Linksboven aan 1ste foto verkleuring lagen, Ik denk niet dat dit alleen metaal is, ik denk dat het eigenlijk van alles kan zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:50 schreef UncleScorp het volgende:
Dus dit is allemaal vervormd metaal ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Image source: Khalezov, Dmitri. “911thology”quote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
OP een aantal plekker brande de brand nog maanden door, zo te zien is dat 1 van die plekken, heb je misschien ook een datum van deze foto?
Heeft een van de smeltkundigen hier toevallig een antwoord op?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:58 schreef TitusPullo het volgende:
Waarom zou Israel in godsnaam tijdens de Tweede Intifada de Verenigde Staten willen dwingen om Afghanistan binnen te vallen?
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel goede vraag. Benieuwd wie hier een antwoord op kan geven.
De premier zelf:quote:
quote:September 11 was a crucial step in Israel gaining American approval for military incursions in the West Bank in April 2002. Subsequently, strategic, diplomatic and military cooperation between the U.S. and Israel in their common war against terror further bonded the two countries—and many of their people.
The memories of 9/11 do provide more glue in the America-Israel relationship, even as the lingering effects of the Iraq debate strain the friendship.
http://www.thedailybeast.(...)ael-after-9-11.html#
quote:The United States has also dramatically increased military assistance to old allies that have gained new importance since September 11.
http://www.hrw.org/news/2(...)hreatens-human-right
etc...quote:Radical Israeli strategies for dominating the Middle East, which might once have been scoffed at, were repackaged by newly empowered American neoconservatives and eventually found a receptive audience in a White House reeling from the shock of 9/11. As Israel’s list of potential enemies grew to include wider and wider swaths of the Muslim world, Islamophobia made inroads into the United States, nudged along by pro-Israeli funders and intellectuals.
A new level of the special relationship was signaled only days after 9/11, when Congress invited former (now current) Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu to speak.
http://www.mepc.org/journ(...)ionship-israel?print
Jij vond de dansende Israelis en de 100den arrestaties van Mossad agenten na 9-11 niets bijzonders ?quote:Op donderdag 9 oktober 2014 21:48 schreef TitusPullo het volgende:
Kun je ook omschrijven welk belang Israel hierbij gehad kan hebben, of houd je het liever bij plaatjes en filmpjes die niets bijzonders te vertellen hebben?
Goh, een citaat van Netanyahu zonder bronvermelding. Natuurlijk heeft Israel daar baat bij gehad: ieder repressief regime had baat bij de aanslagen. Iran heeft zelfs meer baat gehad bij de inval in Afghanistan dan Israel: de Taliban was fel anti-sjiietisch en had zelfs een aantal Iraanse diplomaten vermoord.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:31 schreef Resonancer het volgende:
[..]
De premier zelf:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie echt niet zelf verzinnen welk belang Israel zou hebben bij een "War On Terror " ?
Lees oorlog tegen Extrmistische Islamieten want dat is het uiteindelijk geworden toch ?
Wat voorbeelden dan maar:
http://rense.com/general67/benefits.htm
http://turntoislam.com/co(...)for-al-dajjal.65384/
[..]
[..]
[..]
etc...
Hoe zit dat complot nu precies in elkaar? Ze worden wel gearresteerd, maar daarna weer vrijgelaten? Welke Amerikaanse overheidsinstellingen doen mee aan het complot en welke niet?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:33 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Jij vond de dansende Israelis en de 100den arrestaties van Mossad agenten na 9-11 niets bijzonders ?
Hij denkt er anders over:
Lijkt mij niet. Ook geen langdurige brand. Uiterst merkwaardig dit. Ik heb er zo mijn gedachten over maar die hou ik voor mequote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:50 schreef UncleScorp het volgende:
Dus dit is allemaal vervormd metaal ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou voor het eerst zijnquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Lijkt mij niet. Ook geen langdurige brand. Uiterst merkwaardig dit. Ik heb er zo mijn gedachten over maar die hou ik voor medef no fire!
alla... omdat je zelf geen moeite doet om verder te zoekenquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou voor het eerst zijnkom op , voor de draad er mee. Dit is een discussietopic.
Kan jij ook posten zonder een sneer erbij?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
alla... omdat je zelf geen moeite doet om verder te zoeken
Mystery Solved: The WTC was Nuked on 9/11
http://www.veteranstoday.(...)tc-was-nuked-on-911/
Maar een brandje? No way. Mini nukes wellicht? Valt zat over te vinden.
Alles? Dat artikel ook al eens aandachtig door gelezen dus? En alles lezen op dit forum is niet door zoeken naar mogelijke theorieën die de msm onderuit halen. Dat bedoel ik ermee. Verder even goede vrienden hoor.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan jij ook posten zonder een sneer erbij?
En waarom ga je er van uit dat ik 'geen moeite doe'? Dit is topic 84 hierover.En ik lees alles.
Tja, je geeft het antwoord zel dus al..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Goh, een citaat van Netanyahu zonder bronvermelding. Natuurlijk heeft Israel daar baat bij gehad: ieder repressief regime had baat bij de aanslagen. Iran heeft zelfs meer baat gehad bij de inval in Afghanistan dan Israel: de Taliban was fel anti-sjiietisch en had zelfs een aantal Iraanse diplomaten vermoord.
Kun je nu in je eigen woorden uitleggen waarom Israel er baat bij zou hebben om een oorlog in Afghanistan te ontketenen? Het voornaamste doel van de rechtse politici in Israel is het ontvreemden van Palestijnse bezittingen en het dwarsbomen van Iran. Geen van beide doelstellingen is gediend met een oorlog in Afghanistan.
Mini-kernbommen om een gebouw te vernietigen dat van geen enkele waarde is? Hoeveel gekte heb je nodig om die als zodanig te herkennen?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
alla... omdat je zelf geen moeite doet om verder te zoeken
Mystery Solved: The WTC was Nuked on 9/11
http://www.veteranstoday.(...)tc-was-nuked-on-911/
Maar een brandje? No way. Mini nukes wellicht? Valt zat over te vinden.
Ik heb tot effe gelee ook gedacht dat dit te ver ging maar als je die foto's ziet komt dat echt niet door een brandje, het eerste wat ik erbij dacht een bominslag.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Mini-kernbommen om een gebouw te vernietigen dat van geen enkele waarde is? Hoeveel gekte heb je nodig om die als zodanig te herkennen?
Nou verdiep je er eens in:quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Hoe zit dat complot nu precies in elkaar? Ze worden wel gearresteerd, maar daarna weer vrijgelaten? Welke Amerikaanse overheidsinstellingen doen mee aan het complot en welke niet?
hij zei het om precies te zijn 7 jaar later ...quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:42 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Goh, een citaat van Netanyahu zonder bronvermelding. Natuurlijk heeft Israel daar baat bij gehad: ieder repressief regime had baat bij de aanslagen. Iran heeft zelfs meer baat gehad bij de inval in Afghanistan dan Israel: de Taliban was fel anti-sjiietisch en had zelfs een aantal Iraanse diplomaten vermoord.
Kun je nu in je eigen woorden uitleggen waarom Israel er baat bij zou hebben om een oorlog in Afghanistan te ontketenen? Het voornaamste doel van de rechtse politici in Israel is het ontvreemden van Palestijnse bezittingen en het dwarsbomen van Iran. Geen van beide doelstellingen is gediend met een oorlog in Afghanistan.
nou... ff kijken met een paar goeie explosieven doe je dit..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:20 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Mini-kernbommen om een gebouw te vernietigen dat van geen enkele waarde is? Hoeveel gekte heb je nodig om die als zodanig te herkennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |