Ja, de trainingen om kelen door te snijden moeten jaarlijks beoefend worden. Ik ben allang blij dat ze 't in Nederland nog bij dieren houden.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Het word gewoon weggewuifd en letterlijk op het nieuws werd gezegd dat deze figuren het massaal naast hun neerleggen en er geen rekening mee nemen want het offeren van lammetjes is een belangrijke gebeurtenis voor deze dag, voor hen
Waar gebeurd dit niet? Er wordt een verzoek gedaan, en die word zonder nadenken keihard weggewuifd...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:45 schreef Fretwork het volgende:
Laat elkaar lekker zelf bepalen wat ze doen.
Zal niet zonder nadenken zijn. Als één Nederlands traditie in de problemen komt staat half het land al met de hooivorken klaar, maar als het een islamitische traditie betreft moeten ze maar godverdomme kappen met die onzinquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar gebeurd dit niet? Er wordt een verzoek gedaan, en die word zonder nadenken keihard weggewuifd...
Wow wat een aanval zegquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zal niet zonder nadenken zijn. Als één Nederlands traditie in de problemen komt staat half het land al met de hooivorken klaar, maar als het een islamitische traditie betreft moeten ze maar godverdomme kappen met die onzin.
Daarnaast zou jij vast niet zo hard van de daken schreeuwen als het een Boedhistische tradtie zou zijn i.p.v. islamitisch.
Tevens, gebeurd
Nu gaan we ineens punctueel zijn op de verwoording? Leg mij nou eens uit wat voor last jij hebt van het feit dat anderen hun religieuze feest vieren?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow wat een aanval zegik klaag echt nooit over religies of wat dan ook...
Dus dat hele heksejacht gedrag naar antimoslim ofzo kan je bij mij wel staken hoor
Wat betreft een Nederlandse traditie in de problemen.. je hebt het over sinterklaas?al die hooivorken worden bemant door vooral medelanders he
dat je het ff weet.
En ja wat voor religie het ook is, ik zou het net zo "hard van de daken schreeuwen" () als nu.
Ben je bekend met KLB? nee he? je mag hier namelijk gewoon topics aanmaken.. ook als je ergens geen last van hebt...quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nu gaan we ineens punctueel zijn op de verwoording? Leg mij nou eens uit wat voor last jij hebt van het feit dat anderen hun religieuze feest vieren?
Lijkt idd. wel een soort religie voor die PvdD-gastjes.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:00 schreef pijltjegooien het volgende:
Ideeën van de partij voor de dieren zouden standaard genegeerd moeten worden.
Laten we het anders even zo proberen..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zal het verduidelijken want je leest langs de essentie heen.
Het gaat er om dat men niet even sociaal kan zijn, niet meedenken met de hollanders en hun dierendag maar gewoon alles gelijk naast hun neer leggen, want ja het is toch een belangrijke dag om massaal lammetjes de keel door te snijden. We leven samen in dit land, er worden genoeg zaken aangepast voor feestdagen voor deze mensen... suikerfeest en alles. Maar dit kan dan weer niet.. snap je het nu?
Nee, alle dieren... behalve de plofkippen e.d.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:06 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Dierendag is alleen voor knuffelbare diertjes die zo zo lievvvvvv zijn en niet op je bord belanden toch?
Het punt is is dat als het andersom zou zijn dat zij wel van ons verwachten/eisen dat wij rekening met hun houden en iets dus minder of niet doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:45 schreef Fretwork het volgende:
Laat elkaar lekker zelf bepalen wat ze doen. Jij hoeft toch geen lammetjes te slachten?
Jij snapt hetquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het punt is is dat als het andersom zou zijn dat zij wel van ons verwachten/eisen dat wij rekening met hun houden en iets dus minder of niet doen.
Dat is juist het hele probleem van dat soort mensen.
Doe ff een voorbeeld?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Het punt is is dat als het andersom zou zijn dat zij wel van ons verwachten/eisen dat wij rekening met hun houden en iets dus minder of niet doen.
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar mijn punt is dat het niet andersom is. TS is achterlijk hypocriet hier, ook hij verwacht/eist dat er rekening met hem gehouden wordt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |