Handelquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
Al jaren wordt ie gebruikt en ik moet er altijd van huilen , zo mooi
Tja, dat kon je vooraf verwachten natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En voor een Nederlandse club dit seizoen nog maar maximaal 4x te horen.... ontroerend inderdaad
Alsof Ajax barca niet 2x achter elkaar sloopt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En voor een Nederlandse club dit seizoen nog maar maximaal 4x te horen.... ontroerend inderdaad
Ik ben serieus als ik zeg dat ik het toen associeerde met een mooie wedstrijd van Ajax. De tekst is verder te gruwelijk voor woorden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:34 schreef TheROB het volgende:
Ik denk (en hoop) dat onze Amsterdammers er nog wel even inlijven, zag er best goed uit. Buiten dat zou het goed zijn voor het Nederlandse voetbal.
Haha :-)quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:39 schreef tong80 het volgende:
Ik ben serieus als ik zeg dat ik het toen associeerde met een mooie wedstrijd van Ajax. De tekst is verder te gruwelijk voor woorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |