Vanwaar heb je al deze mensen vandaanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Knut is geen racist. Een vriend van zijn zwager is bevriend met een Turk
We meeten doorgaans in een theehuis.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vanwaar heb je al deze mensen vandaan
Of in de waterpijpsalonquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We meeten doorgaans in een theehuis.
We hebben allemaal dezelfde interesse. Namelijk anti-rtlxl zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vanwaar heb je al deze mensen vandaan
Haha wa nia. La galki era chaktren :pquote:
Dat zal ze leren jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kom wij gaan ook in onze eigen taal praten jongens
Wat lul jijquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Typisch wel dat je gelijk weer moet denken aan je vestigen in een ander land tegen de zin van de oorspronkelijke bewoners.
Hii zei waarom zijn alle nieuwe mensen zo gek. Toen zei ik 'niet waar, want we gaan vaak samen naar dezelfde parenclub'quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kom wij gaan ook in onze eigen taal praten jongens
Ben je nog niet voorbij niveau 3 in begrijpend lezen dat ik bovenstaande zin een 2e keer moet uitleggen?quote:
TYPISCH WEL DAT JE GELIJK WEER MOET DENKEN AAN JE VESTIGEN IN EEN ANDER LAND TEGEN DE ZIN VAN DE OORSPRONKELIJKE BEWONERS.quote:
Ik deed google translate en er stond iets anders.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hii zei waarom zijn alle nieuwe mensen zo gek. Toen zei ik 'niet waar, want we gaan vaak samen naar dezelfde parenclub'
Wow.. nou dit zal ik maar niet vertalenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Haha wa nia. La galki era chaktren :p
Ohhhh so sweet. Probeert te dissen met zinnen die 20 jr geleden in waren.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je nog niet voorbij niveau 3 in begrijpend lezen dat ik bovenstaande zin een 2e keer moet uitleggen?
Koerdisch door googletranslate kan helemaal nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik deed google translate en er stond iets anders.
Je zei ik neuk zn moer.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Koerdisch door googletranslate kan helemaal niet
Ja. Indonesië, Antillen, Amerika..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:36 schreef Saind het volgende:
[..]
TYPISCH WEL DAT JE GELIJK WEER MOET DENKEN AAN JE VESTIGEN IN EEN ANDER LAND TEGEN DE ZIN VAN DE OORSPRONKELIJKE BEWONERS.
Utrechtquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Waar woonde jij Stylo?
Ik vind het wel mooi dat jij door de kansen die je krijgt in dit mooie land als vrouw het internet op mag en deze digitale samenleving kan verrijken met diepgaande bijdragen zoals deze.quote:
18+ conferentie ja.quote:
Kunnen ze in TR ook. Doeiiiiiiquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat jij door de kansen die je krijgt in dit mooie land als vrouw het internet op mag en deze digitale samenleving kan verrijken met diepgaande bijdragen zoals deze.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:22 schreef zarGon het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-voor-productie.html..
Negers en kipkluivenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja man, meteen je vriendin ermee conditioneren en zo..
Nederlanders en familiedrama's.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Negers en kipkluiven
Nederlanders en kaas
Turken en vrouwenmeppen
Maar dit moet dus continu in verbinding zijn met je telefoon die weer altijd GPRS aan moet hebben en allerlei apps?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja man, meteen je vriendin ermee conditioneren en zo..
Ze heeft wat gedaan! KBquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heeft ze gedmd met anderen en heb je het daarom uitgemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |