Ach ja ik snap gewoon niet waarom we het nu wel allemaal kunnen betalen en met al die technologie later niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:32 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Willen en kunnen, niet verwarren.
Gewoon creperen is ook een optie hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:13 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ach ja ik snap gewoon niet waarom we het nu wel allemaal kunnen betalen en met al die technologie later niet.
Kom je toch op het punt dat de rijken en de mensen die de technologie in handen hebben niet willen betalen.
In principe kunnen we ook met 20 man in 1 huis gaan zitten.
Ook een optie om de welvaart te delen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:15 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Gewoon creperen is ook een optie hoor.
Er is niks meer om te delen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:16 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ook een optie om de welvaart te delen.
Het komt toch een beetje over van de een moet maar gaan werken om jou in je levensonderhoud te voorzien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:16 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ook een optie om de welvaart te delen.
Daar zeg je het zelf al: niet willen. Wen er maar vast aan. De verdiencapaciteit van veel mensen is onvoldoende om zelf een eigen huis, auto en vakanties te kunnen betalen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:31 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Als je geen partner hebt vind ik het wel normaal.
Veel mensen willen ook liever niet samen in hetzelfde huis wonen stel je voor al die fokkers in 1 huis.
Maar als er 90% werkloosheid heerst en robots al het werk doen de meesten ook weinig werk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het komt toch een beetje over van de een moet maar gaan werken om jou in je levensonderhoud te voorzien.
Ja dat klopt veel mensen kunnen geen auto of vakantie betalen laat staan een eigen huis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar zeg je het zelf al: niet willen. Wen er maar vast aan. De verdiencapaciteit van veel mensen is onvoldoende om zelf een eigen huis, auto en vakanties te kunnen betalen.
Ik woon niet alleenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:38 schreef Halcon het volgende:
Het komt je niet slecht uit of wel?
Nou, ga met meerderen in een huis wonen dan. Heb je meer geld over voor andere dingen.
Dat is wel het voordeel van de huidige generatie (Fok!kers althans), een schrizofreen is nooit alleen.quote:
Dat gaat wel erg ver.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:54 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van de huidige generatie (Fok!kers althans), een schrizofreen is nooit alleen.
En zijn ook triple pageviews
Als het niet genoeg is, maken jullie er toch gewoon nog een paar aan?quote:
Alle fokkers schrizofreen noemenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:56 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Als het niet genoeg is, maken jullie er toch gewoon nog een paar aan?
Dat je niet helemaal spoort met je onzin. Moet je niet direct op iedereen betrekken, alhoewel dat wel de bread and butter van de uitbaters is.quote:
Ik spoor niet met mijn onzin?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:12 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Dat je niet helemaal spoort met je onzin. Moet je niet direct op iedereen betrekken, alhoewel dat wel de bread and butter van de uitbaters is.
In de werkelijke wereld is dat niet zo oké zoals je weet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:15 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ik spoor niet met mijn onzin?
Oké....
Is het zo'n bullshit dan dat ik vind dat een basisinkomen best betaalbaar is als robots grotendeels al het werk doen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:19 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
In de werkelijke wereld is dat niet zo oké zoals je weet.
Hier is dat gewoon goed voor de pageviews, dus van harte welkom in dit klikkerdeklik circus.
Bullshit sells. Maar binnenkort hebben ze ook daar een bot voor.
(ow wacht, die pageview bot was er al)
kan Danny haar personeel niet eens op spellingscursus sturen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Is het zo'n bullshit dan dat ik vindt dat een basisinkomen best betaalbaar is als robots grotendeels al het werk doen?
Ninja edit is blijkbaar niet genoeg voor jequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:25 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
kan Danny haar personeel niet eens op spellingscursus sturen?
Je mag toch wel wat eisen van die 15 miljoen mensen die straks volgens je straks de hele dag de tijd hebben, en die door resterende anderhalve paardekop met twee vingers in de neus van een basisinkomen voorzien moeten en kunnen worden?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:34 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Ninja edit is blijkbaar niet genoeg voor je
Jij hoogstwaarschijnlijk ook hé.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 07:26 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Je mag toch wel wat eisen van die 15 miljoen mensen die straks volgens je straks de hele dag de tijd hebben, en die door resterende anderhalve paardekop met twee vingers in de neus van een basisinkomen voorzien moeten en kunnen worden?
Op zeker van niet, ik ruil mijn 'recht' graag in voor een verlaat de gevangenis zonder belastingbetalen kaartje.quote:
Je hebt niet opgelet. Het stelsel van uitkering en sollicitatieverplichting verhindert mensen om werk te zoeken, ze moeten een full time baan zien te vinden en al het andere werk dat ze zouden kunnen vinden is niet in beeld.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:35 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Voila, kunnen alle uitkeringen in getrokken worden, volgende probleem graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |