abonnement Unibet Coolblue
pi_147250570
quote:
1s.gif Op woensdag 3 december 2014 11:01 schreef Gwywen het volgende:
23 graden... :')
Hoe kouder het buiten is, hoe warmer hij het binnen stookt. Radiatoren zijn loeiheet, als het buiten 12 graden is zijn ze lauw en wordt het in huis ook veel minder warm/aangenaam.
Terwijl de thermostaat toch gewoon hetzelfde blijft staan. 20 overdag en 16 's nachts, maar zo ver koelt het niet af.
Om 18:00 gaat hij al uit en dan blijft het tot zeker 23:00 boven de 21 graden in huis dus ik ga 'm binnenkort maar weer instellen dat hij nog eerder uit gaat.
Heb je een radiator vlak bij de thermostaat staan?
Ik zwaai naar dieren.
pi_147250616
27,8 celcius.
We hebben vloerverwarming en stenen vloer :D
pi_147252536
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:11 schreef nilssanders het volgende:
27,8 celcius.
We hebben vloerverwarming en stenen vloer :D
Met een stenenvloer moet je ook wel vloerverwarming hebben, anders is het volgens mij nooit aangenaam te krijgen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_147252551
Normaal 19, s nachts 14. Maar sinds gisteren overdag naar 20 gegaan omdat ik met 19 toch wat een te koude rechter hand krijg achter de computer. :P :D
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_147252634
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:12 schreef delano.888 het volgende:
Normaal 19, s nachts 14. Maar sinds gisteren overdag naar 20 gegaan omdat ik met 19 toch wat een te koude rechter hand krijg achter de computer. :P :D
:D :D Godver heb ik ook vaak last van, met links pak ik steeds me biertje/nootjes/kaas/worst etc.
alleen rechts hangt maar beetje op de bankleuning aan de muis.
Ik zwaai naar dieren.
pi_147252814
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:10 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heb je een radiator vlak bij de thermostaat staan?
Nee, helemaal in de andere hoek van de kamer.
Het is nu ik de lampen aan heb inmiddels opgelopen naar 24 graden. :o
pi_147253241
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:12 schreef Geerd het volgende:

[..]

Met een stenenvloer moet je ook wel vloerverwarming hebben, anders is het volgens mij nooit aangenaam te krijgen.
1x gehad dat de vloerverwarming niet werkte. Dat was gvd koud. Blijkbaar uitgegaan per ongeluk. 8)7
pi_147253754
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:35 schreef nilssanders het volgende:

[..]

1x gehad dat de vloerverwarming niet werkte. Dat was gvd koud. Blijkbaar uitgegaan per ongeluk. 8)7
Dat geloof ik meteen, heb een stukje uitbouw daar liggen ook tegels.
Daar ga je niet met plezier even koffie zetten op blote voeten.

Jammer dat ik daar niet aan gedacht heb met de verbouwing had ik er ik ook vloerverwarming in laten doen.

Achja hoop zo dat er een houtkachel in kan hier zonder al te veel moeite.
Had foto's beloofd alleen de uitgifte van die dingen is uitgesteld bij ons.
Ik zwaai naar dieren.
pi_147255274
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 16:08 schreef Geerd het volgende:

[..]

Tocht strips plaatsen, en je hebt van die soort deurknuffels,langwerpig ding kun je voor de deur leggen.

Moest nog even afwassen beetje stofzuigen ik dacht mooi even alles los, 11C nu :P
Tochtstrips van balkondeur / deur naar portiek van flat zijn idd aan vervanging toe als ik ze zo bekijk, maar probleem zit ook in woonkamer zelf (waxinelichtje achter me flakkert nogal wat.)
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_147255358
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:37 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Tochtstrips van balkondeur / deur naar portiek van flat zijn idd aan vervanging toe als ik ze zo bekijk, maar probleem zit ook in woonkamer zelf (waxinelichtje achter me flakkert nogal wat.)
Mwja zegt weinig natuurlijk als je de cv/kachel aan hebt.
Dan krijg je, en zo hoort het ook lucht circulatie.
Ik zwaai naar dieren.
pi_147255441
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Mwja zegt weinig natuurlijk als je de cv/kachel aan hebt.
Dan krijg je, en zo hoort het ook lucht circulatie.
Moederhaard, en de kachel staat niet aan.

Tochtstrips ed zijn enkel de goedkoopste optie. Moet ook gordijnen voor het raam/balkondeur in de keuken hangen (enkel glas :X En nee, vervangen is geen optie, VvE) en aangezien de vorige bewoners het briljante idee hadden om een kast te nemen die strak aan de muur vast staat kan ik zelfs geen deur tussen keuken en hal doen (want de deur kan dan hooguit 45 graden open oid.) Of ik moet kloten met een deur die de andere kant op open gaat.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_147255502
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:43 schreef Omentuva het volgende:

[..]

Moederhaard, en de kachel staat niet aan.

Tochtstrips ed zijn enkel de goedkoopste optie. Moet ook gordijnen voor het raam/balkondeur in de keuken hangen (enkel glas :X En nee, vervangen is geen optie, VvE) en aangezien de vorige bewoners het briljante idee hadden om een kast te nemen die strak aan de muur vast staat kan ik zelfs geen deur tussen keuken en hal doen (want de deur kan dan hooguit 45 graden open oid.) Of ik moet kloten met een deur die de andere kant op open gaat.
Moederhaard had je het net ook al over? Wat is dat?
Je hebt van die folie kun je op je raam plakken, ik ga even het filmpje zoeken voor je.

Nog snel gevonden ook lol.

Ik zwaai naar dieren.
pi_147256169
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 18:46 schreef Geerd het volgende:

[..]

Moederhaard had je het net ook al over? Wat is dat?
Je hebt van die folie kun je op je raam plakken, ik ga even het filmpje zoeken voor je.

Nog snel gevonden ook lol.

http://www.begokachels.nl(...)pakt-moederhaard.jpg

http://www.klaverhaarden.(...)-kompakt-moederhaard

Die raamfolie is een goede, daar gaan we eens naar kijken. Heb ook nog dubbelzijdig plakband liggen, dus...
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_147256293
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:08 schreef Omentuva het volgende:

[..]

http://www.begokachels.nl(...)pakt-moederhaard.jpg

http://www.klaverhaarden.(...)-kompakt-moederhaard

Die raamfolie is een goede, daar gaan we eens naar kijken. Heb ook nog dubbelzijdig plakband liggen, dus...
Gewoon een gaskachel dus, die ook de cv verwarmd
Ik zwaai naar dieren.
pi_147256331
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:11 schreef Geerd het volgende:

[..]

Gewoon een gaskachel dus, die ook de cv verwarmd
In feite wel.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_147256360
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:08 schreef Omentuva het volgende:

[..]

http://www.begokachels.nl(...)pakt-moederhaard.jpg

http://www.klaverhaarden.(...)-kompakt-moederhaard

Die raamfolie is een goede, daar gaan we eens naar kijken. Heb ook nog dubbelzijdig plakband liggen, dus...
Kijk ook even naar de randen van het kozijn, ff nieuwe kit erlangs scheelt ook al.
En haal een paar kaarsen, voor waar je denkt dat het tocht.
Ik zwaai naar dieren.
pi_147257105
Kaars in de keuken al gedaan, de randen idd. Heb op mijn ramen in de woonkamer rubbertjes zitten waar het glas het kozijn in gaat.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_147257584
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 19:31 schreef Omentuva het volgende:
Kaars in de keuken al gedaan, de randen idd. Heb op mijn ramen in de woonkamer rubbertjes zitten waar het glas het kozijn in gaat.
Rubbertjes? Wtf? Kun je die niet er uit trekken, en vervangen met kit? Kit bus even uurtje warm laten worden, dun aanbrengen en dan met een natte vinger erover heen, keukenpapier derbij om je klauw van overtollig kit te van doen. Weer nat maken etc.
Ik zwaai naar dieren.
pi_147326437
En zoals beloofd :P



Pff best een gepruts dat installeren, ik had de simkaart al bijna verneukt had de nano ipv de micro der uit gedrukt _O- _O-

Voorzichtig weer terug gedrukt en hij pakt hem ook nog B-)
Wat een leuk speelgoed zeg _O- _O- _O-

[ Bericht 66% gewijzigd door Geerd op 06-12-2014 04:13:13 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_147410805
En hier de 2 schouwen op 1 pic :P (meteen een beetje oefenen met dat ding)

Ik zwaai naar dieren.
pi_147615043
4 dagen vrij dus langzaam aan steeds warmer. 18,5C nu
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 15 december 2014 @ 20:51:33 #222
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_147615135
Graadje of 15
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_147619767
23, 5 toen ik net keek. CV is al uuuuuuuren uit maar de warmte blijft lang hangen. Kaarsen en lampen doen denk ik de rest. Ik kan 't anders ook niet verklaren, ding staat op 20 graden.

Mooie kamer, Geerd (of ging 't daar niet om?)
pi_147630381
17 nu.
pi_147662698
26 graden met de deuren open....

Ja ik passeer zo de equator dus het is lekker in de tropen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')