abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:43:45 #1
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_145082821
Er worden massaal moskeeen gebouwd en hollanders leveren hun loon, ziel en bloed aan bij al deze minderheden om het hun zo prettig mogelijk te maken. Zo gastvrij zijn wij gewoon...

Maar wat mij nu toch weer boos maak...

Nu is het zo dat het binnenkort dierendag is, een dag die hier veelvuldig word gevierd en onze lieve diertjes eens extra in het zonlicht zetten. Niks mis mee!!!

Nu wil het toeval zijn dat deze dag samenvalt met het offerfeest van de geitesikken, dus er is een oproep gedaan aan deze mensen om vooral wat te minderen of niet te offeren op deze dag, omdat dat voor onze samenleving een dag is voor de dieren.

Het word gewoon weggewuifd en letterlijk op het nieuws werd gezegd dat deze figuren het massaal naast hun neerleggen en er geen rekening mee nemen want het offeren van lammetjes is een belangrijke gebeurtenis voor deze dag, voor hen :')

Nee, een keer rekening nemen met je medemens zou wat zijn zeg :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_145082857
Niet gelezen :) .
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_145082862
Kom je aandacht te kort? :)
pi_145082872
Geeft niet hoor ;) . Gaat wel weer over.... toch? ;)
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:45:57 #5
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145082874
Laat elkaar lekker zelf bepalen wat ze doen. Jij hoeft toch geen lammetjes te slachten?
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:47:57 #6
246810 Duzzy
Kapot knuppelen
pi_145082922
Kunnen zij niet een zoon offeren zoals oorspronkelijk bedoeld was..
pi_145082929
Terechte klacht.
If you lie down with dogs, you get up with fleas.
pi_145082948
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Het word gewoon weggewuifd en letterlijk op het nieuws werd gezegd dat deze figuren het massaal naast hun neerleggen en er geen rekening mee nemen want het offeren van lammetjes is een belangrijke gebeurtenis voor deze dag, voor hen :')

Ja, de trainingen om kelen door te snijden moeten jaarlijks beoefend worden. Ik ben allang blij dat ze 't in Nederland nog bij dieren houden.
Racist
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:50:17 #9
64831 2NutZ
pi_145082985
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:45 schreef Fretwork het volgende:

Laat elkaar lekker zelf bepalen wat ze doen.
Waar gebeurd dit niet? Er wordt een verzoek gedaan, en die word zonder nadenken keihard weggewuifd...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_145082997
hoe zit het met de vleesindustrie dan?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:54:31 #11
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145083073
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:50 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waar gebeurd dit niet? Er wordt een verzoek gedaan, en die word zonder nadenken keihard weggewuifd...
Zal niet zonder nadenken zijn. Als één Nederlands traditie in de problemen komt staat half het land al met de hooivorken klaar, maar als het een islamitische traditie betreft moeten ze maar godverdomme kappen met die onzin :').

Daarnaast zou jij vast niet zo hard van de daken schreeuwen als het een Boedhistische tradtie zou zijn i.p.v. islamitisch.

Tevens, gebeurd :')
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:57:20 #12
64831 2NutZ
pi_145083140
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:54 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Zal niet zonder nadenken zijn. Als één Nederlands traditie in de problemen komt staat half het land al met de hooivorken klaar, maar als het een islamitische traditie betreft moeten ze maar godverdomme kappen met die onzin :').

Daarnaast zou jij vast niet zo hard van de daken schreeuwen als het een Boedhistische tradtie zou zijn i.p.v. islamitisch.

Tevens, gebeurd :')
Wow wat een aanval zeg :') ik klaag echt nooit over religies of wat dan ook...
Dus dat hele heksejacht gedrag naar antimoslim ofzo kan je bij mij wel staken hoor :')

Wat betreft een Nederlandse traditie in de problemen.. je hebt het over sinterklaas? :') al die hooivorken worden bemant door vooral medelanders he ;) dat je het ff weet.

En ja wat voor religie het ook is, ik zou het net zo "hard van de daken schreeuwen" ( :? ) als nu.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 09:59:27 #13
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145083183
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wow wat een aanval zeg :') ik klaag echt nooit over religies of wat dan ook...
Dus dat hele heksejacht gedrag naar antimoslim ofzo kan je bij mij wel staken hoor :')

Wat betreft een Nederlandse traditie in de problemen.. je hebt het over sinterklaas? :') al die hooivorken worden bemant door vooral medelanders he ;) dat je het ff weet.

En ja wat voor religie het ook is, ik zou het net zo "hard van de daken schreeuwen" ( :? ) als nu.
Nu gaan we ineens punctueel zijn op de verwoording? Leg mij nou eens uit wat voor last jij hebt van het feit dat anderen hun religieuze feest vieren?
pi_145083206
Ideeën van de partij voor de dieren zouden standaard genegeerd moeten worden.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:03:41 #15
64831 2NutZ
pi_145083280
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:59 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Nu gaan we ineens punctueel zijn op de verwoording? Leg mij nou eens uit wat voor last jij hebt van het feit dat anderen hun religieuze feest vieren?
Ben je bekend met KLB? nee he? je mag hier namelijk gewoon topics aanmaken.. ook als je ergens geen last van hebt...

Ik zal het verduidelijken want je leest langs de essentie heen.
Het gaat er om dat men niet even sociaal kan zijn, niet meedenken met de hollanders en hun dierendag maar gewoon alles gelijk naast hun neer leggen, want ja het is toch een belangrijke dag om massaal lammetjes de keel door te snijden. We leven samen in dit land, er worden genoeg zaken aangepast voor feestdagen voor deze mensen... suikerfeest en alles. Maar dit kan dan weer niet.. snap je het nu?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:04:27 #16
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_145083296
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:00 schreef pijltjegooien het volgende:
Ideeën van de partij voor de dieren zouden standaard genegeerd moeten worden.
Lijkt idd. wel een soort religie voor die PvdD-gastjes. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_145083330
Dierendag is alleen voor knuffelbare diertjes die zo zo lievvvvvv zijn en niet op je bord belanden toch?
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:07:16 #18
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145083354
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:03 schreef 2NutZ het volgende:
Het gaat er om dat men niet even sociaal kan zijn, niet meedenken met de hollanders en hun dierendag maar gewoon alles gelijk naast hun neer leggen, want ja het is toch een belangrijke dag om massaal lammetjes de keel door te snijden. We leven samen in dit land, er worden genoeg zaken aangepast voor feestdagen voor deze mensen... suikerfeest en alles. Maar dit kan dan weer niet.. snap je het nu?
Laten we het anders even zo proberen..

Het gaat er om dat men niet even sociaal kan zijn, niet meedenken met de allochtone inwoners en hun offerfeest maar gewoon alles gelijk naast hun neer leggen, want ja het is toch een belangrijke dag om massaal je huisdier extra brokjes te geven. We leven samen in dit land, er worden genoeg zaken aangepast voor feestdagen voor deze mensen... Sinterklaas en alles, de helft van de feestdagen heeft een christelijke achtergrond, terwijl staatskundig er geen link is. Maar dit kan dan weer niet.. snap je het nu?

En waarom zou je klagen als je ergens geen last van hebt?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:08:35 #19
64831 2NutZ
pi_145083379
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:06 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Dierendag is alleen voor knuffelbare diertjes die zo zo lievvvvvv zijn en niet op je bord belanden toch?
Nee, alle dieren... behalve de plofkippen e.d.
pi_145083397
Dierendag? Nooit van gehoord
wat kijk jij
pi_145083516
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:45 schreef Fretwork het volgende:

Laat elkaar lekker zelf bepalen wat ze doen. Jij hoeft toch geen lammetjes te slachten?
Het punt is is dat als het andersom zou zijn dat zij wel van ons verwachten/eisen dat wij rekening met hun houden en iets dus minder of niet doen.

Dat is juist het hele probleem van dat soort mensen.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:17:21 #22
64831 2NutZ
pi_145083552
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Het punt is is dat als het andersom zou zijn dat zij wel van ons verwachten/eisen dat wij rekening met hun houden en iets dus minder of niet doen.

Jij snapt het ^O^
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:19:00 #23
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_145083593
quote:

[..]

Doe ff een voorbeeld?
Ik kan zo snel niets bedenken.
Ook nog niet wakker 8-)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:19:37 #24
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145083612
quote:

[..]

Ik snap wat je bedoelt hoor, maar mijn punt is dat het niet andersom is. TS is achterlijk hypocriet hier, ook hij verwacht/eist dat er rekening met hem gehouden wordt.

Dit hele punt is gebaseerd op emotie in plaats van logica, je kan namelijk best oordelen dat een belangrijke religieuze dag zwaarder weegt dan een weggeschoven traditie die enkel nog op kalenders leeft.

Ben zelf atheist, maar kan me voorstellen dat gelovigen hier moeite mee hebbe.
pi_145083649
Als die gasten één keer per jaar een lammetje willen slachten moeten ze dat lekker doen, laat ze lekker. Debiele geitenwollensokkendragendeboomknuffelaars moeten niet zo janken.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:24:08 #26
64831 2NutZ
pi_145083725
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:19 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt hoor, maar mijn punt is dat het niet andersom is. TS is achterlijk hypocriet hier, ook hij verwacht/eist dat er rekening met hem gehouden wordt.

Dit hele punt is gebaseerd op emotie in plaats van logica, je kan namelijk best oordelen dat een belangrijke religieuze dag zwaarder weegt dan een weggeschoven traditie die enkel nog op kalenders leeft.

Ben zelf atheist, maar kan me voorstellen dat gelovigen hier moeite mee hebbe.
Ben je boos ofzo? :') tering.
Ik vier geen dierendag en geen offerfeest. Maar ik heb wel een mening erover ;) :)
Al die emotie zit bij jou... en erg hoog zo te zien. Maar dat is vaak zo bij bepaalde mensen :s
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:24:16 #27
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145083729
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:21 schreef HostiMeister het volgende:
Als die gasten één keer per jaar een lammetje willen slachten moeten ze dat lekker doen, laat ze lekker. Debiele geitenwollensokkendragendeboomknuffelaars moeten niet zo janken.
Dit inderdaad! Andersom moeten ze ook niet gaan zeiken als een christelijke feestdag overlapt met één van hun. Mensen maken zich vaak zo onnodig druk over dit soort zaken.
pi_145083763
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:24 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ik vier geen dierendag en geen offerfeest. Maar ik heb wel een mening erover ;) :)
Al die emotie zit bij jou... en erg hoog zo te zien. Maar dat is vaak zo bij bepaalde mensen :s
Doe even rustig ofzo, wow jemig :Ss
wat kijk jij
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:26:12 #29
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_145083774
Word echt genieten zaterdag
Dit jaar mag mijn broertje van 11 de keel doorsnijden
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:26:24 #30
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145083780
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:24 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:') Ik probeer het hier slechts op een logische manier te benaderen. Waarom kunnen ze niet beiden bestaan? Immers, vierders van het offerfeest hebben geen last van Dierendag en vierders van dierendag worden normaal niet geconfronteerd met een slachting.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:27:16 #31
64831 2NutZ
pi_145083804
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:26 schreef Fretwork het volgende:

[..]

:') Ik probeer het hier slechts op een logische manier te benaderen. Waarom kunnen ze niet beiden bestaan? Immers, vierders van het offerfeest hebben geen last van Dierendag en vierders van dierendag worden normaal niet geconfronteerd met een slachting.
Sterker nog, ze bestaan beide en naast elkaar. Dan nog kan je best rekening voor een keer nemen met iets :) dierendag was hier eerder dan het offerfeest ^O^
pi_145083813
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:26 schreef anti-loper het volgende:
Word echt genieten zaterdag
Dit jaar mag mijn broertje van 11 de keel doorsnijden
Echt leuk, je kunt niet vroeg genoeg beginnen.
wat kijk jij
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:28:24 #33
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145083830
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:27 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Sterker nog, ze bestaan beide en naast elkaar. Dan nog kan je best rekening voor een keer nemen met iets :) dierendag was hier eerder dan het offerfeest ^O^
Maar waarmee moet je dan rekening houden?

Je kan moslims toch niet dwingen Dierendag te vieren, dat doe je zelf ook niet.
pi_145083875
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:27 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dus omdat het toevallig samenvalt moeten ze maar afzien van hun traditie, omdat er een of ander geitenknuffelfeestje is voor Groen Links hippies? Flikker toch op _O-
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:30:29 #35
401928 anti-loper
brengt oldschool back
pi_145083880
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:27 schreef housesoftheholy het volgende:

[..]

Echt leuk, je kunt niet vroeg genoeg beginnen.
Ja he!
Mijn eerste keer was toen ik 8 was
Nog nooit zo lekker gegeten. Vlees smaakt veel beter als je het zelf geslacht hebt
Op woensdag 6 februari 2019 00:47 schreef SideEffect het volgende
Als dima voor 31 december 2019 een relatie krijgt met treinmeisje, krijg jij van mij 10¤
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:31:44 #36
64831 2NutZ
pi_145083904
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dus omdat het toevallig samenvalt moeten ze maar afzien van hun traditie, omdat er een of ander geitenknuffelfeestje is voor Groen Links hippies? Flikker toch op _O-
Waar zeg ik dit? :')

quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:28 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Maar waarmee moet je dan rekening houden?

Je kan moslims toch niet dwingen Dierendag te vieren, dat doe je zelf ook niet.
Wie heeft het over dwingen van vieren van feestdagen? :') helemaal niemand... Heb ik ook nooit gezegd en bedoel dat ook niet met dit topic. Waarom haal je er van alles bij wat nergens word gezegd?

Rekening houden met iets is wat anders dan compleet een religieuze dag afzeggen of verbieden he? waarom zo zwart wit?
pi_145083931
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waar zeg ik dit? :')
Wat impliceer je dan met je 'dierendag was hier eerder dan het offerfeest' ?
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:32:48 #38
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145083935
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
Wie heeft het over dwingen van vieren van feestdagen? :') helemaal niemand... Heb ik ook nooit gezegd en bedoel dat ook niet met dit topic. Waarom haal je er van alles bij wat nergens word gezegd?

Rekening houden met iets is wat anders dan compleet een religieuze dag afzeggen of verbieden he? waarom zo zwart wit?
Oke, prima, hoe stel jij voor dat ze er rekening mee houden dan?
pi_145083944
je wil gewoon zeiken op die kutbuitelanders over de rug van (dode) dieren.. triest weer
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:33:52 #40
64831 2NutZ
pi_145083967
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:33 schreef Casiotone het volgende:
je wil gewoon zeiken op die kutbuitelanders over de rug van (dode) dieren.. triest weer
Ja.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:32 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Oke, prima, hoe stel jij voor dat ze er rekening mee houden dan?
Wat minder slachten en bijvoorbeeld niet op een balkon waaronder kinderen voetballen.

quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:32 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wat impliceer je dan met je 'dierendag was hier eerder dan het offerfeest' ?
Precies wat er staat...
pi_145084021
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
Precies wat er staat...
Dat mensen die het offerfeest vieren rekening moeten houden met dierendag omdat dat eerder 'hier was' dan het offerfeest.

Dus, wat betekent dat voor jou? Wat impliceer je hier mee? Want het is natuurlijk totaal nietszeggend.
pi_145084050
Op dierendag krijgt mijn koe een bad van peperroomsaus.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:38:11 #43
64831 2NutZ
pi_145084065
quote:
2s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:35 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat mensen die het offerfeest vieren rekening moeten houden met dierendag omdat dat eerder 'hier was' dan het offerfeest.

Dus, wat betekent dat voor jou? Wat impliceer je hier mee? Want het is natuurlijk totaal nietszeggend.
Wat wil je nu horen dan? dat ik vind dat alle moslims maar moeten kappen met slachten en ze stom zijn enzo? zodat je weer harder kan stampen hier op mij op dit moment?
Impliceer hoe jij het wil.
pi_145084120
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:38 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wat wil je nu horen dan? dat ik vind dat alle moslims maar moeten kappen met slachten en ze stom zijn enzo? zodat je weer harder kan stampen hier op mij op dit moment?
Impliceer hoe jij het wil.
Kom dan verdomme met een duidelijk standpunt, en niet die halfzachte retoriek, kreten gevuld met hete lucht die helemaal geen neuk zeggen.

Als je niets te zeggen hebt open dan ook geen topic, dan gedraag je je als een KLB kneus waar er al meer dan genoeg van zijn, en zover ik weet ben je dat niet.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:43:57 #45
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145084193
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:33 schreef 2NutZ het volgende:
Wat minder slachten en bijvoorbeeld niet op een balkon waaronder kinderen voetballen.
Zou dit niet sowieso een geldende gedragsregel moeten zijn, onafhankelijk van Dierendag? Volgens mij gebruikt de PvdD Dierendag gewoon als extra excuus om hun reeds bestaande punten uit te dragen. En ik denk ook dat het zijn van een zevendedagsadventist als partijleider meespeelt met deze beslissing.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:45:34 #46
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_145084234
barbaarse traditie
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:46:48 #47
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145084259
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:45 schreef vigilant7 het volgende:
barbaarse traditie
Vind ik ook, maar dat is hier niet het punt. ;)
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:47:21 #48
64831 2NutZ
pi_145084277
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:43 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Zou dit niet sowieso een geldende gedragsregel moeten zijn, onafhankelijk van Dierendag? Volgens mij gebruikt de PvdD Dierendag gewoon als extra excuus om hun reeds bestaande punten uit te dragen. En ik denk ook dat het zijn van een zevendedagsadventist als partijleider meespeelt met deze beslissing.
Ja, vind ik wel. En dat gebeurd gelukkig ook inbijna alle gevallen lijkt mij.
Beetje paranoide vind ik wel dat je denkt dat partijen dit aandragen om voor bepaalde groeperingen iets te beperken... maar goed, politiek snap ik sowieso niet helemaal.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:50:15 #49
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145084354
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Beetje paranoide vind ik wel dat je denkt dat partijen dit aandragen om voor bepaalde groeperingen iets te beperken... maar goed, politiek snap ik sowieso niet helemaal.
Ik denk dat als het een zevendedagsadventistische feestdag was, Marianne Thieme niks uit zou dragen, wil hier verder niet mee beweren dat ze anti-islam zijn bij de PvdD, want naar mijn geloof zijn ze zeer coulant tegenover allochtonen.
  woensdag 1 oktober 2014 @ 10:52:39 #50
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_145084413
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 10:47 schreef 2NutZ het volgende:
Dan is er toch geen probleem....
Sowieso snap ik nog niet precies wat je punt nou is, help me even.

Offerfeestvierders moeten zich aanpassen want:

A) Offerfeest is zielig en barbaars en daarnaast schokkend voor kinderen.
B) Offerfeest valt op dezelfde dag als Dierendag en is tegenstrijdig, Dierendag was hier echter eerst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')