Van mij mag je negatief praten over moslims, dat zal me aan de reet roesten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gast probeer ook een beeeetje te filteren hierhet is FOK! niet te serieus alles nemen.
[..]
Ik gebruik dat als voorbeeld, ja. Ook belachelijk dat de joden dat deden vroeger toen(speciaal voor jou en de huilerds om de balans een beetje op te maken.. want oh oh oh over moslims negatief praten is echt een no no natuurlijk
).
Omdat ik nu klaag over het massaal slachten van dieren op dierendag...
Misschien ligt het aan je OPquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
Ik gebruik dat als voorbeeld, ja. Ook belachelijk dat de joden dat deden vroeger toen(speciaal voor jou en de huilerds om de balans een beetje op te maken.. want oh oh oh over moslims negatief praten is echt een no no natuurlijk
).
Omdat ik nu klaag over het massaal slachten van dieren op dierendag...
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Er worden massaal moskeeen gebouwd en hollanders leveren hun loon, ziel en bloed aan bij al deze minderheden om het hun zo prettig mogelijk te maken. Zo gastvrij zijn wij gewoon...
Maar wat mij nu toch weer boos maak...
offerfeest van de geitesikken
Dat had ik al gequote, maar hij zet me weg als gutmensch omdat hij niet met stavende argumenten kan komen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je OP
[..]
Het ligt aan jullie denkvermogen denk ik. Dit is gvd KLB... beetje nuance. Je kan zelf toch wel een beetje denken? ga je alles in elke OP in KLB serieus nemen? godsamme manquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:04 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan je OP
[..]
He?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Van mij mag je negatief praten over moslims, dat zal me aan de reet roesten.
Waar ik je verhaal stuitend vind is dat je een hypocriet verhaaltje verteld, waarmee je je rare morele 'superioriteit' wat betreft hoe/wat/waar/wanneer/etc vlees te vreten aan de rest van de wereld wilt opleggen.
Jezus wat makkelijk weer. Je OP zuigt, je argumenten rammelen en je bent te incapabel om voldoende inhoudelijk te reageren. Continu op zaken ingaan maar op het moment dat je het niet meer kan bevatten je achter KLB verschuilen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het ligt aan jullie denkvermogen denk ik. Dit is gvd KLB... beetje nuance. Je kan zelf toch wel een beetje denken? ga je alles in elke OP in KLB serieus nemen? godsamme man![]()
[..]
He?ik denk dat jij in dezen in de rare wereld leeft. Ik leg helemaal niemand wat op. Ik heb hier nog steeds over het massaal slachten van dieren op dierendag, weinig meer.
Dan toch lekker niet jonge... dan ben ik maar een hypocriete racist en moslimhater enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:08 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Jezus wat makkelijk weer. Je OP zuigt, je argumenten rammelen en je bent te incapabel om voldoende inhoudelijk te reageren. Continu op zaken ingaan maar op het moment dat je het niet meer kan bevatten je achter KLB verschuilen.
Wat is de rare wereld?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
He?ik denk dat jij in dezen in de rare wereld leeft. Ik leg helemaal niemand wat op. Ik heb hier nog steeds over het massaal slachten van dieren op dierendag, weinig meer.
Ik geef genoeg inhoudelijke reacties. Gewoon alles lezen en niet met je volle emotionele toestand over dingen heen lezen en te rammen op je toetsenbord met tranen in je ogenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:12 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wat is de rare wereld?
Je legt inherent je dubbele standaard wel op aan de wereld, waarom zou je anders een punt maken van wanneer een dier geslacht wordt, maar vooral, wie dat doet?
Daarnaast kom je met het gezwam: "dit is maar KLB, y u so srs???", en geef je geen inhoudelijke reacties. Lekker is dat.
Ik ben niet emotioneel, ik laat alleen zien waar je grove gaten laat vallen in je redenering.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik geef genoeg inhoudelijke reacties. Gewoon alles lezen en niet met je volle emotionele toestand over dingen heen lezen en te rammen op je toetsenbord met tranen in je ogen
Mijn excuses.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:17 schreef Homijn het volgende:
TS moet gewoon respect opbrengen voor moslims en hun gebruiken.
Respect is een eenrichtingsweg. Respect voor moslims, van anderen.
Dat is hoe het werkt.
Oke, bedankt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:27 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik ben niet emotioneel, ik laat alleen zien waar je grove gaten laat vallen in je redenering.
Nu lukt het je anders wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
Als dit zorgt voor een extra quote van jou, dan nee. Voel mij zeer vereerd.
Vlaag van verbijstering.quote:
En de veel grotere massale slachting op elk ander dag door anderen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het ligt aan jullie denkvermogen denk ik. Dit is gvd KLB... beetje nuance. Je kan zelf toch wel een beetje denken? ga je alles in elke OP in KLB serieus nemen? godsamme man![]()
[..]
Zie ze constant daar naar grijpen jaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:31 schreef A.Jensen het volgende:
En dan heb je mensen in dit topic die het goed te praten met "maar jij eet toch ook vlees of niet dan?"
Wat voor een klapjosti ben je dan wil je dat zo redeneren. Ten eerste krijgen ze hier een snelle pijnloze dood, in plaats van de keel zonder verdoving door te snijden met een bot mes natuurlijk, want het moet zoveel mogelijk pijn doen. ALLAH ACKBAR!
Bij ons hebben ze een reden en dat is voedsel. Niet omdat het een feestje is!
Idioten..
Ah weer 1...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:32 schreef Ataturko het volgende:
[..]
En de veel grotere massale slachting op elk ander dag door anderen?
haha of niequote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:40 schreef corehype het volgende:
Goh, al 400 jaar lang zijn Hollanders NERGENS op de wereld aangepast en nu eisen dat anderen aan hen aanpassen... lol.
Nederlanders die denken iets te betekenen in de wereld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |