Misschien moet iemand 's wat doen aan die Hussein.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:25 schreef VMSDKR het volgende:
Over drie jaar staan de twintowers er niet meer.
Oh? Worden ze verbouwd dan? Of wordt het een toren? Zal me benieuwen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:25 schreef VMSDKR het volgende:
Over drie jaar staan de twintowers er niet meer.
Ja... komt ook nog wel. Let op mijn woorden. Wellicht richt hij zijn eigen partij op.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:24 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Die Pim Fortuyn is een goede gast, die zou de politiek in moeten gaan!
Oke, verstandig. Al denk ik dat het met een sisser afloopt.. wel spannend.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:52 schreef Vanillekwark het volgende:
Deze site vliegt, net als alle andere sites en electronica, toch plat met de jaarwisseling. Ik heb alvast een voorraad blikvoer en drinkwater ingeslagen en ben mijn kelder uit aan het breiden.
Niet ISDN hebben..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:02 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Jongens, ik kan even niet meer posten, mijn moeder moet bellen.
Daarom altijd je guldens investeren in huizen. Die blijven alleen maar in waarde stijgen!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:07 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Niet ISDN hebben..maar goed, niet iedereen kan dat betalen. De guldens vliegen af en toe de deur uit..
Of internet startups!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:21 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Daarom altijd je guldens investeren in huizen. Die blijven alleen maar in waarde stijgen!
Het gaat anders goed mis daar in Kosovoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:24 schreef Droopie het volgende:
Nu Feyenoord kampioen is geworden kan het alleen maar beter gaan
Wat handig is, is als je dan je som in delen opdeelt zeg maar.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:42 schreef Postbus100 het volgende:
Kan iemand me helpen met mijn huiswerk? Ik snap deze som niet helemaal:
346 x 385 =
Tering, dat is inderdaad ook alweer ruim 15 jaar terugquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:24 schreef Droopie het volgende:
Nu Feyenoord kampioen is geworden kan het alleen maar beter gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |