Ik geloof er niks van dat jij dik bentquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:17 schreef artelligence het volgende:
Maakt niet uit of ik wit of bruin ben, ik blijf dik
Dat dusquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij dik bent
Ik ben zwaarder dan jou en een manletquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat jij dik bent
Zo dachten ze in het begin ook over Ghandi. Eerst negeerden ze hem, toen lachten ze hem uit, toen vielen ze hem aan en toen won hij.quote:Op maandag 29 september 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
roodkapske is samen met geavanceerd de grootste lijer op de FP. Alleen maar dergelijke reacties. En dat heeft kinderen...
Misschien ben je wel heel gespierdquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben zwaarder dan jou en een manlet
Alleen Ghandi leed niet aan grootheidswaanzin. Hitler welquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:22 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Zo dachten ze in het begin ook over Ghandi. Eerst negeerden ze hem, toen lachten ze hem uit, toen vielen ze hem aan en toen won hij.
Toen won hij, net als ik.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien ben je wel heel gespierd
Hoeveel weeg je?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben zwaarder dan jou en een manlet
Whut, alle internet trollen zijn allemaal groots zoals Ghandi? Mind blownquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:22 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Zo dachten ze in het begin ook over Ghandi. Eerst negeerden ze hem, toen lachten ze hem uit, toen vielen ze hem aan en toen won hij.
Bescheidenheid siert de man. Nog iets wat ik en Ghandi gemeen hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Alleen Ghandi leed niet aan grootheidswaanzin. Hitler wel
Wat win je dan? Een koelkast oid?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:22 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Hoe groot ben je dan?quote:
Zonnebank, zou kunnen. Maar ik heb liever een bleke huid dan een snel verouderde huid.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter laat je het witte ook wat bijbruinen![]()
170 cmquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe groot ben je dan?
Want als je dat al 'dik' noemt.
Verstandigquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zonnebank, zou kunnen. Maar ik heb liever een bleke huid dan een snel verouderde huid.
Wauw, dees is wel extreem.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Over dat ene gesproken..
[ afbeelding ]
Je zou eens een dagje naar het strand moeten met mequote:Op dinsdag 30 september 2014 19:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zonnebank, zou kunnen. Maar ik heb liever een bleke huid dan een snel verouderde huid.
Lijkt extreem omdat zij van nature een donkerdere huid heeft.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Wauw, dees is wel extreem.
Mooi, maar extreem
Uh?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Over dat ene gesproken..
[ afbeelding ]
176quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:35 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zegt zo weinig zonder de lengte erbij te zetten he
Dan ben je echt niet dik.quote:
Gezellig in de regenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zou eens een dagje naar het strand moeten met me
Klopt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:29 schreef STING het volgende:
[..]
Verstandigdan rook je neem ik aan ook niet?
Maar hoe kom je dan aan je dagelijkse dosis Vitamine Dquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
En ik heb een dagcreme met UV filter tegenwoordig.
Die krijgt ze als ze een dagje met me mee gaatquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan aan je dagelijkse dosis Vitamine D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die krijgt ze als ze een dagje met me mee gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te fout, echt...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die krijgt ze als ze een dagje met me mee gaat
Ik moest aan deze post denken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Gelukkig zijn er weer wat series begonnenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
Nou, dat was geen heel tof seizoen van True Blood, of zo.
Supplementen. Vitamine D tekorten komen toch vaak voor (niet dat je er iets van merkt, maar wel suboptimaal).quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:39 schreef STING het volgende:
[..]
Maar hoe kom je dan aan je dagelijkse dosis Vitamine D
Ik wacht liever tot de serie wat verder gevorderd is, dan kan ik meer afleveringen achter elkaar kijken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:44 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er weer wat series begonnen
Same herequote:Op dinsdag 30 september 2014 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Supplementen. Vitamine D tekorten komen toch vaak voor (niet dat je er iets van merkt, maar wel suboptimaal).
77-78 kilo hier bij zeg 1.84-1.85 ongeveer. Beetje waar je heen wil. Mag bij mij zelfs nog iets bij mits het maar spier is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:37 schreef yats het volgende:
Ik vind het overigens ook best meevallen. Ik ben nog een stukje zwaarder (89/90 kilo), al ben ik gelukkig iets langer met mijn 1.83. Maar nog steeds mag er minimaal 5 a 10 kilo af hier
Zelfs je hart niet?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
Ik heb nog nooit iets gebroken, dus ik denk dat het met de 'gezonde niveau's' voor m'n botten wel goed zit.
Dat herken ik wel ja. Heb ook liever series, waarvan ik er een paar achter elkaar kan kijken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wacht liever tot de serie wat verder gevorderd is, dan kan ik meer afleveringen achter elkaar kijken.
Ik begin er ook een beetje op uitgekeken te raken ja. Maar komt wel weer dat ik het nog verder ga kijken.quote:Ik heb de laatste afleveringen van Suits ook nog niet gezien (seizoen 3), maar dat verhaal boeit me niet zo heel veel meer op een of andere manier.
Dat faxisme is gewoon een vloekquote:
Ideaal zou voor mij rond de 82/83 zijn. Ik heb op zich redelijk veel spiermassa, alleen helaas ook nog wat buikvetjesquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
77-78 kilo hier bij zeg 1.84-1.85 ongeveer. Beetje waar je heen wil. Mag bij mij zelfs nog iets bij mits het maar spier is.
Ik moet ook maar eens met art knuffelen denk ik.quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
Dat faxisme is gewoon een vloek
[..]
Ideaal zou voor mij rond de 82/83 zijn. Ik heb op zich redelijk veel spiermassa, alleen helaas ook nog wat buikvetjes
Hier ook, zeg ik er terwijl ik een hamburger aan het eten benquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:50 schreef STING het volgende:
Hier moet er ca. 4-5 kg af, maar gaat erg moeizaam.
Hihi chubbyquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier ook, zeg ik er terwijl ik een hamburger aan het eten ben
Daar komt het hier ook een beetje op neer ja, maar dan gebaseerd op de afgelopen weekquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hier ook, zeg ik er terwijl ik een hamburger aan het eten ben
Same. Maar heb geen haast.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:50 schreef STING het volgende:
Hier moet er ca. 4-5 kg af, maar gaat erg moeizaam.
En een (voorheen aangenomen veel te hoge) bepaalde hoeveelheid werkt ook preventief tegen kanker.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:47 schreef STING het volgende:
[..]
Same hereVitamine D 'tekort' is ook nog onderhevig aan onderzoek, zo heb je gezonde niveau's voor je botten, maar ook kennelijk gezonde niveau's voor je geestelijke gesteldheid. Vind het wel interessant
Je zou zo'n quickchange jurk moeten hebben die ze wel eens in van die acts gebruikenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Ik zie weer allemaal veel te mooie jurken. Goffedomme
.
Niet leven werkt ook tegen kankerquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En een (voorheen aangenomen veel te hoge) bepaalde hoeveelheid werkt ook preventief tegen kanker.
Gelukkig ben ik niet de enige met zo'n dagquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Crappy day, dan mag dat.
Morgen wel weer gezond
in van die acts? stripperacts? of bedoel je iets anders?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zou zo'n quickchange jurk moeten hebben die ze wel eens in van die acts gebruiken
Dat had ik ook gelezen ja, maar dat neem ik toch iets minder serieus, aangezien dat wel aan wegl erg veel vitamines/supplementen wordt toegeschrevenquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En een (voorheen aangenomen veel te hoge) bepaalde hoeveelheid werkt ook preventief tegen kanker.
Tja, ik vind het wel interessant.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet leven werkt ook tegen kanker.
Samen ellendig is tenminste ietsquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige met zo'n dag![]()
Ook aan de hamburgers dus?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet de enige met zo'n dag![]()
But whyquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je zou zo'n quickchange jurk moeten hebben die ze wel eens in van die acts gebruiken
Ach, dat is het misschien ook wel. Maar ik geloof er niet zo in. Ik ken mensen die kerngezond leven en dood neervallen, compleet verkankerd, ik ken mensen die van god los leven en nooit iets hebben.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, ik vind het wel interessant.
Serieus? Dan ben ik echt screwed aangezien ik standaard te weinig vitamine D blijk te hebben (dus nu pillen)quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, het wordt gewoon meegedeeld. Niks gezeur of wat dan ook.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:00 schreef aeque het volgende:
Zeuren jullie nou echt over 4-5 kg te veel?
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Samen ellendig is tenminste iets
Ja, al is zeuren wel wat sterk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:00 schreef aeque het volgende:
Wat is er meid?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Crappy day, dan mag dat.
Morgen wel weer gezond
Nee, misschien een andere keerquote:
Nou, als je morgen kanker hebt, dan horen we het wel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:01 schreef yats het volgende:
[..]
Serieus? Dan ben ik echt screwed aangezien ik standaard te weinig vitamine D blijk te hebben (dus nu pillen)
Ruilen? Mijn dag kon een stuk beter. Ik blijf last houden van mijn been dus donderdag maar even langs de huisarts.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:01 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een goede dag en een fantastische avond.
Nee.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ruilen? Mijn dag kon een stuk beter. Ik blijf last houden van mijn been dus donderdag maar even langs de huisarts.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
in van die acts? stripperacts? of bedoel je iets anders?
Joh...Ik ben niet altijd serieus he?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als je morgen kanker hebt, dan horen we het wel.
Kom op yats, overdrijven is ook een vak.
Dat zou ik een beetje met een korrel zout nemen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:01 schreef yats het volgende:
[..]
Serieus? Dan ben ik echt screwed aangezien ik standaard te weinig vitamine D blijk te hebben (dus nu pillen)
Nou 10 jurkjes in 1quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
But why?
[..]
Ach, dat is het misschien ook wel. Maar ik geloof er niet zo in. Ik ken mensen die kerngezond leven en dood neervallen, compleet verkankerd, ik ken mensen die van god los leven en nooit iets hebben.
Toch niet nee? Misschien maar goed ook, anders kon je nog wel eens kanker krijgen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
Joh...Ik ben niet altijd serieus he?
Dan heb ik liever gewoon die 10 jurkjesquote:
Fixedquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:03 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zou ik een beetje met een korrel zout nemen.
Zoals nogmaals kanker preventie aan wel erg veel wordt toegeschreven, net zoals andersom ook het geval is. Komt er eigenlijk op neer dat ze er nog niet bijster veel van weten eigenlijk.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan heb ik liever gewoon die 10 jurkjes.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch niet nee? Misschien maar goed ook, anders kon je nog wel eens kanker krijgen.
Ik vind dat dat er los van staat. Dat is nou eenmaal het ding met kans; het zal nooit voor iedereen opgaan omdat je natuurlijk bepaalde genetische verschillen hebt en dergelijke. Maar als supplementen een bewezen significante werking hebben, vind ik het wel de moeite waard. Ik zou nooit 8 soorten pillen gaan slikken, maar zoiets als vitamine D lijkt me zeker in de wintermaanden sowieso wel nuttig.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
But why?
[..]
Ach, dat is het misschien ook wel. Maar ik geloof er niet zo in. Ik ken mensen die kerngezond leven en dood neervallen, compleet verkankerd, ik ken mensen die van god los leven en nooit iets hebben.
Succes met beide.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:06 schreef El_Thijs het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor morgen
Sollicitatie en date. En ik ben zenuwachtiger voor de sollicitatie dan voor de date
Je solliciteert voor bodyguard?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:06 schreef El_Thijs het volgende:
Sollicitatie en date. En ik ben zenuwachtiger voor de sollicitatie dan voor de date
Zolang je maar niet zaken door elkaar gaat halen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:06 schreef El_Thijs het volgende:
Ach een bewezen significante werking, tot bewezen wordt dat het omgekeerde waar is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat dat er los van staat. Dat is nou eenmaal het ding met kans; het zal nooit voor iedereen opgaan omdat je natuurlijk bepaalde genetische verschillen hebt en dergelijke. Maar als supplementen een bewezen significante werking hebben, vind ik het wel de moeite waard. Ik zou nooit 8 soorten pillen gaan slikken, maar zoiets als vitamine D lijkt me zeker in de wintermaanden sowieso wel nuttig.Ik had een lange periode dat ik contact wat depri en lusteloos was, dus dan probeer je wat dingen...
Preventief is wat anders dan 'van een tekort krijg je kanker'.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:01 schreef yats het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik vind dat dat er los van staat. Dat is nou eenmaal het ding met kans; het zal nooit voor iedereen opgaan omdat je natuurlijk bepaalde genetische verschillen hebt en dergelijke. Maar als supplementen een bewezen significante werking hebben, vind ik het wel de moeite waard. Ik zou nooit 8 soorten pillen gaan slikken, maar zoiets als vitamine D lijkt me zeker in de wintermaanden sowieso wel nuttig.Ik had een lange periode dat ik contact wat depri en lusteloos was, dus dan probeer je wat dingen...
Komt wel goed, veel succes/plezier iig!quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:06 schreef El_Thijs het volgende:
Dank je wel!quote:
Ook niet als je moeder zegt: "Je lijkt wel 4 maanden zwanger..."?quote:
Ander soms zou erger zijnquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:08 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zaken door elkaar gaat halen.
Tegen date: Sooo, waar zie jij jezelf over 5 jaar?
Ja, trouwens. Ik heb al mijn hele leven overgewicht en ik wil gewoon een keer echt slank zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:00 schreef aeque het volgende:
Die zal ik onthoudenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:08 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang je maar niet zaken door elkaar gaat halen.
Tegen date: Sooo, waar zie jij jezelf over 5 jaar?
Dank je meid.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Thijs, dit. En natuurlijk vooral ook veel plezier.
Thanks!quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Komt wel goed, veel succes/plezier iig!
Je ziet er al goed uit hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, trouwens. Ik heb al mijn hele leven overgewicht en ik wil gewoon een keer echt slank zijn.Dat betekent niet dat ik nu van mezelf walg of zo.
Zet 'm op enzoquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zal ik onthouden
[..]
Dank je meid.
[..]
Thanks!
Ik probeer geen complimentjes te vissen, het is gewoon een feit dat ik net op het randje van overgewicht balanceer.quote:
Klopt, maar dat heb ik dan ook nergens beweerd te doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach een bewezen significante werking, tot bewezen wordt dat het omgekeerde waar is.
En vitamine D proberen omdat je lusteloos bent en wat depri, is heel wat anders omdat het misschien wel een beetje helpt om kanker tegen te gaan, of zo.
Jij bent ook niet dikquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geaccepteerd dat ik nooit slank zal zijn. Ik ben gezond, zit goed in m'n vel, kan dragen wat ik wil, heb een erg leuke man in m'n leven. I am a happy girl
.
Sounds good!!quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
Ik heb geaccepteerd dat ik nooit slank zal zijn. Ik ben gezond, zit goed in m'n vel, kan dragen wat ik wil, heb een erg leuke man in m'n leven. I am a happy girl
.
You go girlquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
.
Ook hamburgers gegeten?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
Mijn dag is eigenlijk een beetje bagger.
Die dingen zijn ook veel belangrijker.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
.
Er zit tenminste vorm inquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik probeer geen complimentjes te vissen, het is gewoon een feit dat ik net op het randje van overgewicht balanceer.
Ben er voor je schat, no matter what!quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:14 schreef Samzz het volgende:
.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heb ik dan ook nergens beweerd te doen.
Niet dik is geen synoniem van slank zijn, natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent ook niet dikJe ziet er prima uit.
Plus dikke dingen jeweetwelquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
[..]
Niet dik is geen synoniem van slank zijn, natuurlijk. Maar dat hoeft voor mij dus ook niet. Ik zie er goed uit in wat ik draag, dus ik vind het wel prima zo.
Dat vooralquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
Als je tevreden bent met jezelf en met je leven, dan moet je vooral schijt hebben aan wat de rest denkt
Nee maar Tijn en ik hebben ook een crappy dag.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, is dat een reden voor een slechte dag dan?
Ach, soms is het wel vervelend wanneer je van die lompe posts leest over die zeekoeien van vrouwen en dergelijke. Dan denk ik, moet dat nou? Nou ja, kennelijk dus wel. Maar goed, echt last heb ik daar niet van.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:16 schreef El_Thijs het volgende:
Als je tevreden bent met jezelf en met je leven, dan moet je vooral schijt hebben aan wat de rest denkt
Ah op die manier.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee maar Tijn en ik hebben ook een crappy dag.
En ik zei dat ik was gaan zondigen met Hamburgers. Vandaar.
Ik ben nooit goed geweest in het uitdelen van complimenten aan vrouwenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bedoelt het goed maar met dit soort dingen kan ik echt helemaal niks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Wat voor posts bedoel je dan?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, soms is het wel vervelend wanneer je van die lompe posts leest over die zeekoeien van vrouwen en dergelijke. Dan denk ik, moet dat nou? Nou ja, kennelijk dus wel. Maar goed, echt last heb ik daar niet van.
Nee die andere dingenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dikke kuiten? Dat is niet netjes om te zeggen Fax
Och, laatst op de FP nog bij een bericht, ik weet niet meer welke, maar daar werden echt hele nare dingen gezegd. Ook over slanke vrouwen, trouwens. Het werkt twee kanten op.quote:
Neenee, hogerquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dijen? Vinden ze ook niet prettig...
Soms worden persoonlijke voorkeuren als feit neergezet. En dat is gewoon dom.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, laatst op de FP nog bij een bericht, ik weet niet meer welke, maar daar werden echt hele nare dingen gezegd. Ook over slanke vrouwen, trouwens. Het werkt twee kanten op.
Altijd fijn om te wetenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ben er voor je schat, no matter what!
Ah zo bedoel je.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, laatst op de FP nog bij een bericht, ik weet niet meer welke, maar daar werden echt hele nare dingen gezegd. Ook over slanke vrouwen, trouwens. Het werkt twee kanten op.
Ik stel me de persoon achter dat soort posts altijd voor als de stereotype FOK!er, een single zolderkamerautistje die nog nooit een vrouw. behalve zijn moeder. van dichtbij heeft gezien.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:20 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms worden persoonlijke voorkeuren als feit neergezet. En dat is gewoon dom.
Dat soort dingen zijn inderdaad niet prettig om te lezen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, soms is het wel vervelend wanneer je van die lompe posts leest over die zeekoeien van vrouwen en dergelijke. Dan denk ik, moet dat nou? Nou ja, kennelijk dus wel. Maar goed, echt last heb ik daar niet van.
Laatst dus iemand die vrouwen van rond de 1.65 met het gewicht van 60 tot 65 kilo zeekoeien noemde... Dan denk ik ook, waarom?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn inderdaad niet prettig om te lezen.Vooral als het al wordt gezegd van vrouwen vanaf maatje 40.
Ik word er soms wel een beetje moe van hoe snel mensen zich aangevallen voelen. Al een keer omdat ik zat te klagen dat ik dik was "Ja, maar ik ben nog dikker, dus het doet mij pijn dat jij jezelf te dik vindt"quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedenk me dan altijd dat het waarschijnlijk een triest of jaloers figuur is die zoiets post. Dat werkt het beste.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien wel een trollquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laatst dus iemand die vrouwen van rond de 1.65 met het gewicht van 60 tot 65 kilo zeekoeien noemde... Dan denk ik ook, waarom?
Eh, whut?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Laatst dus iemand die vrouwen van rond de 1.65 met het gewicht van 60 tot 65 kilo zeekoeien noemde... Dan denk ik ook, waarom?
"Moet je haar eens zien, denken dat ze dik isquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word er soms wel een beetje moe van hoe snel mensen zich aangevallen voelen. Al een keer omdat ik zat te klagen dat ik dik was "Ja, maar ik ben nog dikker, dus het doet mij pijn dat jij jezelf te dik vindt"
Dan vissen ze maar in een erg kleine poel. Hebben de leuke mannen wat meer keus.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word er soms wel een beetje moe van hoe snel mensen zich aangevallen voelen. Al een keer omdat ik zat te klagen dat ik dik was "Ja, maar ik ben nog dikker, dus het doet mij pijn dat jij jezelf te dik vindt"
Die zitten hier toch helemaal nietquote:
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die zitten hier toch helemaal niet
Dat is aardig universeel, zodat diegene zich superieur kan voelen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat slaat ook nergens op.
Overigens voel ik me niet aangevallen of zo, hoor. Ik vraag me alleen af waarom dat denigrerende nodig is.
Andersom overigens idem dito...Je wil niet weten hoeveel vrouwen kortzichtig zijn en mannen zonder sixpack meteen afschrijven. Dan denk ik altijd maar zo, haar verlies dat ze mij niets vind omdat ik geen sixpack heb.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan vissen ze maar in een erg kleine poel. Hebben de leuke mannen wat meer keus.
een doejong of een lamantijn?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
En als ze iets dikker zijn walvis?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
een doejong of een lamantijn?
We leven tegenwoordig dan ook in een tijdperk waarin iedereen zich enorm snel aangevallen voelt. Of misschien leven we in een tijdperk waarin iedereen die zich aangevallen voelt, de behoefte en mogelijkheid heeft hier over te klagen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan het liefst die laatste, manatees zijn awesomequote:Op dinsdag 30 september 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
een doejong of een lamantijn?
Inderdaad, beetje vermoeiend.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We leven tegenwoordig dan ook in een tijdperk waarin iedereen zich enorm snel aangevallen voelt. Of misschien leven we in een tijdperk waarin iedereen die zich aangevallen voelt, de behoefte en mogelijkheid heeft hier over te klagen.
Je kunt zelfs niet meer naar een gewone serie kijken zonder dat mensen klagen dat zij niet vertegenwoordigd zijn in de serie of dat de serie een bevolkingsgroep wegzet als minderwaardig.
Zoals politiek correct een neger in een foto shoppen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We leven tegenwoordig dan ook in een tijdperk waarin iedereen zich enorm snel aangevallen voelt. Of misschien leven we in een tijdperk waarin iedereen die zich aangevallen voelt, de behoefte en mogelijkheid heeft hier over te klagen.
Je kunt zelfs niet meer naar een gewone serie kijken zonder dat mensen klagen dat zij niet vertegenwoordigd zijn in de serie of dat de serie een bevolkingsgroep wegzet als minderwaardig.
Ohnoes, ik heb ook geen sixpack meer, ik blijf altijd en voor eeuwig alleenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Andersom overigens idem dito...Je wil niet weten hoeveel vrouwen kortzichtig zijn en mannen zonder sixpack meteen afschrijven. Dan denk ik altijd maar zo, haar verlies dat ze mij niets vind omdat ik geen sixpack heb.
Snappen die mensen dan niet dat ze allemaal even minderwaardig zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt... Ik wilde het voorzichtig brengen, maar yats was me voorquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes, ik heb ook geen sixpack meer, ik blijf altijd en voor eeuwig alleen
Ik heb dan weer niet zoveel met sixpacksquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:25 schreef yats het volgende:
[..]
Andersom overigens idem dito...Je wil niet weten hoeveel vrouwen kortzichtig zijn en mannen zonder sixpack meteen afschrijven. Dan denk ik altijd maar zo, haar verlies dat ze mij niets vind omdat ik geen sixpack heb.
Sixpack Westmallequote:Op dinsdag 30 september 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dan weer niet zoveel met sixpacks.
Ik heb ook liever gewoon een krat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dan weer niet zoveel met sixpacks.
Die hebben ze hier niet. Alleen 24 packsquote:
Ga trainen danquote:
Volgens mij stiekem best welquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:29 schreef aeque het volgende:
Oppervlakkigheid is natuurlijk wel een ontzettend aantrekkelijke eigenschap.
Zuiplapquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hebben ze hier niet. Alleen 24 packs.
Ik denk dat je het een beetje te snel op een hoopje gooit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar lachen om dat soort kortzichtige vrouwen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ohnoes, ik heb ook geen sixpack meer, ik blijf altijd en voor eeuwig alleen
De bodybuilders en zoquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:31 schreef Myraela het volgende:
Het enige wat ik echt lelijk vind zijn juist heel erg afgetrainde mannen.
Kortzichtigheid en gebrek aan zelfreflectie is heul hip hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar lachen om dat soort kortzichtige vrouwen.
In Nederland is het gelukkig nog minder erg dan in de VS en Zweden, maar het gaat erg snel ook die kant op.quote:
Bijvoorbeeld. In Amerika zijn de "African-Americans" en de feministen het meest vocaal en hebben ook duidelijk veel en veel te veel invloed met hun gehuil.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zoals politiek correct een neger in een foto shoppen?
De een meer minderwaardig dan de ander.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Snappen die mensen dan niet dat ze allemaal even minderwaardig zijn.
Ik zit lekker in mijn vel, daten?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bodybuilders en zo? Nee, daar heb ik ook helemaal niks mee... Het aantrekkelijkst is toch de man die lekker in zijn vel zit, of dat nu met wat kilo's te veel of te weinig is.
Die gast met dat 'Zwarte Piet is racisme' is donker én gay. Zwarte Piet is zwart, draagt flashy oorbellen, een kort opvallend pakje en lippenstift. Ik snap wel waarom hij boos is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:30 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk dat je het een beetje te snel op een hoopje gooit.
Je hebt aan de ene kant, mede door het internet, het feit dat mensen op een hardere manier met elkaar worden geconfronteerd, aangezien sommige mensen het minder nauw nemen met elkaars gevoelens op internet. En aan de andere kant zijn er de mensen die afleiding zoeken van hun dagelijkse beslommeringen, dus gaan ze maar een campagne beginnen tegen Zwarte Piet.
Al is dat laatste natuurlijk een vooroordeel, maar dat is mijn stukje irritatie, geef ik eerlijk toe
Ja, echt walgelijk vind ik dat. Ik snap ook niet waarom dat nu zo'n hype is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
De bodybuilders en zo? Nee, daar heb ik ook helemaal niks mee... Het aantrekkelijkst is toch de man die lekker in zijn vel zit, of dat nu met wat kilo's te veel of te weinig is.
Duidelijk jellyquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die gast met dat 'Zwarte Piet is racisme' is donker én gay. Zwarte Piet is zwart, draagt flashy oorbellen, een kort opvallend pakje en lippenstift. Ik snap wel waarom hij boos is.
Okéquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zit lekker in mijn vel, daten?
Naar mijn mening niet. In mijn ogen zijn alle mensen waardeloos. Totaal nutteloos. Een plaag die zo snel mogelijk moet worden uitgeroeid.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In Nederland is het gelukkig nog minder erg dan in de VS en Zweden, maar het gaat erg snel ook die kant op.
[..]
Bijvoorbeeld. In Amerika zijn de "African-Americans" en de feministen het meest vocaal en hebben ook duidelijk veel en veel te veel invloed met hun gehuil.
[..]
De een meer minderwaardig dan de ander.
Ik maak me anders meer zorgen over teabaggers dan over wat feministen die begrijpelijkerwijs demonstreren voor equal pay hoorquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. In Amerika zijn de "African-Americans" en de feministen het meest vocaal en hebben ook duidelijk veel en veel te veel invloed met hun gehuil.
Ik vind dat afgetrainde bij vrouwen ook gewoon niet mooiquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, echt walgelijk vind ik dat. Ik snap ook niet waarom dat nu zo'n hype is.Zelfde met al die vrouwen met six packjes.
Ik wil enorm graag een strakke buik, maar echt geen six pack.
Op Tinder vrouwen met een plaatje: "Do you even lift?"quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, echt walgelijk vind ik dat. Ik snap ook niet waarom dat nu zo'n hype is.Zelfde met al die vrouwen met six packjes.
Ik wil enorm graag een strakke buik, maar echt geen six pack.
Totdat dat 'wat kilo's' er meer dan 10 worden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind zo'n afgetaind buikje en squatbillen wel erg geil moet ik zeggenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat afgetrainde bij vrouwen ook gewoon niet mooi. Ieder zijn meug, en ik zal er niemand om veroordelen, maar mijn pakkie an is het niet.
Hij zou willen dat hij zo in vorm als een zwarte piet wasquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Die gast met dat 'Zwarte Piet is racisme' is donker én gay. Zwarte Piet is zwart, draagt flashy oorbellen, een kort opvallend pakje en lippenstift. Ik snap wel waarom hij boos is.
Oke danquote:
10 valt nog wel mee hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Totdat dat 'wat kilo's' er meer dan 10 worden.
Eerlijk? Ik kan daar niet zo mee zitten. Wat ik zeg, wanneer hij lekker in zijn vel zit met 10 kilo meer is het helemaal primaquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:35 schreef aeque het volgende:
[..]
Totdat dat 'wat kilo's' er meer dan 10 worden.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op Tinder vrouwen met een plaatje: "Do you even lift?"
Nee >:( ik pak de lift kreng
Maak er dan 20 van.quote:
Dan ben jij hopelijk de uitzondering waarvan ik nog steeds hoop dat ze bestaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik kan daar niet zo mee zitten. Wat ik zeg, wanneer hij lekker in zijn vel zit met 10 kilo meer is het helemaal prima.
Is hij dat, ja? Of bende gij niet serieus?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hij/zij die zonder zonde is werpe de eerste steen, Myraquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:37 schreef Myraela het volgende:
Ik zou overigens graag willen zeggen dat ik mensen niet veroordeel om hoe ze eruit zien, maar dat doe ik toch wel. Maar ik betrek het altijd op mezelf. Zeg altijd tegen twi "Schiet me maar dood als ik ooit zo dik als dat ben" als ik een dik iemand zie lopen
Iedereen oordeelt alleen er is een verschil tussen oppervlakkig zijn en uiterlijk/uiterlijke kenmerken gewoon niet 'mooi' vinden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:37 schreef Myraela het volgende:
Ik zou overigens graag willen zeggen dat ik mensen niet veroordeel om hoe ze eruit zien, maar dat doe ik toch wel. Maar ik betrek het altijd op mezelf. Zeg altijd tegen twi "Schiet me maar dood als ik ooit zo dik als dat ben" als ik een dik iemand zie lopen
Er zijn wel meer mensen in de Surinaamse/Afrikaanse gemeenschap die Zwarte Piet aanstootgevend vinden, maar ze steken elkaar natuurlijk wel lekker aan. Waarom is het nu opeens een issue en al die tientallen jaren hiervoor niet? Maar goed, aan de andere kant is er misschien ook wel wat voor te zeggen, om hier en daar met de tijd mee te gaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jep, dat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
Nou ja, obese dik is ook gewoon niet aantrekkelijk. Het straalt simpelweg teveel ongezondheid uit. Ik vind dat ook gewoon lelijk en walgelijk, eerlijk gezegd. Maar met rondingen is niks mis.
Ik ga hem wel kijken, maar ga er ook niet teveel van verwachtenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:39 schreef Samzz het volgende:
Oeh, Taken 3... Zal ik die gaan kijken tegen de tijd dat ie uit komt?
Ben ik het ook mee eens, ja. Alleen presteren sommige mensen het om iemand van 1.65 met 65 kilo al obese te noemenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
Nou ja, obese dik is ook gewoon niet aantrekkelijk. Het straalt simpelweg teveel ongezondheid uit. Ik vind dat ook gewoon lelijk en walgelijk, eerlijk gezegd. Maar met rondingen is niks mis.
Nah, ik weet nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ga hem wel kijken, maar ga er ook niet teveel van verwachten
Je kan uiteraard iets niet mooi vinden, en dat is je eigen mening. Maar ga die dan niet opdringen als feit. Er zijn genoeg mensen die van 'lekker dik' houden, en veel mensen die van 'splinterdun' houden.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:38 schreef aeque het volgende:
[..]
Iedereen oordeelt alleen er is een verschil tussen oppervlakkig zijn en uiterlijk/uiterlijke kenmerken gewoon niet 'mooi' vinden.
Op internet presteren sommige mensen wel meer..quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens, ja. Alleen presteren sommige mensen het om iemand van 1.65 met 65 kilo al obese te noemen.
Das gewoon debiel, dan weet je niet wat obese isquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens, ja. Alleen presteren sommige mensen het om iemand van 1.65 met 65 kilo al obese te noemen.
Die presteren in andere gebieden niks.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:41 schreef STING het volgende:
[..]
Op internet presteren sommige mensen wel meer..
Het is ook moeilijk om objectief naar dit soort dingen te kijken, zeker met de toon die in dit debat gevoerd wordt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:39 schreef STING het volgende:
[..]
Er zijn wel meer mensen in de Surinaamse/Afrikaanse gemeenschap die Zwarte Piet aanstootgevend vinden, maar ze steken elkaar natuurlijk wel lekker aan. Waarom is het nu opeens een issue en al die tientallen jaren hiervoor niet? Maar goed, aan de andere kant is er misschien ook wel wat voor te zeggen, om hier en daar met de tijd mee te gaan.
Daar heb je ook gelijk in. Maar wanneer is iets obese, dik, gezet of weet ik veel wat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:39 schreef Barbusse het volgende:
Ach ja, zelfs Kate Upton wordt hier op fok vies dik genoemd.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem niet echt vind ik. Ja, het is irritant als mensen hun mening dom formuleren als "het is slecht" enz., neemt niet weg dat de persoon z'n/haar wellicht disrepectvolle mening ventileert.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je kan uiteraard iets niet mooi vinden, en dat is je eigen mening. Maar ga die dan niet opdringen als feit. Er zijn genoeg mensen die van 'lekker dik' houden, en veel mensen die van 'splinterdun' houden.
Denk dat haar puntige knieen het probleem zijnquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach ja, zelfs Kate Upton wordt hier op fok vies dik genoemd.
Nou ja, dat is dus wat ik bedoelquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Naar mijn mening niet. In mijn ogen zijn alle mensen waardeloos. Totaal nutteloos. Een plaag die zo snel mogelijk moet worden uitgeroeid.
Teabaggers? De Amerikaanse Tea-Party? Anders weet ik niet waar je op doelt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik maak me anders meer zorgen over teabaggers dan over wat feministen die begrijpelijkerwijs demonstreren voor equal pay hoor
Daar bestaat o.a. het BMI en het vetpercentage voor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Daar heb je ook gelijk in. Maar wanneer is iets obese, dik, gezet of weet ik veel wat?
Ik heb 'm vaker op tv gezien, o.a. bij P&W en dacht serieus dat hij gay is. En dat is ook al kut in de Surinaamse maatschappij.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is hij dat, ja? Of bende gij niet serieus?
Tea party is niet zo van gelijke rechten, daar verwacht ik eerder van dat vrouwen achter het aanrecht horenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Teabaggers? De Amerikaanse Tea-Party? Anders weet ik niet waar je op doelt.
Gelijke lonen gaat het al lang niet meer om, Barb. Deze golf van feminisme (de 3de of de 4de is het), heeft al lang niet meer met gelijkheid te maken. Ik zou zeggen; neem eens een kijkje op Tumblr of vergelijkbare sites.
Zie edit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:44 schreef STING het volgende:
[..]
Daar bestaat o.a. het BMI en het vetpercentage voor.
Wat?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Door de WHO, hehe.quote:
Heb ook het idee dat hij dat is. Gaydar, he.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb 'm vaker op tv gezien, o.a. bij P&W en dacht serieus dat hij gay is. En dat is ook al kut in de Surinaamse maatschappij.
Dat komt doordat ze enorm breed lijkt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik wist niet dat ze verschillende waardes ook benamingen hadden gegeven.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:47 schreef STING het volgende:
[..]
Door de WHO, hehe.
BMI is als begrip al een tijdje aardig ingeburgerdVoor degenen die zich een beetje met het onderwerp bezighouden.
Er is ook niks mis met je mening ventileren. De manier waarop is meestal idioot. Zie de FP met die bootjes immigranten van gisteren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:43 schreef STING het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem niet echt vind ik. Ja, het is irritant als mensen hun mening dom formuleren als "het is slecht" enz., neemt niet weg dat de persoon z'n/haar wellicht disrepectvolle mening ventileert.
Niks mis mee. Mooi lichaam en in proportie mooie voorgevel.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze enorm breed lijkt.
[ afbeelding ]
Tea party ja. Stelletje compromisloze religeuze idioten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Teabaggers? De Amerikaanse Tea-Party? Anders weet ik niet waar je op doelt.
Gelijke lonen gaat het al lang niet meer om, Barb. Deze golf van feminisme (de 3de of de 4de is het), heeft al lang niet meer met gelijkheid te maken. Ik zou zeggen; neem eens een kijkje op Tumblr of vergelijkbare sites.
BMI is inmiddels alweer 'uit' toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:47 schreef STING het volgende:
BMI is als begrip al een tijdje aardig ingeburgerdVoor degenen die zich een beetje met het onderwerp bezighouden.
Ja, die buik is wel echt raar. Dat dan weer wel. En grote hanguiers.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt doordat ze enorm breed lijkt.
[ afbeelding ]
Ja inderdaad 2 enorme pluspuntenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis mee. Mooi lichaam en in proportie mooie voorgevel.
Ik lees de reacties op de FP al eigenlijk niet meer eens.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er is ook niks mis met je mening ventileren. De manier waarop is meestal idioot. Zie de FP met die bootjes immigranten van gisteren.
Truequote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik lees de reacties op de FP al eigenlijk niet meer eens.
Zelfs op nu.nl kan ik al voorspellen wat voor zuurpruimen er wat voor reacties gaan geven. Heb wel wat beters te doen
Ik geloof je meteenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
BMI is inmiddels alweer 'uit' toch?Las laatst tenminste iets dat je beter naar de buikomvang in combinatie met je lengte kan kijken.
Maar absoluut niet dik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, die buik is wel echt raar. Dat dan weer wel. En grote hanguiers.
Met dat formaat ziet het er ook niet uit als ze de zwaartekracht weten te trotseren en omhoog wijzen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
Ja, die buik is wel echt raar. Dat dan weer wel. En grote hanguiers.
Er zijn zelfs mensen die brieven sturen naar bedrijven om te klagen dat zij het hebben over inchmaten bij televisies en niet alleen in cm.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:50 schreef STING het volgende:
[..]
Ik lees de reacties op de FP al eigenlijk niet meer eens.
Zelfs op nu.nl kan ik al voorspellen wat voor zuurpruimen er wat voor reacties gaan geven. Heb wel wat beters te doen
Jep, het alternatief voor buikomvang is dan het meten van je vetpercentage. Zal beide wel een beetje op hetzelfde neerkomenquote:Op dinsdag 30 september 2014 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor jou ff opgezocht.
http://www.testjeleefstijl.nl/bmi-buikomvang
Dan heb je toch geen leven?quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn zelfs mensen die brieven sturen naar bedrijven om te klagen dat zij het hebben over inchmaten bij televisies en niet alleen in cm.
Ik heb wel enorm kunnen lachen toen ik de brief onder ogen kreeg trouwens.
Ik kan echt niks aan haar vinden dat ik als mooi kan benoemen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis mee. Mooi lichaam en in proportie mooie voorgevel.
Aangezien de Tea-Party vooralsnog nagenoeg 0 invloed heeft waar feministen het constant voor elkaar krijgen dat mensen bedreigd worden, privégegevens openbaar gemaakt worden, gehackt worden, entertainment wordt aangepast, mensen worden ontslagen...quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tea party ja. Stelletje compromisloze religeuze idioten.
En nee, die golf is niet het feminisme wat ik bedoel. Het feminisme waar ik op doel is het soort waar Emma Watson een speech over hield voor de UN. Niks van dat militante internetheldgezeur.
Geen enkele feminist is er tot nu in geslaagd de Amerikaanse overheid een complete shutdown te geven anders.... Ik denk dat je die teabaggers hopeloos onderschat.....quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan echt niks aan haar vinden dat ik als mooi kan benoemen.
Volslagen uit proportie. Minuscuul hoofd, borsten cup F, en verder voor 90% buik.
[..]
Aangezien de Tea-Party vooralsnog nagenoeg 0 invloed heeft waar feministen het constant voor elkaar krijgen dat mensen bedreigd worden, privégegevens openbaar gemaakt worden, gehackt worden, entertainment wordt aangepast, mensen worden ontslagen...
Dan weet ik wel waar ik me meer zorgen om maak.
Walgelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef aeque het volgende:
Voor de mensen die zich nog steeds te dik vinden met 4-5 kg ()
Ik ben obese, dus ik win.
Daarnaast feministen over een kam scheren slaat nergens op, terwijl dat bij de Tea Party toch wel andere koek is.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen enkele feminist is er tot nu in geslaagd de Amerikaanse overheid een complete shutdown te geven anders.... Ik denk dat je die teabaggers hopeloos onderschat.....
Vetzak ok, maar ik verzorg me gewoon netjes hoor.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen kusjes van zo'n vieze vetzak.
Nergens voor nodig, je bent sowieso al walgelijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Vetzak ok, maar ik verzorg me gewoon netjes hoor.
Dank jequote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, je bent sowieso al walgelijk.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Daarnaast feministen over een kam scheren slaat nergens op, terwijl dat bij de Tea Party toch wel andere koek is.
Ik ook want ik ben zelfs morbide obese geweest.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik mag het zeggen want ik ben zelf altijd obese geweest.
Die Deense?quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
Er ligt hier een kleedje en een mandje, en mevrouw ligt gewoon op de grond
Precies dat dus.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:02 schreef Samzz het volgende:
Ik vind dat feministen vaak ook nog wel een punt hebben... Er is gewoon nog veel ongelijkheid tussen mannen en vrouwen waar deze ongelijkheid niet hoort te zijn. Aan de andere kant is het beeld dat men heeft van de gemiddelde man ook niet meer van deze tijd.
Emma Watsons toespraak is hier wel van toepassing, eigenlijk.
Een poes met een eigen wilquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:06 schreef Faxie het volgende:
Er ligt hier een kleedje en een mandje, en mevrouw ligt gewoon op de grond
Een mooi voorbeeld van een pleonasme.quote:
Ik klaag ook niet over men's night.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op ladies night hoor je ze niet klagen hoor
Ik heb het duidelijk over die Tumblr kutjes die roepen dat ze verkracht zijn omdat ze in een game zijn gedood door een man.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:59 schreef STING het volgende:
[..]
Daarnaast feministen over een kam scheren slaat nergens op, terwijl dat bij de Tea Party toch wel andere koek is.
Nou ben ik niet helemaal op de hoogte van de Amerikaanse politiek, maar ik had de indruk dat dat een stuk breder was dan slechts de Tea-Party Movement.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen enkele feminist is er tot nu in geslaagd de Amerikaanse overheid een complete shutdown te geven anders.... Ik denk dat je die teabaggers hopeloos onderschat.....
Vast nietquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet over men's night.
Dat ik dan weer niet. Ik heb altijd teveel lopen schommelen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:04 schreef aeque het volgende:
Ik ook want ik ben zelfs morbide obese geweest.
En dat terwijl wippen veel leuker isquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ik dan weer niet. Ik heb altijd teveel lopen schommelen.
Romkom's brrrrrquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga overigens liever naar de films die voor men's night worden gekozen, veel toffer dan die suffe romkom's voor ladies night.
Had mijn vriendin dat ook maarquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:10 schreef Samzz het volgende:
Ik ga overigens liever naar de films die voor men's night worden gekozen, veel toffer dan die suffe romkom's voor ladies night.
quote:
Voor jou elke avond toch?quote:
Bestaat dat sowieso?quote:
Ik klaag ook niet als ik met een stel maten op stap ga en aan de bar kijk naar mooie dames.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op ladies night hoor je ze niet klagen hoor
RTL 8 heeft dat toch, zoiets. Meer voor mannen, of zo.quote:
Sorry, ik moest lachen. Was het maar zo...quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:13 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, ik moest lachen. Was het maar zo...
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
RTL7 heeft dat toch, zoiets. Meer voor mannen, of zo.
Deze man weet...quote:
Wat voor no faxistische opmerking is dit nu weerquote:
Sorryquote:
Misschien is het wel een broodje rosbief.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
Wat voor no faxistische opmerking is dit nu weer
Zeg dan gewoon dat je gaat fappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |