Ik vind dat er ook briefjes van 1000 euro moeten bestaanquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:14 schreef VanitySquared het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus, ik kreeg deze vandaag terug, lijkt wel monopoly geld. Waarom? Die oude waren ook niet moeders mooiste, maar shit deze is echt lelijk.
Ik wil de gulden terug
whaha kloptquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:16 schreef Pharkus het volgende:
Die handtekening is wel van niveautje basisschool.
Zullen wel makkelijk uit te geven zijn jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
whaha klopt![]()
verder, ik geef geen ene neuk over hoe die sloeberbriefjes van 10 eruit zien. hier alleen maar 500
de meeste kleine dingen worden door de bodyguards gekocht, ik betaal de auto's en ander duur gerei zelf.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zullen wel makkelijk uit te geven zijn ja
In contanten? U bent crimineel of gewoon onhandig?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
de meeste kleine dingen worden door de bodyguards gekocht, ik betaal de auto's en ander duur gerei zelf.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
de meeste kleine dingen worden door de bodyguards gekocht, ik betaal de auto's en ander duur gerei zelf.
contant. via andere wegen betalen vind ik niet authentiek genoeg. zou zomaar eens een valsstrik kunnen zijnquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:20 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
In contanten? U bent crimineel of gewoon onhandig?
Ah ok, handig wel om die contant te betalenquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leuk zo'n alu hoedje?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
contant. via andere wegen betalen vind ik niet authentiek genoeg. zou zomaar eens een valsstrik kunnen zijn
het slijk der aardequote:Op dinsdag 30 september 2014 16:22 schreef wuuht het volgende:
"Lelijk geld" zelden zo iets doms gehoord
De eerste keer dat ik die kreeg was in Rome, bij een straatverkoper, zou zweren dat het een oplichter was totdat iemand me vertelde dat het een nieuw vijfje was.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:15 schreef Hoplahopla het volgende:
Het vijf-euro-biljet is al jaren soortgelijk toch?
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:22 schreef wuuht het volgende:
"Lelijk geld" zelden zo iets doms gehoord
dat voluit geschreven getalquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:27 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtig toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |