Ik heb alleen nog maar een havo diploma, om in de USA te kunnen werken zul je toch wel behoorlijke kwaliteiten moeten hebben. Ja, of je breekt door met acteren en komt in Hollywood, twee vliegen in één klap maar die kans is nihil. Studeren wil ik zeker nog, daar niet van, maar als het even kan gecombineerd met een buitenlands avontuur aangezien ik niet extreem veel met NL heb. Heb niet voor niets al 2x geprobeerd om in Lissabon te vertoevenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is er onhaalbaar aan USA?
Probeer je niet teveel te focussen op die niet uitgezonden reclame. Genoeg acteurs die door tig rondes komen, eindelijk de hoofdrol krijgen in een serie en na de pilot weer uit de lucht gehaald worden. Hoort bij de businessquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit. Al had de keuze een stuk makkelijker kunnen zijn als alles volgens plan was verlopen, op zich. Want de opties zijn geen geheim. 1. Studeren, liefst in het buitenland. 2. Werken in het buitenland (liefst UK/USA maar USA is zowat onhaalbaar) 3. Toch weer doorgaan met acteren en hopen op een echte doorbraak. Als die commercial nou was uitgezonden, was punt 3 een heel stuk dichterbij komen en een stuk mogelijker geweest, derhalve de keuze een stuk makkelijker. Maar goed, dat is latere zorg vrees ik.
Nee snap ik, maar het knaagt wel, hoor. Bijzonder jammer gewoon.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Probeer je niet teveel te focussen op die niet uitgezonden reclame. Genoeg acteurs die door tig rondes komen, eindelijk de hoofdrol krijgen in een serie en na de pilot weer uit de lucht gehaald worden. Hoort bij de business
Maar zorg wel voor een back-up plan![]()
Oh, dat kan ik me heel goed voorstellen! Maar er komen genoeg andere kansen en dan denkt dat bedrijf "fffuuu, waarom hadden we die reclame niet uitgezonden?"quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee snap ik, maar het knaagt wel, hoor. Bijzonder jammer gewoon.
En ja, het back-up plan is dus die andere optie(s)
Canada een optie? Die hebben een visum voor 150 euro waarmee je een jaar lang onbeperkt kan werken, studeren en reizen. USA light als het ware.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog maar een havo diploma, om in de USA te kunnen werken zul je toch wel behoorlijke kwaliteiten moeten hebben. Ja, of je breekt door met acteren en komt in Hollywood, twee vliegen in één klap maar die kans is nihil. Studeren wil ik zeker nog, daar niet van, maar als het even kan gecombineerd met een buitenlands avontuur aangezien ik niet extreem veel met NL heb. Heb niet voor niets al 2x geprobeerd om in Lissabon te vertoeven
Oh het lag niet per se aan mij hoorquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik me heel goed voorstellen! Maar er komen genoeg andere kansen en dan denkt dat bedrijf "fffuuu, waarom hadden we die reclame niet uitgezonden?"
Canada lijkt me, oprecht, een prachtig land, is derhalve ook een optie. Maar zoals ik zei ligt dat allemaal nog zo ver weg en is het nog zo onhaalbaar. Maar ja, je probeert na zo lang toch vooruit te kijken, hoe lastig ook, anders blijf je in de put.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Canada een optie? Die hebben een visum voor 150 euro waarmee je een jaar lang onbeperkt kan werken, studeren en reizen. USA light als het ware.
Als in: het is niet spannend genoeg (man drinkt biertje op de achtergrond)?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh het lag niet per se aan mij hoorgewoon het script was niet goed uitgevoerd. Maar goed, andere kansen zie ik voorlopig maar weinig liggen helaas. Kijk wel weer wat rond, krijg wel mailtjes, maar het is het allemaal net even niet momenteel. Jammer, want al van kleins af aan kan ik aardig toneelspel of een act opvoeren. Qua looks kan ik zelf niet oordelen of ik het aankan, maar goed.
Veel figuratie. Dan praat ik echt over met 100 man tegelijk. En dan opnames die 11 uur duren. Vergoeding 20 euro. Nah, no thanks momenteel.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als in: het is niet spannend genoeg (man drinkt biertje op de achtergrond)?
Ik geef je groot gelijk, ik denk dat je je ook niet door de realiteit moet beperken omdat je nu sowieso deze periode door moet zien te komen.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar ja, je probeert na zo lang toch vooruit te kijken, hoe lastig ook, anders blijf je in de put.
Nou ja, het is natuurlijk wel een mooi moment om te netwerken. Bedoel, dat bedrijf belde je toch ook de volgende dag voor een 2e opname? Ken die business verder niet, maar het lijkt me echt heel veel netwerken. En dat doe je op die manier. Naar de vergoeding zou ik niet eens kijkenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Veel figuratie. Dan praat ik echt over met 100 man tegelijk. En dan opnames die 11 uur duren. Vergoeding 20 euro. Nah, no thanks momenteel.
Dat kan je fysiek danwel mentaal niet aan momenteel?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Veel figuratie. Dan praat ik echt over met 100 man tegelijk. En dan opnames die 11 uur duren. Vergoeding 20 euro. Nah, no thanks momenteel.
Precies. Gelukkig heb ik dit topic om af en toe even wat af te schrijven, al heb ik daar ook niet altijd behoefte aan (zoals de afgelopen paar dagen). Uiteindelijk beantwoord ik de vragen natuurlijk wel, maar het duurt soms even.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, ik denk dat je je ook niet door de realiteit moet beperken omdat je nu sowieso deze periode door moet zien te komen.
Klopt. Eerder dit jaar deed ik het ook wel hoor, maar het is, zoals voederbietel boven me al stelt, momenteel fysiek lang niet mogelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:10 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou ja, het is natuurlijk wel een mooi moment om te netwerken. Bedoel, dat bedrijf belde je toch ook de volgende dag voor een 2e opname? Ken die business verder niet, maar het lijkt me echt heel veel netwerken. En dat doe je op die manier. Naar de vergoeding zou ik niet eens kijken
Je bent ook niemand wat verplicht lijkt me.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies. Gelukkig heb ik dit topic om af en toe even wat af te schrijven, al heb ik daar ook niet altijd behoefte aan (zoals de afgelopen paar dagen). Uiteindelijk beantwoord ik de vragen natuurlijk wel, maar het duurt soms even.
Dan snap ik hetquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Klopt. Eerder dit jaar deed ik het ook wel hoor, maar het is, zoals voederbietel boven me al stelt, momenteel fysiek lang niet mogelijk.
Nou ja, zo voelt het, toch eerlijk gezegd, een klein beetje. Omdat ik zelf ook niet achterlijk ben en weet dat er hier 100+ vaste mensen meelezen en oprecht willen weten van hoe of wat. Ik update dan ook zo vaak mogelijk.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je bent ook niemand wat verplicht lijkt me.
Qua geld hoef je het sowieso niet te doen tot je grote klussen krijgt dus daar leg je je vooraf bij neer.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan snap ik hetDacht dat je het niet wilde doen voor 20 euro. Maar als het fysiek niet haalbaar is, dan is dat zeker te begrijpen!
Ik neem aan dat die mensen hier zitten voor jouw belang en niet voor hun eigen. Maar goed, ik snap ook wel dat er enige druk achter zit aan jouw kant.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, zo voelt het, toch eerlijk gezegd, een klein beetje. Omdat ik zelf ook niet achterlijk ben en weet dat er hier 100+ vaste mensen meelezen en oprecht willen weten van hoe of wat. Ik update dan ook zo vaak mogelijk.
Voel je nergens toe verplicht. Ja, we willen graag weten hoe het met je gaat, maar als je niet wilt updaten is dat jouw goed recht.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, zo voelt het, toch eerlijk gezegd, een klein beetje. Omdat ik zelf ook niet achterlijk ben en weet dat er hier 100+ vaste mensen meelezen en oprecht willen weten van hoe of wat. Ik update dan ook zo vaak mogelijk.
[..]
Qua geld hoef je het sowieso niet te doen tot je grote klussen krijgt dus daar leg je je vooraf bij neer.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat die mensen hier zitten voor jouw belang en niet voor hun eigen. Maar goed, ik snap ook wel dat er enige druk achter zit aan jouw kant.
Snap ik hoor, maar dat ligt aan mijzelf. Zacht eitje en zo. Altijd iedereen tevreden willen stellenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voel je nergens toe verplicht. Ja, we willen graag weten hoe het met je gaat, maar als je niet wilt updaten is dat jouw goed recht.
quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die is het niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:21 schreef Toto69 het volgende:
1 Afhaker, ik weet heel goed wie dat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |