.
Deze uitspraak kan mij dan weer irriteren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |