Jimmy?quote:
Jimmy verzint maar een andere manier op zijn kleine Bronson tevreden te houden.quote:
Janknummer.quote:
quote:
Prachtig nummerquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke nu wordt de lijst wel slecht en cheesy. Unbreak my heart van Toni Braxton.
elke dagquote:
When the world must come together as onequote:Op dinsdag 30 september 2014 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
There comes a time, when we hear a certain call....
BJ voor diegene die hem afmaakt.
When the world must come together as one.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
There comes a time, when we hear a certain call....
Chocolade voor diegene die hem afmaakt.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:14 schreef Bronson het volgende:
[..]
When the world must come together as one
Komt u maar.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jimmy verzint maar een andere manier op zijn kleine Bronson tevreden te houden.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bronson neemt zijn kleine Jimmy maar zelf in de hand.
quote:
Ik zal er aan denken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:15 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
When the world must come together as one.
Pure en/of witte chocolade ajb.
Dat heb ik vaak met dingen die ik niet wil en slecht voor mij zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk geobsedeerd door hem he?
sinds wanneer wil je geen wijn?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak met dingen die ik niet wil en slecht voor mij zijn.
Maar toch doe je die dingen, dus dan is het tijd om een afspraakje met Bronsoff te maken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak met dingen die ik niet wil en slecht voor mij zijn.
Gelukkig doe ik niet alle die dingen. Dus ook deze niet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar toch doe je die dingen, dus dan is het tijd om een afspraakje met Bronsoff te maken.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
alleen sex danquote:
Sla je het date-gedeelte over.quote:
Jij begrijpt'tquote:
Gewoon meteen neuken dusquote:
Sexquote:
Fixed.quote:
Huwelijkquote:
Pikstrafquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:30 schreef SilentChaos het volgende:
Juist Maxime, dat noemen wij "Kutchantage"
Ja zo noemen jullie het jaquote:
Eeuwig maagdquote:
Muis doet mee aan het volgende seizoen van IHHNNGquote:
Er zijn mensen zo gestorven en ze hebben een goed leven gehad. Dus ik zie niet in waarom het niet zou kunnen.quote:
Dan ga ik zeker kijkenquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Muis doet mee aan het volgende seizoen van IHHNNG
Niet in mosselen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, nu we het zo over kutjes hebben krijg ik opeens trek in een broodje rosbief
Doe er dan meteen een kooitje omheenquote:
Het leven kan altijd beter....quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn mensen zo gestorven en ze hebben een goed leven gehad. Dus ik zie niet in waarom het niet zou kunnen.
Ik heb ineens zin in een pruimquote:
Nee, als er een snotachtige substantie uitkomt ga ik er niet mee spelenquote:
Dat kamasutra topicquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe er dan meteen een kooitje omheen
Of deze koekjesquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:33 schreef SilentChaos het volgende:
Verdomme, nu we het zo over kutjes hebben krijg ik opeens trek in een broodje rosbief
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:36 schreef rubbereend het volgende:
och, het trilt weer in Groningen en half het land staat op z'n kop
RIP aan de nabestaanden...quote:
Pelle van Amersfoort!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:46 schreef SilentChaos het volgende:
Er zwom hier net een zwaan...
Hij is nou weg...
Iemand heeft "zwuit" gesmst denk ik
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik was zaterdag in Rotterdam. Dus ik ging naar de taptoe, bestelde er twee biertjes..
http://coenensandershow.bnn.nl/item/896quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat was de top 5 gisteren dan?
Eens!quote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://coenensandershow.bnn.nl/item/896
Die mag niet meer gedraaid worden op de radio, want alle honden slaan op hol.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt.
Think Twice is ook echt een kutnummer. Ik zou zelf Mariah Carey - Emotions op 1 zetten.
quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die mag niet meer gedraaid worden op de radio, want alle honden slaan op hol.
die facepalms aan het eindequote:
Jezelf quotenquote:
Het was wel even schrikken toen ik bij de bushalte stondquote:Op dinsdag 30 september 2014 16:36 schreef rubbereend het volgende:
och, het trilt weer in Groningen en half het land staat op z'n kop
Vannacht nogquote:
Emotions is genot juist, unplugged versie tenminste.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt.
Think Twice is ook echt een kutnummer. Ik zou zelf Mariah Carey - Emotions op 1 zetten.
xDquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is mijn hert, mijn houten hert
[ afbeelding ]
zoals ze het in Nijmegen uitsprekenquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
De man die dat kan makenquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is zeker tof lijkt me. Ik zal het later terugluisteren. Tussen 4 uur en 6 uur slaap ik.quote:Op dinsdag 30 september 2014 18:37 schreef 3rdRock het volgende:
vannacht rond 1u wordt ik gebeld door DE Frank vd Lende en dan gaan we een babbeltje opnemen en dat gaat dan in De Bende te horen zijn. is dat ff vet!
ik ook. kreeg net z'n redactie of producer ofzo aan de lijn om te vragen of ik uberhaupt gebeld mag worden. tussen 4 en 6 had ik nee gezegd, maar 1u vannacht red ik nog welquote:Op dinsdag 30 september 2014 18:39 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat is zeker tof lijkt me. Ik zal het later terugluisteren. Tussen 4 uur en 6 uur slaap ik.
En die ook nogquote:
Wat een top 5quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die ook nogDie wilde ik helemaal nog een keer horen deze week, die andere 2 komen toch wel in de top 100
Wat was dit dan voor top 5?quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een top 5![]()
![]()
Ik kan me niet voorstellen dat die bagger die er tegenwoordig instaat ooit geniaal gaat worden
Mei 1997quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat was dit dan voor top 5?
wel een mooie top 5quote:
Alleen Love Shine a Light boeit me niet echtquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:35 schreef alors het volgende:
Ik ben wel dankbaar dat ik dit live heb mee mogen maken.
Ik doelde eigenlijk Paranoid Androidquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Love Shine a Light boeit me niet echt
Hush is ook heerlijk, maar zou m niet hebben gemist had ik m niet gehoord, origineel vind ik ook beter
ja was eigenlijk geen reactie op jouquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk Paranoid Android
quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja was eigenlijk geen reactie op joualleen komt het nu over alsof ik het verkeerd las, maar ik quote gewoon zonder reden
Die heb ik toen niet live gezien
Ze speelden hem niet
Eindbaasquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Jett Rebel noemt debuutplaat Hits for Kids
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Beetje laat voor dit he?quote:Goals: introduce the host country to EVS volunteers and allow them to get to know each other; prepare them for the EVS experience; to provide the volunteers communicational skills, including intercultural learning, crisis management and conflicts prevention; support cultural and personal challenges.
Gewoon dit filmpje opsturen:quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Man man man man man man.
7 maanden in Portugal word je opgeroepen om op aankomst training te komen
[..]
Beetje laat voor dit he?
Helaas kan ik de training op geen manier weigeren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon dit filmpje opsturen:
quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:54 schreef Pino112 het volgende:
The Boxquote:Op dinsdag 30 september 2014 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
Eind jaren ´90 maakte ik toch kennis met deze bazenband![]()
![]()
Middels "The Box" en dit nummer:
The Deaf laatst live gezien. viel me niet tegen. hoor ik liever dan di-rect.quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
Jett Rebel is een baas
Ik vind hem een van de weinige Nederlandse artiesten die wat nieuws brengt EN die gewoon echt zo gek is als een deur zoals een goed muzikant betaamt
Hij is beter dan GBTTZ en Kensington bij elkaar opgeteld...
Hetzelfde geldt overigens voor Spike en dan met name in zijn project "The Deaf"...
slaapverwekkend inderdaad als je niet op de dansvloer staat.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:05 schreef ddx het volgende:
Ik haak af, ga deze muziek geen uur volhouden.
Nicequote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:40 schreef 3rdRock het volgende:
en vannacht waarschijnlijk op 3fm te horen, mijn stem...en Firestarter![]()
![]()
Volgens mij hoorde ik je rond kwart voor zes.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 01:40 schreef 3rdRock het volgende:
en vannacht waarschijnlijk op 3fm te horen, mijn stem...en Firestarter![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:55 schreef JaneDoe het volgende:
zelfs happy hardcore wordt gesingersongwriterd
Ik ben het weer met je eensquote:
Rocktober?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:59 schreef JaneDoe het volgende:
wow wow wow
kippenvel
dingetje
vangrail
kutscheet
Dat is een hype.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:55 schreef JaneDoe het volgende:
zelfs happy hardcore wordt gesingersongwriterd
Kikquote:
Een van de weinige goede dingen uit Rotterdamquote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kik![]()
Eindelijk een bandje met een eigen stijltje. En ze weten nog goede teksten te maken ook
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:53 schreef alors het volgende:
Waarom kan dit niet een paar dagen wachten![]()
Weet je meteen waarom het zo ruikt:quote:Op woensdag 1 oktober 2014 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben een John Deere fan.
[ afbeelding ]
Lekker maaien ja toch
Nog steeds tochquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die zwartwitclip
2005, toen was ik nog een klein, onschuldig mannetje.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
The Deaf laatst live gezien. viel me niet tegen. hoor ik liever dan di-rect.
en spannend! over een minuutje of 10 hang ik met Frank vd Lende aan de telefoon om te babbelen over Firestarter. wordt vannacht uitgezonden, mits het geschikt voor uitzending is natuurlijk
Ik ben voor.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:31 schreef JaneDoe het volgende:
gewoon 3 uur lang mixen draaien in de ochtend en giel zn smoel dicht tapen
ik luister zelden naar Giel, maar in het kader vd 90's besloot ik tablet aan te zetten tijdens douchen en net toen ik mijn purperen genotsknots stond in te zepen noemt Giel mijn naam. toeval bestaat niet mensen!quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister zelden naar Giel, maar in het kader vd 90's besloot ik tablet aan te zetten tijdens douchen en net toen ik mijn purperen genotsknots stond in te zepen noemt Giel mijn naam. toeval bestaat niet mensen!
nu ff vannacht terugluisteren. zal idd rond kwart voor 6 zijn geweest want toen is Firestarter gedraaid.
Het fragment staat ook op de site van 3fm onder gemiste fragmenten. Ik heb het net even teruggeluisterd.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik luister zelden naar Giel, maar in het kader vd 90's besloot ik tablet aan te zetten tijdens douchen en net toen ik mijn purperen genotsknots stond in te zepen noemt Giel mijn naam. toeval bestaat niet mensen!
nu ff vannacht terugluisteren. zal idd rond kwart voor 6 zijn geweest want toen is Firestarter gedraaid.
verdomme Rockquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ja, dit. Heel veel keer dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. genoemd
edit: ah, dit is alleen het fragment: http://www.3fm.nl/a/159481 en mijn naam is met een C verdorie!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
paarsgepunte lanzenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ga je lekker?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:52 schreef JaneDoe het volgende:
please don't go
please don't go
please don't go
please don't go
please don't go
please don't go
Inderdaadquote:
Het zit diep hé Pinoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:07 schreef Pino112 het volgende:
@elger is verified by Twitter, omdat #werkenbijdenos
Topshow jaquote:
Hooikoorts in oktober? Verkeerde account Domien.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoi.
Mag niet meezingen. Hooikoorts en dat slaat op mijn keel hier.
Welkom in Portugalquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hooikoorts in oktober? Verkeerde account Domien.
oneensquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:47 schreef Bronson het volgende:
Wat een bagger uur.
Zit weinig spectaculairs tussen.
Ik ga weer luisteren, dus vanaf nu een topshowquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:47 schreef Bronson het volgende:
Wat een bagger uur.
Zit weinig spectaculairs tussen.
Dank je .quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:52 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga weer luisteren, dus vanaf nu een topshow
Kijk PJ, meteen goed.
10:46| Jennifer Paige - Crushquote:
maar daarom niet baggerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
10:46| Jennifer Paige - Crush
10:37| K's Choice - Not An Addict
10:33| Des'ree - Life
10:22| Foo Fighters - Everlong (Acoustic Version)
10:19| Acda & De Munnik - Het Regent Zonnestralen
10:05| Lenny Kravitz - It Ain't Over Till It's Over
Deze hoor je al vaak zat.
Buiten not an addict ook niet zo een boeiende liedjesquote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:54 schreef Bronson het volgende:
[..]
10:46| Jennifer Paige - Crush
10:37| K's Choice - Not An Addict
10:33| Des'ree - Life
10:22| Foo Fighters - Everlong (Acoustic Version)
10:19| Acda & De Munnik - Het Regent Zonnestralen
10:05| Lenny Kravitz - It Ain't Over Till It's Over
Deze hoor je al vaak zat.
M'n vriendin heeft daar in januari nog wel es last van gehad.. Ligt er maar net aan voor welke soorten je gevoelig bent.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:39 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Hooikoorts in oktober? Verkeerde account Domien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |