waren het zulke bekers koffie? TS?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:55 schreef yoopie93 het volgende:
Had in de winkel 3 bekers koffie gedronken en had ineens allerlei onrust en angst over me heen, maakt veel koffie je angstig
Kan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:55 schreef yoopie93 het volgende:
Had in de winkel 3 bekers koffie gedronken en had ineens allerlei onrust en angst over me heen, maakt veel koffie je angstig
ik had het toen ik 3 had had gebruikt in een zinquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:31 schreef tong80 het volgende:
Ik had het toen ik 2 keer had in 1 zin had gebruikt.
Dat is nogal een conclusie om te trekken uit zo weinig info, hoewel ik snap dat je eraan denkt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:46 schreef Fisscher het volgende:
Waarschijnlijk heb je een milde vorm van Anxiety. http://en.wikipedia.org/wiki/Anxiety (de nederlandse pagina is onzin). Dit wordt altijd erger van cafeïne.
Ik kan zelf geen koffie drinken anders wordt het vrij erg. Maar bij mij was/is het dan ook wel serieus. Heb een tijd aan medicijnen gezeten en zo. Goed uitgerust zijn, eten etc. scheelt al heel veel.
Ja, inderdaad, is een beetje kort de bocht. "Misschien"quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:28 schreef _Loki het volgende:
[..]
Dat is nogal een conclusie om te trekken uit zo weinig info, hoewel ik snap dat je eraan denkt.
Het kan best zijn dat je, bijv. als je geen caffeine gewend bent, een heel onrustig gevoel krijgt van koffie. Het lijkt me dan ook dat je eerder angstig werd van de lichamelijke onrust die je kreeg, dan dat koffie direct die angst veroorzaakte.
Hou het even in de gaten. Als het vaker gebeurd is het wel iets om even achteraan te gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |